Просмотр одиночного сообщения
Old 04-04-2021, 13:40   #217
Dinozavr
Пользователь
 
Сообщений: 1,889
Проживание:
Регистрация: 30-05-2006
Status: Offline
Meidän täytyis ottaa karanteeni rauhallisesti, sillä on paljon ihmisiä, jotka ovat oikeasti sekoamaisillaan joutuessaan olemaan suljettuna neljän seinän sisään.

Ei helppoo ku on vaikeeta.😂

Juodessani kahvia ☕ keskustelin tästä mikron ja leivänpaahtimen kanssa ja olimme kaikki asiasta samaa mieltä, mutta sitten yhtäkkiä mikrokin pimahti ja perään naksahti leivänpaahtimella 🤯

Pyykkikoneelle en enää puhu mitään, koska se käy kierroksilla ja jääkaappikin tuntuu kylmältä ja etäiseltä. Pakkanen on ihan jäässä, ei saa mitään tolkkua siitä 🥶

Telkkarin kanssa on kiva jutella, kun se osaa niin elävästi kertoa tarinoita 📺

Silloin kun olen eniten pihalla mitä täällä oikein tapahtuu, niin kattolamppu valaisee onneksi tilannetta💡

Olen karanteenin aikana opetellut puhumaan norjaa. Onneksi wc- pönttö osaa myös, niin sen kanssa voi sitten vähän treenata sitä silloin tällöin 🚽 Roskiksen kanssa en viitti enää jutella ollenkaan, kun sen hengitys haisee pahalle 🤢 Ja sen jutut on muutenkin ihan roskaa, niin en mä viitti sellaista kuunnella.

Hella käy niin hemmetin kuumana kaikesta mitä yritän sille sanoa. Chill man! 🥵 Vitsi se vaan on!

Hana on todella ailahteleva 💦 Se voi myös käydä yhtäkkiä ihan hiton kuumana, mut täytyy vaan osata vääntää oikeasta vivusta, niin sit se onkin taas jo ihan kylmän viileä. Tuollaisen kanssa on kyllä vaikea kommunikoida 🤷🏼‍♀️

Saunassa kiuas väitti työskentelevänsä niin kovaa että höyry vaan nousee. Ei nyt luulis olevan kovin rankkaa vaan nojailla seinään 🤔

Juttelin lopuksi vielä parin sähkökitaran kanssa siitä, että mahtaakohan sitä pikkuhiljaa oleen vähän sekaisin 🎸 Tajusin yhtäkkiä, että nehän saattaa ilmiantaa mut hullujen huoneelle, niin mä leikkasin niiltä kielet irti etteivät pysty sanomaan mitään 😶

Vielä kun tietäis mitä toi hiton kello yrittää sanoa niin sais mielen rauhan. Se vaan änkyttää tik, tik, tik, tik. SANO JO! Tikka? Tikku? Tikari? Sanoooooo!!!! ⏰⏰⏰🤬🤬🤬

-----------------
Не ждите чуда! Чудите сами!