Просмотр одиночного сообщения
Old 19-11-2009, 21:39   #132
Ville-setä
Registered User
 
Сообщений: 50
Проживание: Tampere
Регистрация: 17-11-2009
Status: Offline
Lupaus

Hartikaisen ukolla oli ikäisekseen sangen tymäkkä vaimo. Loppunsa lähestyessä mies puhutteli vakavana vaimoaan:
- Lupaatko minulle, että et kuoltuani koske toisiin miehiin? Joka kerta kun jaat sänkysi jonkun kanssa, käännyn minä haudassani.

Vaimo lupasi. Muutaman vuoden kuluttua myös vaimo saapui taivaan portille ja tapasi Pyhän Pietarin. Vaimo tiedusteli tältä, oliko hänen miehensä Hartikainen saapunut joitakin vuosia aikaisemmin?

- Ei nyt tule mieleen... Meillä on ruvettu arkistoimaan tänne tulijoita heidän viimeisten sanojensa mukaan. Mitä hän sanoi juuri ennen kuolemaansa?

- Se taisi sanoa että Joka kerta kun jaat sänkysi jonkun kanssa, käännyn minä haudassani, vastasi vaimo.

- Aijaa! Olisitte heti sanonut! Kaikkihan Hyrrä-Hartikaisen tuntevat!

----------------------

Mitä rohkeus on?
- Sitä, kun mies tulee humalassa kotiin ja vaimo odottaa luudan kanssa vihaisena ja mies kysyy: "Oletko siivoamassa vai aiotko lentää kauaskin?"

---------------------------

Mitä eroa on vaimolla ja työpaikalla?
- 10 vuoden jälkeen työ imee edelleen kaikki voimat.

----------------------

Venäjän ydinvoimaloiden lauhdutusaltaisiin istutetaan silakoita. Kasvu on kiihkeää: niistä tulee kuusijalkaisia. Pystyvät syksyisin liikkumaan altaan ympäristössä syömässä puolukoita.

--------------------

Autokorjaamon omistaja oli kuollut 35-vuotiaana ja saapui taivaan portille.
- Oli surullista kuolla näin nuorena, sanoi hän Pietarille.
- Nuorena? Olen poiminut laskuistasi työtuntiesi määrän, ja niitten mukaan olet elänyt 150 vuotta, virkkoi Pyhä Pietari.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием