Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 29-04-2005, 01:52   #1
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Smile Parannetaan maailmaa

"Puhutaan ja kirjoitetaan" paisui aika lailla. Jatketaan rupattelua täällä. :smile:

Последнее редактирование от Шаман : 29-04-2005 в 02:50. Причина: Ошибка в названии
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 02:05   #2
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Ja korjataan ensin hieman otsikkoa: maailmaa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 02:38   #3
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ja korjataan ensin hieman otsikkoa: maailmaa


He...oli niin kiire ryhtyä parantamaan muailmoo että yks kirjain tipahti syvään rotkoon tai lensi avaruuteen. Kiitos Ralphie! :smile:
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 02:18   #4
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Шаман
Ihana otsikko


Minua väsyttää ja ahdistaa…… Joka päivä on samanlainen… Haluaisin mennä johonkin uuteen paikkaan, jossa en ole vielä käynyt. Vaikka täällä Suomessa. Mutta kun ei ole rahaa……… Kevät tulee, aurinko paistaa, allergia pahenee……….Tällaista on elämä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 02:46   #5
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Katja
Шаман
Ihana otsikko


Minua väsyttää ja ahdistaa…… Joka päivä on samanlainen… Haluaisin mennä johonkin uuteen paikkaan, jossa en ole vielä käynyt. Vaikka täällä Suomessa. Mutta kun ei ole rahaa……… Kevät tulee, aurinko paistaa, allergia pahenee……….Tällaista on elämä


Sulla taitaa olla kevätväsymys. Yritä piristää itseäsi jollain tavalla. Keksi uusi harrastus. Kuntonyrkkeily on tosi hyvä konsti purkaa paineita. :wink: Mille olet allerginen?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 02:52   #6
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Шаман
Sulla taitaa olla kevätväsymys. Yritä piristää itseäsi jollain tavalla. Keksi uusi harrastus. Kuntonyrkkeily on tosi hyvä konsti purkaa paineita. :wink: Mille olet allerginen?

Jos se olisi vain kevätmasennus. Talvellakin olin niin väsynyt. Haluaisin mennä johonkin uuteen paikkaan, vaikka päiväksi. Olen allerginen koivun, jne. kukinnalle tai miten se sanotaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:06   #7
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Katja
Jos se olisi vain kevätmasennus. Talvellakin olin niin väsynyt. Haluaisin mennä johonkin uuteen paikkaan, vaikka päiväksi. Olen allerginen koivun, jne. kukinnalle tai miten se sanotaan.


Juu...kyllä se vaihtelu virkistää mieltä. Matkustaminen on paras konsti. Allergikoille on tosi paha tää pölyinen aika. Mullakin on allergia pujolle. Se iskee joka vuosi heinäkuun lopussa ja kestää pari kolme viikkoa. Yhtä tuskaa...

Nyt iskee masennus...Tein virheen tään palstan aloituksessa ja nyt tää hiivatun systeemi ei anna korjata sitä! Apuvaa...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:09   #8
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Шаман
Nyt iskee masennus...Tein virheen tään palstan aloituksessa ja nyt tää hiivatun systeemi ei anna korjata sitä! Apuvaa...


Mmm, huomaan. Laita viesti tämän palstan moderaattorille, hänellä on valtuuksia siihen.

Adios, meikä painuu pehkuihin. Edessä rankka viikonloppu, hauskanpitoa ja MM-kisoja!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:03   #9
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Thumbs up

Цитата:
Сообщение от Katja
Minua väsyttää ja ahdistaa…… Joka päivä on samanlainen… Haluaisin mennä johonkin uuteen paikkaan, jossa en ole vielä käynyt. Vaikka täällä Suomessa. Mutta kun ei ole rahaa……… Kevät tulee, aurinko paistaa, allergia pahenee……….Tällaista on elämä


Ahdistus = ei hyvä. Joka päivä on kuitenkin erilainen, älä valehtele! Uusi paikka voisi olla vaikka Tampere.. Särkänniemessä on uusi laite - ihan varmasti kokeilemisen arvoinen. Raha-asiat ovat tärkeässä roolissa, mielestäni elämän laatu paranee rahan myötä.. Kuitenkin ei saa keskittyä ainoastaan fyffeen, maailmassa on paljon asioita joista voi nauttia ilman maksua! Allergiasta ei mitään kokemusta, mutta auringosta pitäisi nauttia!! Kevät on ihmeellistä aikaa, kaikki herää eloon ja nyt on tullut Katjankin vuoro, joten - HERÄTYS!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:14   #10
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ahdistus = ei hyvä. Joka päivä on kuitenkin erilainen, älä valehtele!

Eikä ole.

Цитата:
Uusi paikka voisi olla vaikka Tampere.. Särkänniemessä on uusi laite - ihan varmasti kokeilemisen arvoinen. Raha-asiat ovat tärkeässä roolissa, mielestäni elämän laatu paranee rahan myötä.. Kuitenkin ei saa keskittyä ainoastaan fyffeen, maailmassa on paljon asioita joista voi nauttia ilman maksua! Allergiasta ei mitään kokemusta, mutta auringosta pitäisi nauttia!! Kevät on ihmeellistä aikaa, kaikki herää eloon ja nyt on tullut Katjankin vuoro, joten - HERÄTYS!

Joo, viihdeuutisissa näytettiin tänään Särkänniemen uutta laitetta. Se on kyllä aika pelottava. Mutta mun poikaystävä tykkäsi, sanoi että pitää mennä sinne.
En mä keskittyy raha-asioihin, mutta kun rahaa ei ole, se ottaa päähään.
Pitäisi kai herätä, mutta en oikein tiedä miten sen tekisin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 10:11   #11
Cielo
Registered User
 
Аватар для Cielo
 
Сообщений: 1,640
Проживание: планета Земля
Регистрация: 31-05-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ahdistus = ei hyvä. Joka päivä on kuitenkin erilainen, älä valehtele! Uusi paikka voisi olla vaikka Tampere.. Särkänniemessä on uusi laite - ihan varmasti kokeilemisen arvoinen.


Mikä uusi??
onks särkis muuten auki jo?siis kaikien laiteinnee

I wanna go to Särkäniemi !!!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 10:21   #12
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Cielo
Mikä uusi??
onks särkis muuten auki jo?siis kaikien laiteinnee I wanna go to Särkäniemi !!!


Trombi on uusi laite. Mä ainakin aion kokeilla! Huomenna Särkkis aukeaa.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 10:30   #13
Cielo
Registered User
 
Аватар для Cielo
 
Сообщений: 1,640
Проживание: планета Земля
Регистрация: 31-05-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Trombi on uusi laite. Mä ainakin aion kokeilla! Huomenna Särkkis aukeaa.


Ухх ты!!!
nii minäkin tuun kokeilemaan sitte, joskus kesäkuun alkun aikana
jihaaa!!!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:07   #14
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Heh. tietääkö kukaan miten ampiaisia häädetään? Meillä parvekkeen yläpuolella asuu hirveästi ampiaisia. Joskus ne lensivät pesäänsä parvekkeen kautta. Se oli hirveätä. Nyt meillä on kissa ja se luule, että ampiaisten kanssa voi leikkiä. Jos mä soittaisin huoltoyhtiöön, tulisiko sieltä huoltomies häätämään ampiaisia?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:45   #15
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Katja
Heh. tietääkö kukaan miten ampiaisia häädetään? Meillä parvekkeen yläpuolella asuu hirveästi ampiaisia. Joskus ne lensivät pesäänsä parvekkeen kautta. Se oli hirveätä. Nyt meillä on kissa ja se luule, että ampiaisten kanssa voi leikkiä. Jos mä soittaisin huoltoyhtiöön, tulisiko sieltä huoltomies häätämään ampiaisia?


Viimeisessä Spektrissä oli pikku ilmoitus. Yks ryhmä tekee dokumenttia koti elukoista. Kuulemma torakat ja muurahaiset kihisee suomalaisissa asunnoissa. Ryhmä etsii näistä elukoista kärsiviä ihmisiä ja on valmis tulemaan himaan haastattelemaan. Jospa niitä kiinnostais ampiaisetkin? Pääsisit leffaan. :smile:
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 10:04   #16
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Heh. tietääkö kukaan miten ampiaisia häädetään?


En tiedä onko tarpeeksi hyvä keino... viime kesänä kun kävin Pohjois-Ranskassa siellä oli joku erikoisen paha ampiaistilanne. Niitä oli kaikkialla. Se oli oikeastaan todella ärsyttävää. Niin, ihmiset laittoivat tavalliset 1,5l kokispullot ulos, joissa oli noin 5cm kokista tai muuta limsaa. Siinä ne pörrää pullon ympärillä, ja lopulta "hukkuu" siihen kokikseen. Iltaisin yleensä pullot oli täynnä ampiaisia...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 03:51   #17
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Ihan oikeastaan? Täyty katsoa onko minulla se lehti kotona.
Цитата:
Nyt iskee masennus...Tein virheen tään palstan aloituksessa ja nyt tää hiivatun systeemi ei anna korjata sitä! Apuvaa...

En ole muuten huomannut heti, että otsikossa on virhe.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 08:24   #18
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Шаман
"Puhutaan ja kirjoitetaan" paisui aika lailla. Jatketaan rupattelua täällä. :smile:


Käykö kaikille "paisuvaisille" samalla tavalla?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 11:43   #19
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Käykö kaikille "paisuvaisille" samalla tavalla?

ai että millä samalla?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 01:04   #20
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
ai että millä samalla?


Joudutaan vaihtamaan kasvualustaa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 08:57   #21
Natalie
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Katja, mulla on ollut sama ongelma ampiaisten kanssa yhdessä edellisistä asunnoistani. Niillä oli kolme (!) pesä meidän parvekkeella. Tarkkailin, sit irrotin varovasti (voi käyttää vaikka jotain pussia, johon sen pesän tavallaan upotetaan) ja heitin pois.. Siihen se ongelma loppui..

Väsymyksestä kärsii suurin osa ihmisistä, valitettavasti. Mäkin kuuluun siihen joukkoon.
Kokemuksesta voin sanoa että vaikka väsyttäis, niin pitää koko ajan keksiä tekemistä. Silloin ei yksinkertaisesti jää aika miettimään miten väsynyt olet. Eikä sen tekemisen tartte välttämättä olla mitenkään rankkaa. Jotain pientä se saa olla, kunhan teet jotain koko ajan.
Matkustaminen on kans hyvä keino. Minä odotan aina niin innolla meidän seuraavaa matkaa! En jaksais ilman matkustamista. Nyt ollaan menossa esim. Kreetalee kahdeksi viikoksi toukokuun poisella puoliskolla. Edellisen kerran kävimme Egyptissa marraskuussa, mutta tuntuu että siitä on mennyt jo vuosia. Kallista se on, myönnetään. Tämän takia me matkustetaan "piikkiin", ja maksetaan jälkikäteen. Ei hullumpi keino, maksaa pitää joka tapauksessa, mutta ei kaikkea kerralla.

Tsemppia kaikille!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 12:27   #22
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Natalie
Katja, mulla on ollut sama ongelma ampiaisten kanssa yhdessä edellisistä asunnoistani. Niillä oli kolme (!) pesä meidän parvekkeella. Tarkkailin, sit irrotin varovasti (voi käyttää vaikka jotain pussia, johon sen pesän tavallaan upotetaan) ja heitin pois.. Siihen se ongelma loppui..

Väsymyksestä kärsii suurin osa ihmisistä, valitettavasti. Mäkin kuuluun siihen joukkoon.
Kokemuksesta voin sanoa että vaikka väsyttäis, niin pitää koko ajan keksiä tekemistä. Silloin ei yksinkertaisesti jää aika miettimään miten väsynyt olet. Eikä sen tekemisen tartte välttämättä olla mitenkään rankkaa. Jotain pientä se saa olla, kunhan teet jotain koko ajan.
Matkustaminen on kans hyvä keino. Minä odotan aina niin innolla meidän seuraavaa matkaa! En jaksais ilman matkustamista. Nyt ollaan menossa esim. Kreetalee kahdeksi viikoksi toukokuun poisella puoliskolla. Edellisen kerran kävimme Egyptissa marraskuussa, mutta tuntuu että siitä on mennyt jo vuosia. Kallista se on, myönnetään. Tämän takia me matkustetaan "piikkiin", ja maksetaan jälkikäteen. Ei hullumpi keino, maksaa pitää joka tapauksessa, mutta ei kaikkea kerralla.

Tsemppia kaikille!


Sä oot todella hyvä kirjoittamalla suomeks. Mitä se tarkoittaa "me matkustetaan piikkiin" ?
Meillä on myöskin reissu Kreikkaan (pieni saari Tasos) kuukauden päästä. Ensimmäistä kertaa me matkustamme mummon kanssa ja hänellä on oma huone lapsineen. Ihaaanaa !
Me voidaan rentoutua !

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 13:04   #23
Natalie
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Sä oot todella hyvä kirjoittamalla suomeks. Mitä se tarkoittaa "me matkustetaan piikkiin" ?
Meillä on myöskin reissu Kreikkaan (pieni saari Tasos) kuukauden päästä. Ensimmäistä kertaa me matkustamme mummon kanssa ja hänellä on oma huone lapsineen. Ihaaanaa !
Me voidaan rentoutua !


kiitos kohteliaisuudesta!

sanomalla "matkustetaan piikkiin" tarkoitin että varaushetkellä me maksetaan ainoastaan varausmaksun (meidän tapauksessa 100 eur/hlö, Aurinkomatkoilla), ja loppusumman maksetaan luottotilillä myöhemmin. Joka kuukausi kotiin tulee lasku ja siten sitä matkaa maksetaan pikkuhilja. Luotonrajoja voi olla erillaisia, kannattaa kysyä matkatoimistosta.

Kiva, että lähdette reissun! Ja kaiken lisäksi koko suvulla. Meidän Egyptin matkalla meillä oli mun äiti mukana. Hän varasi matkan erikseen, mutta samaan hotelliin. Niin se oli tosi kätevä, kun välillä saimme jättää poikamme hänen hoitoon ja mennä omia menoja! Snorklattiin ensimmäistä kertaa elämässämme ja se oli unohtumaton kokemus. Ehkä Kreetalla kokeillaan uudestaan, jos hoitaja lapselle löytyy, vaik tuskin siellä on yhtä kaunis meri "sisältäpäin" kuin Punainen meri Egyptissä.

Tulipa nyt pitkä tarina..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 09:09   #24
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin...
Katri Helena

Mistä sais vuokrattua enkelin siimuja?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 10:12   #25
Cielo
Registered User
 
Аватар для Cielo
 
Сообщений: 1,640
Проживание: планета Земля
Регистрация: 31-05-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin...
Katri Helena

Mistä sais vuokrattua enkelin siimuja?


kysy Katjalt
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 12:40   #26
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin...
Katri Helena

Mistä sais vuokrattua enkelin siimuja?



Ollaan me kaikki ihania ja täydellisiä ihmisiä enkelin silmin katsottuna. Maailman kauneus on katsojan silmässä. Voi olla nain.

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 13:14   #27
Sanoma
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Kaikki lähtevät johonkin kesällä. Me ehkä käymme Ruotsissa, ehkä myös Norjassa. Edessä on remontti. Katsotaan sitten onko aikaa matkalle.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-04-2005, 17:53   #28
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Matkustamien on ihana tapa rentoutua, olen sama mieltä. Etukäteen kannatta vähän miettiä ohjelmistoa jota paikan päällä ei tarttisi enää pähkäillä menisikö tuonne vai jäisi tänne. Sanonta "hyvin suunniteltu- puoliksi tehty" pätee kaikissa tilanteissa. Itse pidän retkesitä, missä tutustutaan paikkalliseen historiaan ja nähtävyksiin sekä maistetaan perinne ruokia ja viinitilojen antimisia. Viime kerralla Kyproksen Limassolilla otettiin tosi rennosti jä jättimme retket pois, vaan nautettiin auringosta ja merestä.
Aha, nyt tuli seura....jatketaan toiste
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 01:00   #29
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Saanko muuten udella, millä vuosikymmenellä olet syntynyt? Kiinnostaa ihan pirusti.. Ollaan tässä heitetty läppää jo aika kauan enkä mä vieläkään tiedä ootko alle vai yli kolmekymppinen.. Näistä muista, ihanista, palstan käyttäjistä olen nähnyt jopa kuvia. D_F:n nähnyt livenä.

By the way, nyt kun on paineita, enkä tarkoita haarojen välisiä, minun talossani tapahtuu merkittävä juttu. Naapuriin muutti kenties tyttö, joka soittaa viulua. Soittaa muuten todella hyvin. Herään mielelläni sen ihanaan viulunsoittoon viikonloppuisin ja se jopa jossain määrin lumoaa minua.. Mä oletan siis, että se on nainen ja hyvännäköinen sellainen, mutta mitään todisteita siitä ei ole. Viulua hän käyttää todella hyvin... kuuntelen mielelläni ja musiikki herättää paljon ajatuksia.. Kuka hän mahtaa olla?


Ikäni ja ulkonäköni suhteen olen tuntemasi miss Tampereen täydellinen vastakohta.

