Просмотр одиночного сообщения
Old 24-11-2012, 20:51   #27
BONTON
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Павлел Морозов
Täysin sama mieltä arvoisan Halo Ahon kanssa.
Toivottavasti PSn lakialoite menee pikaisesti läpi eduskunnassa.
Suomi, näköään, tarvitsee työkykyisiä, rehellisiä sopeutumiskykyisiä
ihmisiä eri maista, mutta ne jotka tulee tänne ryöstää ja raiskaa voivat ihan hyvin lähteä kotimaahansa samana päivänä kun rikos on tehty..
Luulen tässä kysymyksissä ei voi olla muuta mielipidettä, vai olenko minä liian radikaalinen ja ahdasmielinen ?
Olkoon sitten ahdasmielinen, syntyinhan minä totalitaarisessa maassa jossa rikollisia ja raiskaaja ammuttiin kymmeniä ellei satoja vuodessa kysymättä ihmisoikeusjärjestöjen mielipiteitä!


Muuten tämä mamutouhu menee kohta liian pitkälle, esim. toissana päivänä eräs kunnanjohtaja ilmoitti, että heidän kunta aikoo perusta aseistetut turvajoukot jos valtio ei pystyy takaa turvallisuutta.
kivaa juttu, niin kuin sodan aikoina!
Kaikille rytkyt ja paukkuja, järjestys palautuu automaatisesti, ilman poliisin apuakaan.
olen jonkin verran sama mieltä,mutta lähtökohtani on tämä:jos Suomi tarvitsee työkykyisiä, rehellisiä sopeutumiskykyisiä ihmisiä eri maista,siis ainoa looginen johtopäätös on erota tällaisesta harhavastaanottamista...
Tiiätsä,miksi persuja sanotaan populistejksi?Siihen on paljon syitä...tässä yksi niistä...Miksi Suomi vastaanottaa pakolaisia?On tietty iha hyvä että "skribattu" eri kansainvälisia sopimuksia ja vielä lisäksi Suomen lait velvoittavat Suomea antamaan suojelua turvaa tarvitseville...Onko persuja tekemässä jotain siihen suuntaan?Ei ole...Pystyttekö jotain muuttamaan sitten?tuskinpa se onnistuu...Uskotko itse siihen?..vieläpä persuille tämä epäedullisestä.Jokainenhan pakolainen on sama kun leivänpala persuille.Kansalaiset tässä tilanteessa lisäävät mielellään persuille pointsia...En tiedä miten heillä menisi,jollei olisi pakolaisia...yhtä spekulointia ja negatiivista vaikutusta yhteisöön.
Minusta,tästä aiheutuu paljon turhaa työtä sekä turhia valtion kustannuksia...karkottaa ihmisiä muuhun maahan,johon varsinkaan ei voida karkottaa...jos Venäjähän vain ottaa vastaan inkeriläisiä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием