Тема: sanoa suoraan.
Просмотр одиночного сообщения
Old 03-12-2003, 09:54   #161
kissa
Registered User
 
Сообщений: 152
Проживание:
Регистрация: 06-10-2003
Status: Offline
On aika jännää, että kun puhutaan Neuvostoliiton SAAVUTUKSISTA, niistä ollaan ylpeitä ja ne käsitetään omina. Me teimme tämän!

Mutta kun on kyse Neuvostoliiton "synneistä", niillä ei olekaan mitään tekemistä nykyisen Venäjän kanssa. Me emme ole tehneet tätä!

---------

"Kerjäilee myötätuntoa suomalaisilta... Katso, miten huonosti ryssät kohtelevat minua, maanmiehiäsi.."

Suomalaisilta? Täällä EI OLE suomalaisia - itse sanoit niin! Täällä on Harri ja teekkari - ehkä Anna Leskinen lueskelee jossain taustalla.

Ihanko minä saan valita, keneltä heistä kolmesta ottaisin vastaan myötätuntoa?

__________

Henaro,

"Kävin muuteen Suomen armeija niin tiedätkö mitään?
Ryssä on edelleen se hyäkkäävä puoli monessa intin harjoituksessa."

Jaa, miksiköhän niin on? Eikö se hyökkäys ole aina siitä suunnasta tullut?

Paitsi ...

täytyy tunnustaa, että kerran vuonna 1202 Suomeen hyökkäsi TANSKA! Pitäisikö laittaa aloite armeijan "risut ja ruusut" -laatikkoon, että n. joka 50. kerta harjoituksissa hyökkääjien pitää leikkiä tanskalaisia?

Tulisiko siitä parempi mieli?
___________

Gladiator,

"Onks 002 A miehesi viisumin status?"

Minä en tiedä, mikä on hänen viisuminsa status.

Tarkoitin tuolla numerolla sitä, että jos tämä viestiketju on "Sanoa Suoraan 001 A", niin seuraava viestiketju tätä aihetta olisi "Sanoa Suoraan 002 A".

Sillä tälläkertaa tämä saattaa kestää pitkään. Niin kauan minä tätä änkkään, kunnes joku teistä ymmärtää, mitä olen yrittänyt selittää. Ennen te ette minusta eroon pääse, niin olen päättänyt.

kissa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием