Просмотр одиночного сообщения
Old 02-01-2007, 17:41   #190
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Luimme kyseisen tutkimuksen tulokset mieheni kanssa ja hän sanoi että minä olen poikkeus, tai ajattelen kuin miehet.


Mitä sä haluat enemmän elämässäsi?

Цитата:
Сообщение от maxa
3. Johdattaa mies voittamaan eli opettamaan sinulle, ettei märkiä puita pidä polttaa vaan kunnolla kuivuneita. Eli toimi näin: juota miehelle kaksi olutta saadaksesi hänet rentoutumaan, pukeudu hieman seksikkäästi eli paljastaviin vaatteisiin, lakkaa kyntesi punaisiksi ja lähde iloisena lämmittämään saunaa tai laittamaan tulta takkaan. Käy hakemassa niitä märkiä puita, voit jopa kastella niitä hieman lisää etukäteen. Lado puut tökerön näköisesti pesään ja laita mukaan liian vähän ja huonoja sytykkeitä. Tuhraa sytyttelyn kanssa puolisen tuntia päästäen savua sisälle, kiljuen ja polkien jalkaa. Jos mies ei jo itse tule katsomaan, mikä hätänä, niin mene sinä hänen luokseen. Sano miehelle jotensakin näin: "Voi kulta kun mää on onneton näiden nuotioiden kanssa. Voisitko sä kattoa vähän tätä systeemiä ja kertoa missä tein väärin .... Ai että märkiä puita vai ... no eihän me naiset semmosia hoksata. On se hyvä että sä kulta olet neuvomassa mua... " Ja niin edelleen eli järjestää tilanne, jossa provosoit miehen näyttämään ja opettamaan sinulle miten tulisija pitää sytyttää. Oikea taktiikka tietysti pitää soveltaa tilanteen ja miehen mukaan.
Lupaava alku seksileikkimiseen !!! Kyllä joskus pitäis näyttää ja opettaa miehille miten voi sytyttää... tulisen halun naisten silmissä.

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием