Просмотр одиночного сообщения
Old 18-02-2015, 10:24   #176
ANGEL-ANGEL
Пользователь
 
Сообщений: 62
Проживание:
Регистрация: 01-04-2014
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от tassa
Вы сами-то верите в то, что Эспоокаупунки платит зарплату "подружке в бассейны и на юмпы"?

Olen nelikymppinen espoolainen pyörätuolilla liikkuva nainen. Haen henkilökohtaista avustajaa 80 tunniksi kuukaudessa. Päivittäinen työaika vaihtelee pääsääntöisesti klo 14-23 välillä. Toisinaan tarvitsen apua myös aamupäivisin. Espoon kaupunki maksaa palkan. Tuntipalkan lisäksi kaupunki maksaa ilta- ja viikonloppulisät.

Olen luonteeltani positiivinen ja erittäin aktiivinen ihminen. Tarvitsen apua päivittäisten toimien, kodinhoitotöiden ja kauppa-asioilla käynnin lisäksi harrastuksissani. Harrastuksiani on mm boccia (petankin sukuinen pallopeli). Käyn myös uimassa. Välillä tulee viikonlopun mittaisia matkoja, joille myös tarvitsen avustajaa. Minulla on kissa, jonka hoitamisessa tarvitsen myös apua. Toivonkin sinulla olevan kokemusta kissoista.

Haen luotettavaa, vastuuntuntoista, elämänmyönteistä, huumorintajuista ja reipasta naishenkilöä. Toivon Sinun olevan liikunnallinen, jotta pysyt helpommin perässäni välillä vauhdikkaassakin menossa. Toisaalta rauhallisuus on myös hyvä ominaisuus. Hyvää suomenkielen taitoa odotan hakijalta myös. Työsuhde alkaa heti, kun sopiva henkilö löytyy. Jos kiinnostuit, niin ota ihmeessä yhteyttä heti!






Yhteystiedot Leena Särelä, 041 519 8818

Työpaikan osoite 02750 ESPOO


Palkkaus 9,7 euroa/tunti


Työkokemus ei lainkaan - 1v
Työ alkaa Heti, kun sopiva henkilö löytyy
Työaika muu osa-aikatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 20.02.2015


Ilmoitus jätetty 06.02.2015