Просмотр одиночного сообщения
Old 06-12-2008, 13:42   #723
salonen
Registered User
 
Сообщений: 2
Проживание:
Регистрация: 06-12-2008
Status: Offline
1-osa.
Rimma Salosen vastine Paavo Salosen hyökkäyksiin.
Tässä on totuus ahdistuksista, pilkkaamisesta, henkisestä väkivallasta sekä oman ja poikansa elämän uhasta kärsineen venäläisnaisen Rimma Salosen tarina. Tämän kaiken on aiheuttanut entinen mies Paavo Johannes Salonen.

Julkaiskaa kirjeeni mahdollisimman nopeasti!

Miten voi varastaa omaa lasta? Miten voi viedä vilkkaan pojan pois maasta salaa? Sehän ei ole mikään tavaraa. Anton syntyi jo avioeron jälkeen lokakuussa 2003. Virallinen avioero P. J. Salosen kanssa astui voimaan v. 2002 lopussa.
Silloin olin Venäjän kansalainen ja Anton Armas Salonen sai myös Venäjän kansalaisuuden, koska silloin olin yksinhuoltaja. Myöhemmin Paavo monesti on pyytänyt ja tuonut lahjojakin yrittääkseen suostutella minut Antonin yhteishuoltajuuteen ja jotta pojalle annetaan isän sukunimi. Loppujen lopuksi suostuin siihen, koska hän vakuutti minulle, kuten myös sosiaalityöntekijöille, että hän on kunnollinen ihminen huolehtimaan ja kasvattamaan poikansa hyvin ja antamaan pojalle kaiken tarvittavan.
Isyyden tunnistamisen jälkeen Paavo kuitenkin unohti kaikki velvollisuutensa ja lopetti myös elatusmaksutkin. Paavo oikeastaan ei raskauden aikana, eikä lapsen syntymänkään jälkeen auttanut ollenkaan ja on väittänyt, että tuleva lapsi ei ole hänen. Raskaana ollessani olin useasti taloudellisissa vaikeuksissa ja kanssani vielä asui vanhempi poikani Nikita. Kaiken tämän takia yllämainittuna aikana monesti pyysin apua sosiaalitoimistosta. Saamilla 30 - 50 euroilla kk:ssa olen voinut ostaa sitten maitoa ja leipää. Ensimmäisen elatusmaksun minä sain oikeudenkäynnin jälkeen, pojan ollessaan 3-vuotias!
Avioeron jälkeen Paavo alkoi seurata minua eikä antanut rauhaa ja tehdä sitä, mitä halusin. Hän kontrolloi minun jokaista askelta missä käyn ja mitä teen. Talon naapurit seurasivat minua ja kertoivat sitten kaikki Paavolle.
Sitten Paavolta alkoi tulla tappouhkauksia, jos hän näkee minut toisen miehen seurassa. Muutaman kerran jouduin soittamaan poliisit paikalle koska Paavo hyökkäsi kimppuuni, hakkasi minua, raapi käteni ja kasvoni verille, repi hiukseni, rikkoi silmälasini, jne.
Paavolla oli edelleen hallussaan omat avaimet asuntooni jotta voisi tulla minä hetkenä tahansa. Minä elin jokapäiväisessä pelossa omani ja poikani hengestä, sillä Paavo olisi voinut päättää tehdä minulle mitä tahansa. Tämäkään ei riittänyt hänelle.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием