Финляндия по-русски

Финляндия по-русски (https://www.russian.fi/forum/index.php)
-   Suomenkielinen keskustelupalsta (https://www.russian.fi/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Muutan pois eurostoliitosta. (https://www.russian.fi/forum/showthread.php?t=64701)

aks-47 10-05-2011 22:32

Muutan pois eurostoliitosta.
 
semmoinen ajatus välillä tulee mieleen…

niin kyllästynyt tähän eurostoliiton, että ajatukset Eusta poismuuttamisesta tulevat mieleen.
Olen kuullut jopa muutamista suomalaisesta uhkauksia Venäjälle muutosta…
Minä en ole niin rohkea kuin he, minä muuttaisin nopeammin Argentiinan ..
Venäjällä 2 isoisäni on tapettu olen niiden esimerkillä oppinut ettei minua välttämättä odottavat avoin sylin siellä vaikka osankin kieltä suht.hyvin.
Haluaisin asua Suomessa, mutten halua Eussa.

täyttyypä käydä Argentiinassa koulukaveriani tervehtimässä, se on kutsunut kylään monta vuotta, katsotaan kuinka ne siellä voivat ilman Bryssälä.

Espanjan kielikin on mukava… tuntu siltä että eurostoliitossa ei ole enää tilaa meikäläisille…

Naali 10-05-2011 22:55

Mene vaan. Se on kaunis maa, sieltä saa hyviä pihvejä, viinikin on hyvää, ja se kuuluu Mercosur-liittoon, joten sielläkin pääsisit edelleenkin valittamaan samasta aiheesta.

Pauli 10-05-2011 23:39

Цитата:
Сообщение от Naali
Mene vaan. Se on kaunis maa, sieltä saa hyviä pihvejä, viinikin on hyvää, ja se kuuluu Mercosur-liittoon, joten sielläkin pääsisit edelleenkin valittamaan samasta aiheesta.

Menköön jos mieli tekee,siellä häntä odottaa katettu pöytä,iso pihvi ja makea viini.
Älköön hukatko kaikkia papereita,kelakortteja ym,ja niin siinä vissi lopussa käy,että takaisin se äijä tulee,että kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

По-душка 11-05-2011 00:28

Tervemenoa!

Jotenkin minusta tuntuu, että asia ei kuitenkaan etene ajatusta pidemmälle tai enintään päättyy lyhytaikaiseen Argentinan vierailuun. Matkailu toki avartaa.:)

Älä, rakas aks-47, ota EU:n asiaa niin vakavasti. Kyllä se siitä ....

Elämä on ihanaa, kun sen OIKEIN oivaltaa. :)

aks-47 11-05-2011 07:59

asia tutkimus vaiheessa...
 
Цитата:
Сообщение от По-душка
Tervemenoa!

Jotenkin minusta tuntuu, että asia ei kuitenkaan etene ajatusta pidemmälle tai enintään päättyy lyhytaikaiseen Argentinan vierailuun. Matkailu toki avartaa.:)

Älä, rakas aks-47, ota EU:n asiaa niin vakavasti. Kyllä se siitä ....

Elämä on ihanaa, kun sen OIKEIN oivaltaa. :)



kaveri oli loikannut sinne neuvostoonnelasta vuonna 91 peppu paljaana …
ei paljon valittaa ratkaisustaan.
ok talossa asuu ja töitä kuulemma on.
Keloja ja sossuja ei siellä ole, mutta eihän niitä minä ikinä tälläkään tarvinnut.
Täyttyy tehdä ens vuonna taktisen tiedustelun ensin.
jos siellä on joku älyllinen elämä ja työttömyys ei niin kuin eussa, voi alkaa miettimään vakavammin.

