Просмотр одиночного сообщения
Old 06-06-2012, 23:33   #7
aks-47
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
fairy huomasin, että ulkomaalaiset antavat heille rahaa...

Цитата:
Сообщение от Pauli
Niiden "soittaminen" on niin kamalaa että joka kerta kun kävelen ohi tekee mieli potkaista sitä laatikkoa tahi astiaa missä ne kolikot kilisee.Ainoastaan kerran kulin jotain parempaa,Stadin keskustassa.Mutta se ei tainnut olla suomalainen sävel,ehkä oli joku heidän oman heimon laulu,ehkä Romanian hymni.Vaikutti liian agressiiviselta.Ei herunut silti senttiäkään.
Muuten paras keino päästä niistä eron,kun ne alkaa puhua ja työntää jotain likaista lappua(siinä on joku teksti suomeksi)-vastata niille venäjäksi.Heti jättävät rauhaan


huomasin, että ulkomaalaiset antavat heille rahaa, tummaihoiset, lähi idästä ihmiset ja muut, mutta ei suomalaiset...

minua ne ei ärsyttää, kokemusta on asua isossa ystävällisessä neuvosto kommuunissa.
siellä on ollut kaikkinäköistä sakkia, suurimmaksi osaksi olen tullut toimeen miltei ihmissyöjien kanssa.. .
romaanit ei vielä kamalinta jengiä mitä olen nähnyt...
Soikoon siellä rauhassa, jättäkää vain minut rauhaan..
Saattaa olla että Romaniassa ihan oikeasti nälänhätä, senkin olen vähän kokenut, niin ei minua naurattaa yhtään heidän tilanne, ei ainakaan potkut tulee mieleen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием