PDA

View Full Version : Napishite mne kto-nibudi

Sergey81
24-08-2005, 20:18
ishu druzei po vsei zemle :)

Hapki
24-08-2005, 20:26
Sergei-i ja.Helsinki

GLORIJA
24-08-2005, 21:19
ишу друзеи по всеи земле :)

Ты не сил`но загнул- по всей земле??? Тебе скучно стало или друзей нету?

novyj1
24-08-2005, 21:20
Удалено модератором

marusja78
24-08-2005, 22:38
ну зачем же так сразу!

но , думаю стоит поконкретнее говорить кого иwеш

MixaM
24-08-2005, 22:40
novij1
Предупреждение за грубость

Lilik
24-08-2005, 23:29
думаю стоит поконкретнее говорить кого ищешь
Да уж какой-то расплывчивый персонаж в тумане? Ведь существуют сайды знакомств, не помогло? Если интересно с нами, то хотя бы пообщайся? Не бойся, не кусаемся.

mikkakaulio
24-08-2005, 23:32
Да уж какой-то расплывчивый персонаж в тумане? Ведь существуют сайды знакомств, не помогло? Если интересно с нами, то хотя бы пообщайся? Не бойся, не кусаемся.

Не кусаетесь? А чего тогда губы красные?Кровь? А язычком вы что там делаете?
И бледная очень!По-до-зри-тель-но!

Lilik
24-08-2005, 23:38
Не кусаетесь? А чего тогда губы красные?Кровь? А язычком вы что там делаете?
И бледная очень!По-до-зри-тель-но!
Ой, да ладно. у самого на заставочку фантазии не хватило?:xobliv: К моей придераешься? Счас покажу чё с языком :xdevil:

kuolema
28-08-2005, 04:49
Moi Sergey81! Minusta tuntuu, etta oot yksin. Koska oot etsimassa ystavia kaikessa maailmassa. Mulla on sulle vain kaksi kysymysta. Aluksi sano miksi nimimerkkisi on niin vaikea? Ja sitten on mun toinen kysymys: mina kielena osaat olla kirjeenvaihdossa? Voit kirjoittaa suomeks tai venajaks mulle sahkoosoitteeseeni igott@mail.ru. Mielellani luen kirjettasi ja yritan vastata sulle. Voin jopa lahettaa sulle pari suomalaisten lauluja (pop- , hiphop- tai rokki-musiikki), jotta et ole yksinaisena.

Valkat
28-08-2005, 10:56
Moi Sergey81! Minusta tuntuu, etta oot yksin. Koska oot etsimassa ystavia kaikessa maailmassa. Mulla on sulle vain kaksi kysymysta. Aluksi sano miksi nimimerkkisi on niin vaikea? Ja sitten on mun toinen kysymys: mina kielena osaat olla kirjeenvaihdossa? Voit kirjoittaa suomeks tai venajaks mulle sahkoosoitteeseeni igott@mail.ru. Mielellani luen kirjettasi ja yritan vastata sulle. Voin jopa lahettaa sulle pari suomalaisten lauluja (pop- , hiphop- tai rokki-musiikki), jotta et ole yksinaisena.
Mä haluan tutustua sun kanssa, opiskelen suomea ja haluan puhua venäjaksi, mitä ajattelet?

kuolema
29-08-2005, 03:05
Moi Paavo! Minakin haluan tutustua sinuun. No niin, ma voin keskustella kanssasi ja voit myos mailailla mulle. Sano vain miksi et halua puhua suomeksi? Etko sina pida tasta kielesta? Sina varmaan osaat suomea huonosti? Jos se on totta, niin ei se mitaan, koska meilla kaikilla on virheemme. Tietysti juttelen kanssasi venajaksi, jos haluat. Mutta milla tavalla? Mun osoitteeni msn:ssa on myos igott@mail.ru. Tule juttelemaan! Mutta olen ollut msn:ssa vain klo 1:lta, siksi jos se ei sopi sulle, me voidaan seurustella vain sahkopostilla tai foorumilla.

Noora
29-08-2005, 08:04
ишу друзеи по всеи земле :)
а что такая безнадега в post'е?
случилось что?

Valkat
29-08-2005, 17:22
Moi Paavo! Minakin haluan tutustua sinuun. No niin, ma voin keskustella kanssasi ja voit myos mailailla mulle. Sano vain miksi et halua puhua suomeksi? Etko sina pida tasta kielesta? Sina varmaan osaat suomea huonosti? Jos se on totta, niin ei se mitaan, koska meilla kaikilla on virheemme. Tietysti juttelen kanssasi venajaksi, jos haluat. Mutta milla tavalla? Mun osoitteeni msn:ssa on myos igott@mail.ru. Tule juttelemaan! Mutta olen ollut msn:ssa vain klo 1:lta, siksi jos se ei sopi sulle, me voidaan seurustella vain sahkopostilla tai foorumilla.
Sori. Mä haluan puhua suomeks :) Halusin unohtin kirjoitaa "ei" viimeisessa lausassa :)
Mä etsin sua MSNissä :)
Luulen, et puhua suomeks parempi, koska opiskella siinä tapauksessa suomen parempi!
Mistä sä tiedät suomen?

kuolema
30-08-2005, 00:30
а что такая безнадега в post'е?
случилось что?
Да в post'е всё нормально: общения хватает. Просто мне удобнее читать viestit из почтового ящика. И ничего особого не случилось.

kuolema
30-08-2005, 00:59
Kyllahan suostun sinuun, etta "puhua suomeks parempi, koska opiskella siinä tapauksessa suomen parempi"! Ma olen msn:ssa vain joka yo klo 1:lta, koska mun netin korttini tekee klo 1:lta 10:n asti. Mutta luulen, etta kun opiskelen uudelleen koulussa olen msn:ssa aika vahan aikaisemmin nukkuakseni kyllikseni. Ja suomea opiskelin Inkerin Liiton kurssilla. Entas sa?