Просмотр одиночного сообщения
Old 02-06-2006, 15:27   #43
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Kesäkuun vitsit

Ohikulkija ripittää miestä julkisesta virtsaamisesta:
- Eikö teitä yhtään hävetä?! Vain muutaman askeleen päässä on julkinen käymälä!
- No mutta enhän minä voi virtsata siellä, minne ihmiset tulevat ryypiskelemään ja syömään zakuskaa! (Zakusta = ryypiskelyn yhteydessä nautittava naposteltava)

Miksi hallitus on niin iloinen Ladasta?
- Koska se työllistää niin monta korjaamoa.

Miksi Ladan mukana saa ilmaisen TV:n?
- Jotta sinulla olisi jotain tekemistä sillä aikaa kun Ladaa korjataan.

Kaksi afrikkalaista ihmissyöjäheimoa löi hynttyyt yhteen ja otti vangiksi kolmannen heimon. Heimojen johtajat päättivät syödä kolmannen heimon heimopäällikön.
- Onpas pahaa, toinen heimopäälliköistä irvisteli.
- Pahaa on, mutta sentään paremman makuista kuin se moska mitä meille syötettiin siellä Kansojen Ystävyyden yliopistossa Moskovassa...
(Kansojen Ystävyyden, eli Lumumban yliopistoon Moskovaan kutsutiin opiskelijoita köyhimmistä Afrikan maista)

Pikku-Kalle koulussa. Opettaja kysyy:
- Pikku-Kalle. Kuka oli isäsi?
- Isäni oli rakas toveri Lenin!
- Entä kuka on äitisi?
- Äitini on rakas Äiti-Venäjä!
- Entä keneksi sinä haluat isona?
- Orvoksi!

Eräs moskovalainen mies kirjoitti 60-luvulla talon seinään: "Hrustshov on idiootti". Hän sai yhteensä yksitoista vuotta kakkua: yhden vuoden ilkivallasta ja kymmenen vuotta valtionsalaisuuden paljastamisesta. Kun Hrustshov vuotta myöhemmin palasi Yhdysvaltain valtionvierailultaan, mies vapautettiin. Syyte raukesi, koska valtionsalaisuus lakkasi olemasta salaisuus.

Englantilainen, ranskalainen ja venäläinen kehuskelevat vaimojensa ominaisuuksilla. Englantilainen:
- Kun vaimoni ratsastaa hevosella, hänen jalkansa ylettyvät maahan. Ei siksi, että hevonen olisi niin matala, vaan siksi että vaimollani on niin pitkät sääret.
- Minä puolestani saan sormeni vaimoni vyötärön ympäri. Ei siksi että minulla olisi niin isot kädet, vaan siksi että vaimollani on niin kapea uuma, vastaa ranskalainen.
- Mutta kun minä lähden töihin ja läpsäytän vaimoani takapuolelle, niin takapuoli värisee vielä töistä palattuanikin. Ei siksi, että vaimollani olisi läski takapuoli, vaan siksi että meillä neuvostoliitossa on maailman lyhin työpäivä.

Lenin todisti, että keittiöapulainen voi johtaa maata
Stalin todisti, että henkilö voi yksinään johtaa maata
Hrustshev todisti, että idioottikin voi johtaa maata
Brezhnev todisti, että maata voi olla johtamatta kukaan

Tasapuolisuuden vuoksi julkaisemme myös joka kuukausi yhden Venäjällä kerrottavan suomalaisvitsin:

Venäläinen nainen nai suomalaismiehen. Hääyönä:
- Kultaseni. Sano, että rakastat minua!
- Rakastan sinua...
- Sano, että haluat minua!
- Haluan sinua...
- Etkö voisi sanoa minulle jotain ilman, että sitä erikseen pyydän?
- Hyvää yötä...

Lähde: Subtv:n Okna-sivut
 
0
 
0
    Ответить с цитированием