PDA

View Full Version : Haluaisin jutella suomeksi

kuolema
27-07-2005, 01:54
Moi kaikille! Mulle kuuluu joskus hyvaa joskus huonoa, koska en oo puhunut usein suomeksi. Oon inkerinsuomalainen Pietarista ja asunut tassa koko ajan. Oon 21, iloinen ja
mukava mies. Pidan urheilusta, lukemisesta, uimisesta, musiikista (Myllarit, Apulanta, Yo, Klamudia, Anssi Kela) <--ne on tosi makeet bandit. Myos pidan metsasta, koska se erilaistuu aina ja siina on tosi mukavaa olla. En pida ottaa aurinkoa. Tassa ei osata puhua suomea. En tie kuka puhuu suomea Venajalla. Siksi oon niin yksinainen ja oon tosi surussa usein siita. Kylla voi jutella tassa venajaa (ma osaankin puhua venajaa), mutta haluun keskustella paljon juuri suomeksi. Yleensa iltaisin oon runoillut, pidan olla
lukemassa tai runoilemassa usein. Olisi tosi kiva keskustella jonkun kanssaan tietokoneella: chatilla tai messengerilla ( voin ottaa myos sahkoosoitteeni). Pyydan vastata mulle ja odotan.

teekkari
27-07-2005, 09:44
No jo on positiivinen nimimerkki sulla.

D_F
27-07-2005, 09:47
puhutaanko siitä? ;)

kukka
27-07-2005, 09:53

:shum_lol:

joydivision
27-07-2005, 16:12
А по шведски умеешь? :rolleyes:

Kotikoshka
27-07-2005, 19:01
по-фински - лучше с финнами:)

kuolema
28-07-2005, 00:37
Kuolema aina tanssii ikuisuuteen

valluklimzaj
28-07-2005, 00:56

mitähän tuo tarkoittikaan...

..

valluklimzaj
28-07-2005, 01:08
Moi kaikille! Mulle kuuluu joskus hyvaa joskus huonoa, koska en oo puhunut usein suomeksi. Oon inkerinsuomalainen Pietarista ja asunut tassa koko ajan. Oon 21, iloinen ja
mukava mies. Pidan urheilusta, lukemisesta, uimisesta, musiikista (Myllarit, Apulanta, Yo, Klamudia, Anssi Kela) <--ne on tosi makeet bandit. Myos pidan metsasta, koska se erilaistuu aina ja siina on tosi mukavaa olla. En pida ottaa aurinkoa. Tassa ei osata puhua suomea. En tie kuka puhuu suomea Venajalla. Siksi oon niin yksinainen ja oon tosi surussa usein siita. Kylla voi jutella tassa venajaa (ma osaankin puhua venajaa), mutta haluun keskustella paljon juuri suomeksi. Yleensa iltaisin oon runoillut, pidan olla
lukemassa tai runoilemassa usein. Olisi tosi kiva keskustella jonkun kanssaan tietokoneella: chatilla tai messengerilla ( voin ottaa myos sahkoosoitteeni). Pyydan vastata mulle ja odotan.

Zalez v fin chati, toko ne govori 4to russkij, a skazi 4to otkudanibut tam..
mnogo 4atov, mnogo vsjakogo mozno najti. =)

joydivision
28-07-2005, 08:46

А я знаю, ты гот. Только групы которые ты слушаешь безпонтовые, не готовские.

pinkpupu
28-07-2005, 10:13
Privet vsem! Hotela by naiti druda po perepiske na finskom jazyke.Hozhu kazhdoe leto v kesäyliopisto na finskii jazyk uzhe na 5 urovne,no bez praktiki vsje zabyvaju da i mnogoe neponjatno a sprosit' ne u kogo :-(
Please help

kuolema
29-07-2005, 04:34
No kiva, etta haluat puhua paljon suomea! Voin keskustella kanssasi. Entas sa? En oo ollut chatilla usein. Siksi jos haluat, niin voit mailailla mulle sahkoosoitteeni: igott@mail.ru. Vastaan sulle mielellani, koska minakin hirveasti haluan puhua suomea. Kerro myos, onks sulla suomalaisten laulujen teksteja? Ma pidan kuunnella suomalaisten bandeja ja mullakin on kauniita joululauluja.