Просмотр одиночного сообщения
Old 14-09-2009, 13:07   #34
ErkkiAntero
Registered User
 
Сообщений: 28
Проживание:
Регистрация: 13-04-2009
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от aks-47
Erkki outo esimerkki alkaa jauhaa kakka virolaisten mollaamisesta.
Mollaaminen menee suomen mediassa, kuten varmaan huomannut, minä vain toistan heidän sanat.
Sä et tykkää nämä faktat, en voi auta… olet ehkä 1 niistä.


Jo pelkällä otsikoinnilla kyllä myös otit kantaa etkä vain toistanut. Ja mikäpä siinä. Sitähän varten keskustelupalstat ovat

Цитата:
Сообщение от aks-47
En jaksa kommentoida sinun houreajatukset isännästä , en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitat.
Kuka missä on isäntä? Tulkitse niin että ihminenkin voi ymmärtää.


Venäläinen oli isäntä Virossa tuonne 1990-luvun alkuun saakka eli käytännössä määräsi tahdin siinä maassa ja kyykytti myös virolaisia. Eikä se isännyydestä luopuminen tapahtunut vapaaehtoisesti vaan pakosta. Eikä tämä monia miellyttänyt, vaan siitä on jäänyt katkeruutta.

Цитата:
Сообщение от aks-47
Puhut asia venäläisistä, niiden lukumäärä on kasvanut tämä ei ole kenenkään intressien mukaan. Venäjän väkiluku nopeasti laskee kotimaassa, suomalaisille taas ei venäjältä tulee muuta kuin pahaa.
Niin ei tarvitse antaa viisumit, venäläiset pysyy rajan takana.


Tuossa en ole kanssasi samaa mieltä. Kyllä sieltä tulee paljon hyvääkin, mutta välillä on hyvä punnita myös, kumpi painaa enemmän se hyvä vai paha. Eivätkä ne kyllä välttämättä pysy rajan takana, vaikkei viisumeja annettaisikaan. Sen perusteella, mitä muistan lukeneeni, eivät esim. Joulukuussa 1939 tainneet anoa viisumia vaan tulivat ihan omalla propuskalla ... Vai pitäisiköhän minun sittenkin muuttaa mieleni tässä asiassa: voisi nimittäin ollakin hyvä, että päästetään venäläisten väkiluku laskemaan Venäjällä ja annetaan venäläiset muiden kansojen sivistettäviksi

Цитата:
Сообщение от aks-47
Etelästä naapurit tulee joka tapauksessa riippumatta siitä halutaanko niitä tai ei.
Venäjän sotkeutuminen suomen sisäisin asioihin ja omien kansalaisten puolustaminen kyllä teoreettisesti mahdollista, mutta tämä on teoreettinen mahdollisuus, röyhkeä käytytäyttäminen, ryöstöt, tappelut, on tosiasiat. Luulen että sun mielipide nopeasti muuttuu kun saat pesäpallomailalla päähän niin kuin viime viikolla Espoon keskuksessa kävi.


No, mulle sillä ei ole eroa, onko se pesäpallomaila vain AKS-47:n kuti. Molemmat yhtä teoreettisia mahdollisuuksia minulle Yleistystä ja pelottelua enimmäkseen, eikä se anna aihetta kääntyä virolaisia vastaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием