Просмотр одиночного сообщения
Old 24-11-2012, 15:52   #26
Павлел Морозов
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking Halla-Aho puhuu asiaa..

Цитата:
Сообщение от BONTON
ei se onnistuu mitenkaan...H-Aho vaatii lakimuutosta...

"Lakialoitteessa Halla-aho ja muut perussuomalaiset haluavat muuttaa rikoslain pykälän, jonka mukaan rikokseen syyllistynyt maahanmuuttaja voidaan karkottaa. Pykälä halutaan muuttaa muotoon, että tämmöinen ihminen yksinkertaisesti karkotetaan..."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201...363148_uu.shtml

Nykyinen laki sanoo,että "voidaan karkottaa",mutta persut haluavat säätä lain,että "yksinkertaisesti karkotetaan"...
on vielä ainakin yksi "pikku" ongelma.Jotkut maat eivät suostu ottamaan vastaan karkotettavaa...mukaan lukien Somalimuuten Venäjä aina on valmis vastaanottamaan


Täysin sama mieltä arvoisan Halo Ahon kanssa.
Toivottavasti PSn lakialoite menee pikaisesti läpi eduskunnassa.
Suomi, näköään, tarvitsee työkykyisiä, rehellisiä sopeutumiskykyisiä
ihmisiä eri maista, mutta ne jotka tulee tänne ryöstää ja raiskaa voivat ihan hyvin lähteä kotimaahansa samana päivänä kun rikos on tehty..
Luulen tässä kysymyksissä ei voi olla muuta mielipidettä, vai olenko minä liian radikaalinen ja ahdasmielinen ?
Olkoon sitten ahdasmielinen, syntyinhan minä totalitaarisessa maassa jossa rikollisia ja raiskaaja ammuttiin kymmeniä ellei satoja vuodessa kysymättä ihmisoikeusjärjestöjen mielipiteitä!


Muuten tämä mamutouhu menee kohta liian pitkälle, esim. toissana päivänä eräs kunnanjohtaja ilmoitti, että heidän kunta aikoo perusta aseistetut turvajoukot jos valtio ei pystyy takaa turvallisuutta.
kivaa juttu, niin kuin sodan aikoina!
Kaikille rytkyt ja paukkuja, järjestys palautuu automaatisesti, ilman poliisin apuakaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием