Просмотр одиночного сообщения
Old 21-07-2010, 19:46   #66
muumimamma
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Lana Hel
Oletko nähnyt tuomion?
Kaikki syytteet eivät pääty tuomioon.
Minulle on tärkeä periaate: syytettyä ei pidä julistaa syylliseksi ennen kuin hänen syyllisyytensä on selvitetty tuomioistuimessa. Sitä paitsi en tarkoita huoltajuuskysymysoikeudenkäyntiä, vaan henkilöiden oikeutta ilmaista mielipiteitään myös ulkomailla.

Kysyt: ”Miksi Venäjä ei allekirjoittanut Haagin sopimusta?” Suomen presidentillä oli mainio tilaisuus selvittää asia eilen ja tänään

Maahanmuuttaja Huseinin mielipiteet eroavat minun mielipiteistä. Saanko olla eri mieltä Huseinin kanssa? Kyllä. Eivät kaikki maahanmuuttajat ole samaa mieltä asioista.

kenen tuomion? Salosen? Eikö se tuomio jo tullut viime vuonna jossa hänet todettiin syyylliseksi lapsen kaappaukseen? Jopa lehdetkin kirjoittivät - Rantalan tapauksessa polisii aloitti rikostutkinnan ja oikeudenkäynti syyskuussa. Jos hänet todetaan syylliseksi lapsen lyömisestä sitä tulee tuomio, jos ei- syyte raukeaa.
En näe mitään yhteyttä mielipiteen ilmaisemisessa ja huoltajuuden/ huostaanotton välillä. Omia mielipiteitä rouvat ovat jo ilmaisseet, toisin kauniistamalla omia tekoja ja vääristelemällä muiden tekoja.
Jokaisella on oikeus mielipiteen kunhan ei mene välehteluun puolelle- se on minun periaatteeni
 
0
 
0
    Ответить с цитированием