Просмотр одиночного сообщения
Old 22-02-2006, 10:08   #323
Polomila
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
APUA!

Помогите пожалуйста проверить ошибки в письме

Minä, хххххххххххх asun Venäjällä.
Osoitteeni on хххххххххх
185026 PETROSKOI

Olen jättänyt hakemukseni Petroskoin konsulaattiin 30.9.2005, jotta saada oleskeluluvan Suomeen Au pair-ohjelman perusteella, mutta minulle valitettavasti kiellettiin.
Haluaisin selittää, että ehkä hakemuksessani ilmaisin ajatuksia väärin ja siitä kävi ilmi, että haluan päästä Suomeen vain löytää työn ja saada rahaa.
Olen kuullut niin paljon tästä ohjelmasta tutuiltani ja ystäviltäni, että heitä otettiin vastaan ystävällisesti ja vieraanvaraisesti Suomessa, miten vietetään aikaa suomalaisessa perheessä. Ystävilläni on vain positiivisia tunteita.
Olen löytänyt tietoa Au pair- ohjelmasta myös internetin kautta, esimerkiksi http://213.138.138.155/download.asp?id=au%5Fpair%5Fven%C3% A4j%C3%A4;1126;{14304A11-DB05-4A4F-80FC-CD1A2376BCD5}, missä on selvästi sanottu, että Au pair – sijoituksen tarkoituksena ei ole työntekijän saaminen kotitalouteen, vaan au pair – asemaan tulevan nuoren tulee rinnastua perheenjäseneen. Au pair – tehtävästä maksettava pieni korvaus ei vastaa työntekijän, esimerkiksi lasten- tai kodinhoitajan, normaalia palkkatasoa.

Olen ollut Suomessa muutama kertaa. Pidän maasta ja ihmisistä. Haluaisin tutustua maan kulttuuriin, ihmisiin, tapoihin ja perinteisiin, mutta se oli vaikea, kun en puhunut suomea. Paras keino tutustua maahan ja opiskella suomen kieltä, kun on mahdollisuus asua enemmän maassa ( kylpyopiskelu) ja Au pair-ohjelma antaa sellaisen mahdollisuuden. Ensimmäinen askel sitä varten olen tehnyt jo, koska opiskelen suomen kieltä itsenäisesti, mutta se on hyvin vaikea, varsin kun asun Venäjällä. Nyt pääsin suomenkielikurssille Petroskoissa.
Kun kävin Pхххххn perheessä, silloin oli sovittu, että pääsen kielikurssille, jotka ovat Oulussa ja Antti maksaa kurssia ja matkakuuluut.

Pidän lapsista ja ammatiltaan olen pedagogi. Olen suorittanut tutkintoa: psykologia ja englannin kieli. Olin monta kertaa harjoittelijana lastentarhassa.
Antin ja Anna- Riikan perheeseen kuuluu neljä alle kouluikäistä lasta, siis minulla olisi mahdollisuus leikkiä, lukea lasten kirjat lapsille, puhua heidän kanssa, ulkoilua ja saman tien opiskella suomea.


Ystävällisin terveisin
хххххххх хххххх



Petroskoi 2006-02-16
 
0
 
0
    Ответить с цитированием