JolKKa 11-05-2011 09:05

Цитата:
Сообщение от aks-47
semmoinen ajatus välillä tulee mieleen…

niin kyllästynyt tähän eurostoliiton, että ajatukset Eusta poismuuttamisesta tulevat mieleen.
Olen kuullut jopa muutamista suomalaisesta uhkauksia Venäjälle muutosta…
Minä en ole niin rohkea kuin he, minä muuttaisin nopeammin Argentiinan ..
Venäjällä 2 isoisäni on tapettu olen niiden esimerkillä oppinut ettei minua välttämättä odottavat avoin sylin siellä vaikka osankin kieltä suht.hyvin.
Haluaisin asua Suomessa, mutten halua Eussa.

täyttyypä käydä Argentiinassa koulukaveriani tervehtimässä, se on kutsunut kylään monta vuotta, katsotaan kuinka ne siellä voivat ilman Bryssälä.

Espanjan kielikin on mukava… tuntu siltä että eurostoliitossa ei ole enää tilaa meikäläisille…

Чего ты разнылся то? Тебя хотя бы Перуссуомалайсет защитят от нечисти.

А посмотри на Приебалтов, вот кому сейчас трудно то. Ихнея то государства с народом не церемонятся, а дерут с них в три шнуры на Еэсовские контирбуции и Португальские тукипакетти. Вот кому выть то надо от голода и холода. И податься то им некуда. Если от ЕЭС отцепиться, то Российскую кабалу опять? Вот и терпят, горе мыкают.

А Финляндия отобъется, мы гордая и самостоятельная нация и Европа еще за нами побегает.

XtreamCat 11-05-2011 09:13

Цитата:
Сообщение от aks-47
semmoinen ajatus välillä tulee mieleen…

Must olis tosi kivaa kun kaikille perus "sohvalaiselle" tulis sellainenkin ajatus! Ajatuksesta - tekoon vaan!

Микка К. 11-05-2011 21:05

Цитата:
Сообщение от JolKKa

А посмотри на Приебалтов, вот кому сейчас трудно то.


:lol: :lol: :lol:

aks-47 11-05-2011 21:56

комбинации..
 
Цитата:
Сообщение от Микка К.
:lol: :lol: :lol:


раньше были проебалты...
для здешних условй вариант приебалты действительно точнее:)

финаген 02-08-2011 11:22

Цитата:
Сообщение от aks-47
kaveri oli loikannut sinne neuvostoonnelasta vuonna 91 peppu paljaana …
ei paljon valittaa ratkaisustaan.
ok talossa asuu ja töitä kuulemma on.
Keloja ja sossuja ei siellä ole, mutta eihän niitä minä ikinä tälläkään tarvinnut.
Täyttyy tehdä ens vuonna taktisen tiedustelun ensin.
jos siellä on joku älyllinen elämä ja työttömyys ei niin kuin eussa, voi alkaa miettimään vakavammin.

Hallitukseen on vihdoin saatu hieman järkevää puhetta ja toimintaa jargonin sijaan. Median ja politiikan vaikuttajilla on vahva olo, kun asiat lähes aina sujuu, kuten on sovittu.

tapan 28-10-2011 21:36

Цитата:
Сообщение от aks-47
semmoinen ajatus välillä tulee mieleen…

niin kyllästynyt tähän eurostoliiton, että ajatukset Eusta poismuuttamisesta tulevat mieleen.
Olen kuullut jopa muutamista suomalaisesta uhkauksia Venäjälle muutosta…
Minä en ole niin rohkea kuin he, minä muuttaisin nopeammin Argentiinan ..
Venäjällä 2 isoisäni on tapettu olen niiden esimerkillä oppinut ettei minua välttämättä odottavat avoin sylin siellä vaikka osankin kieltä suht.hyvin.
Haluaisin asua Suomessa, mutten halua Eussa.

täyttyypä käydä Argentiinassa koulukaveriani tervehtimässä, se on kutsunut kylään monta vuotta, katsotaan kuinka ne siellä voivat ilman Bryssälä.

Espanjan kielikin on mukava… tuntu siltä että eurostoliitossa ei ole enää tilaa meikäläisille…

Venäjällä on myöskin hauskaa ilman Bryssälä... Kaikesta huolimatta, Venäjällä ei kiristetty vyötä kriisin aikana kuten EU-maissa... palkan nousu, talouden kasvu, työllisyyden laskeminen.. Se on laman väliaikaiset tulokset Venäjällä..


Часовой пояс GMT +3, время: 12:28.