Просмотр одиночного сообщения
Old 09-12-2006, 13:49   #122
Cielo
Registered User
 
Аватар для Cielo
 
Сообщений: 1,640
Проживание: планета Земля
Регистрация: 31-05-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!



Tälläinen yllättävä uutinen (+ video) pisti vähän miettimään.


Nii, tosi ikävä tapahtuma Oltiin jo paluumatkalla bussissa Jyväskylästä takaisin Hennalaan, kun meille sanottin, että se veteraanimies kuoli... Mielialat pikkusen laskivat alas. Ikävä kyllä myös se, että se panssarivaunu oli mun alkuperäisestä varuskunnasta ja rakennetun tykistön vieressä istuva "ampuja" mun yksiköstä (josska olin p-kauden aikana ja jonne palaan takaisin kahden viikon kuluttua).

Muuten paraati meni hyviin. Paitsi silloin kun Keski-Suomen sotilasläänin komentajan eversti Timo Lehtosen piti ilmoittaa paraatijoukot Läntisen Maanpuolustusalueen komentajalle
kenraalimajuri Ilkka Asparalle tapahtui pieni mokka. Hän kommensi meille " Olalle vie", silloin kun me oltiin "Lepo"-asennossa Sitten yhtäkkiä tuli "Ojennus" vaikka oltiin jo ennen sitä ojennetu, häntä varmaan jännitti ja hän yritti korjata virheensä. Seuraavien hiljaisten 3-minuutin jälkeen kyseinen eversti vihdoinkin muisti oikean komennon ja imoitti meidät kenraalille komennolla "Eteen vie" Tietysti telkkarissa se kohta leikattiin.

-----------------
Ты сама себе держава,
Ты сама себе закон,
Ты на все имеешь право,
Ни за кем нейдешь вдогон.../М.Петровых/
 
0
 
0
    Ответить с цитированием