Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 07-08-2006, 05:24   #1
Vumnik
Registered User
 
Сообщений: 1,432
Проживание:
Регистрация: 05-03-2005
Status: Offline
RAY-automaatit. Paljonko mennyt?

Tuokaverinsa menee noin nelja sata kuukaudessa. Mun mielesta, se on jo rippuvaisuus. Jnko teidan kavereitta tai tuttuj semmonen ongeelma?

-----------------
Here & Now
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-08-2006, 09:07   #2
Apollon
Dreamer...
 
Аватар для Apollon
 
Сообщений: 4,088
Проживание: Vantaa
Регистрация: 05-03-2006
Status: Offline
Olen tuntenut ihmisiä, joilla on ollut semmonen ongelma. En tiedä mitään heidän kohtalosta loppujen lopuksi. Itsellä ei koskaan ollut sellaista addiktiota. Osasin aina lopettaa ajoissa ilman ikäviä seurauksia. Uskon, että jokainen pystyy lopettamaan, jos järki voittaa sielun tarpeet...

-----------------
«Человека делают счастливым три вещи: любовь, интересная работа и возможность путешествовать.»
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-08-2006, 11:51   #3
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Mua ei hedelmäpelit kauheasti innosta. Pelaan satunnaisesti, mutta aika harvoin. Vain jos on saanut liikaa kolikkoja..

Eikä mulla ole automaateista riippuvaisia kavereita.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-08-2006, 23:03   #4
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Kyllä se addiktiolta kuullostaa, jos menee 400 € kuussa. Tietysti riippuu tuloista. Jos tulot on 4000 kuussa, ei tietysti kovin hälyttävää, vaikkei siinäkään tapauksessa 10% tuloista kuullosta kovin normaalilta.

Peliriippuvuus, se on kuitenkin vakava sairaus tai häiriö ihmisellä, joillakin niin vakava, ettei se parane pelkästään omalla tahdolla.

Itse jahtaan miljoonia nettilotoissa yms. mutta niihin käytetyt summat ovat hyvin pieniä, ehkä 0,1 % tuloista tms.

Mutta RAY:n pelit. Ai kun tulee ikävä vanhoja pajatsoja
Niitä, erityisesti tätä mallia, tuli joskus kouluaikana, kauan kauan sitten, hakattua Esson baarissa. Silloin saatoikin mennä koko viikon tienesti - 5 markan viikkoraha, pajatsoon

On kuulemma vieläkin Suomessa jossain baarissa vanha 20 pennin pajatso. En vain muista, missä se oli.

Onkos muuten venäjällä / NL:ssa ollut koskaan mitään vastaavaa kuin RAY:n pelit?

Meillä Australiassa on tietysti lotot ja muut, ja sitten noita automaattipelejä, pokereita ja yksikätisiä rosvoja, hedelmäpelejä, on klubeilla eli hotellien ja baarien yhteydessä.. Niitä pitävät paikalliset yhdistykset, urheiluseurat lähinnä. Mitään keskitettyä RAY:n kaltaista elintä ei meillä ole tietääkseni.

Последнее редактирование от maxa : 07-08-2006 в 23:09.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 12:46.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно