Просмотр одиночного сообщения
Old 29-12-2015, 09:28   #59
sergey71
Пользователь
 
Сообщений: 80
Проживание: savonlinna
Регистрация: 09-11-2014
Status: Offline
Может кто подскажет,что я делаю не так?
Живу в Финляндии чуть больше 3 лет. Имею вод.права всех категорий, все карты и разрешения. Российский стаж работы на автобусах и грузовиках(не фурах) более 20 лет. Разговорный финский слабый. Пытаюсь найти работу. Разослал свое резюме в порядка 40 мест. Ни одного ответа не получил! Мое резюме выглядит так:
вод.автобуса
PROFIILI
Olen 44-vuotias mies Savonlinnasta. Olin ennen Suomeen muuttoa 23 vuotta kuorma- ja linja-autonkuljettajana. Olen opiskellut melkein 3 vuotta suomen kieltä, sekä olen suorittanut Suomessa yhdistelmäajoneuvokuljettajakurssin . Minulla on BE, CE, DE -ajokortti ja voimassaoleva yhdistelmä- ja linja-auto ammattipätevyys, sekä kaikki kortit tarvittavaan toimintaan.
Minulla on viisi vuotta työkokemusta linja-autonkuljettajana. Olen toiminut paikallisliikenteen bussikuljettajana sekä ajanut kansainvälistä tilausajoliikennettä. Minulla ei ole tältä alalta työkokemusta Suomesta, mutta minulla on suuri halu aloittaa työura Suomessa kuljetusalalla, jotta voin ansaita kohtuullisen elannon. Voin muuttaa mille tahansa paikkakunnalle, josta saan työpaikan. Osaan korjata autoja (tehdä pientä remonttia), tehdä erilaisia fyysisiä töitä sekä voin olla apumiehenä monenlaisissa tehtävissä.

Ystävällisin terveisin, yhteydenottoanne toivoen

вод в фирму по перевозкам-

Haen muuttoauton kuljettajan tai muuttomiehen työpäikkää.
Olen 44-vuotias mies Savonlinnasta. Olin ennen Suomeen muuttoa 23 vuotta kuorma- ja linja-autonkuljettajana. Olen opiskellut melkein 3 vuotta suomen kieltä, sekä olen suorittanut Suomessa yhdistelmäajoneuvokuljettajakurssin . Minulla on BE, CE, DE -ajokortti ja voimassaoleva yhdistelmä- ja linja-auto ammattipätevyys, sekä kaikki kortit tarvittavaan toimintaan.
Minulla on työkokemusta muuttoyrityksessä Israelissa 6 vuotta. Osan purkaa ja koota kalusteita. Olen huolellinen työssäni aiheuta vahinkoa kalusteille. Olen taitava pakkaamaan kalusteet autoon. Olen ahkera ja joustava työntekijä, ja valmis aloittamaan työt heti. Voin muuttaa mille tahansa paikkakunnalle, josta saan työpaikan. Etsin pitempiaikaista tai vakituista työtä.
Ansioluettelo on liitteenä.

Ystävällisin terveisin

вод.фуры-

PROFIILI
Olen 44-vuotias mies Savonlinnasta. Olin ennen Suomeen muuttoa 23 vuotta kuorma- ja linja-autonkuljettajana. Olen opiskellut melkein 3 vuotta suomen kieltä, sekä olen suorittanut Suomessa yhdistelmäajoneuvokuljettajakurssin . Minulla on BE, CE, DE -ajokortti ja voimassaoleva yhdistelmä- ja linja-auto ammattipätevyys, sekä kaikki kortit tarvittavaan toimintaan.
Minulla ei ole vielä työkokemusta yhdistelmäajoneuvon kuljettamisesta, mutta olen nopea oppimaan ja minulla on suuri halu aloittaa työura Suomessa kuljetusalalla, jotta voin ansaita kohtuullisen elannon. Voin muuttaa mille tahansa paikkakunnalle, josta saan työpaikan. Osaan korjata autoja (tehdä pientä remonttia), tehdä erilaisia fyysisiä töitä sekä voin olla apumiehenä monenlaisissa töissä.


Ystävällisin terveisin, yhteydenottoanne toivoen
 
0
 
0
    Ответить с цитированием