View Full Version : познакомлюсь с хорошо говорящим по фински
здравствуйте!я хочу познакомиться с человеком хорошо говорящим по фински для изучения языка...
_-MaZaHaKa-_
03-09-2011, 17:44
здравствуйте!я хочу познакомиться с человеком хорошо говорящим по фински для изучения языка...
Eikös olisi paljon helpompaa löytää vaikkapa yksityistä opettajaa, kuin mitä ettiä tuttavia, jotka puhuvat suomeksi? En näe tässä topiikissa mitään järkeä
virmalis
03-09-2011, 19:28
Eikös olisi paljon helpompaa löytää vaikkapa yksityistä opettajaa, kuin mitä ettiä tuttavia, jotka puhuvat suomeksi? En näe tässä topiikissa mitään järkeä
Kyllä ei oo mitään järkeVÄÄ kun puhutaan suomeKSI, vaan ei suomea...
_-MaZaHaKa-_
03-09-2011, 19:59
Kyllä ei oo mitään järkeVÄÄ kun puhutaan suomeKSI, vaan ei suomea...
älä sä tuu mua opettamaan, et miten puhutaan, jos et huomanut, että teksti oli stadin murrella, ihan näin alkupalaksi
virmalis
03-09-2011, 21:22
älä sä tuu mua opettamaan, et miten puhutaan, jos et huomanut, että teksti oli stadin murrella, ihan näin alkupalaksi
No kyllä olen huomannut, et sun 'huomaNut' menee vääriksi vaikkapa stadiksi))
zdrastvuite.. ja horowo govoru po finskij i po russkij, ja zdes uze s 1995 goda, zakon4il zdes sredniju wkolu s 1 po 9 klass , jesle vam interesno to davaite spiwimsa :)
эт бракованный учитель у тебя сленговый язык
надо знакомиться с говорящим по- фински, а не с хорошо говорящим
[russian.fi, 2002-2014]