Mitä tulee naapuriviulistiisi, tekisin sinuna seuraavaa: pistäisin hänelle postilokerosta lapun, jossa lukisi jotain tämän tyyppistä:
Hyvä naapurini,
Olet lumonnut minut ihanalla musiikillasi. Se herättää minussa paljon ajatuksia, mm. kuka sinä mahdat olla? Kuvittelen sinun olevan hyvännäköinen nainen. Erehdyinkö pahasti?
Epätoivonen naapurifanisi
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 15:03   #30
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Ikäni ja ulkonäköni suhteen olen tuntemasi miss Tampereen täydellinen vastakohta


Ash, olet aina niin kiero. Nosta kissan pöydälle ja sano kerrankin kaiken suoraan..

Цитата:
Сообщение от По-душка
Mitä tulee naapuriviulistiisi, tekisin sinuna seuraavaa: pistäisin hänelle postilokerosta lapun


Vakavasti harkinnassa

Цитата:
Сообщение от D_F
sä siis näit mut livenä?!


Kyllä. Mm. Hämeenkadun Rosson ulkopuolella, u know..

Vappu on täällä. Minun osaltani vappu alkoi jo eilen, tänään jatketaan. Yo-lakki pysyy kaapissa, en pidä siitä. Ohjelmassa luvassa palavaa absinttiä kreikkalaisittain, pullo Bacardi-rommia, ehkä muutama Kopparsbergin siideri, musiikkia, haleja, ja illan kruunaa kenties Güntherin You Touch My Tralalala -biisi.

Jos joku ei tiedä mistä on kysymys niin täällä sen voi nähdä: Günther - Ding Dong Song (You Touch My Tra-la-la)

Hauskaa vappua kaikille!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 15:20   #31
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ash, olet aina niin kiero. Nosta kissan pöydälle ja sano kerrankin kaiken suoraan..


Ihan kaikenko? Nimen, osoitteen, henkilötunnuksen, salaisen sähköpostin salasanan, velkojen ja varallisuuden määrän, rintaliivin kuppikoon?

Последнее редактирование от По-душка : 30-04-2005 в 15:23.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 01:02   #32
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
tässä tapauksessa yhteistyön ehdottomasti oltava tosi tiukka. vai mitä?


Nimenomaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 10:38   #33
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Klara Vappen! Hauskaa ja iloista Vappua kaikille!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 17:50   #34
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Шаман
Klara Vappen! Hauskaa ja iloista Vappua kaikille!


Sanotaan... Optimistinaisen vappu: TOIVO on mennyt,

USKO on pettänyt ja ONNI on jättänyt, mutta onneksi OTTO on vielä jääkaapissa !



HAUSKAA VAPPUA !

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 10:49   #35
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Sitä samaa! Onko mieli ja stanga ylhäällä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 12:50   #36
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Saanko muuten udella, millä vuosikymmenellä olet syntynyt? Kiinnostaa ihan pirusti.. Ollaan tässä heitetty läppää jo aika kauan enkä mä vieläkään tiedä ootko alle vai yli kolmekymppinen.. Näistä muista, ihanista, palstan käyttäjistä olen nähnyt jopa kuvia. D_F:n nähnyt livenä.


sä siis näit mut livenä?!

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 16:43   #37
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
oletko valmis kertomaan ton kaiken?!

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 16:49   #38
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
mitä luulet?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 16:51   #39
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
se mitä mää luulen ei ole tärkeä, koska minun ajatukset ei muutu sun teoiksi. vai eikö se ole niin utopistinen idis ja sää oikesti teet niin kuin minä luulen??

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 16:58   #40
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
ajatuksesi voisivat määrätyissä olosuhteissa ja jossain määrin vaikuttaa tekoihini. mutta toisaalta olet ilopillerini ja hyvän olon tuottajani enkä halua pilata vapputunnelmaasi kertomalla em. tiedot, sillä niissä ei ole mitään hauskaa luettavaa.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 17:05   #41
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
just pelkäätkö että ilopilleri muuttuu sprozaciksi? itse... pillerinä... en ole kiinostunut, niin paljon sähkäpostiosoitteesi salasanasta ja velkkojesi määrästä.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 17:15   #42
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
mikä hirviö se sprozac on?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-04-2005, 20:06   #43
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
mikä hirviö se sprozac on?

se ei ole hriviö, se on kirjoitus virhe. tarkoituksena oli kirjoittaa "prozac", kuten hyvin tiesitkin. mut ei me sitä kerrota kellekään ssssshhhsss

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 18:09   #44
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
juu, omista virheistä ei kannata kertoa muille - he tulevat liian kateellisiksi
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 18:26   #45
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Mediaa uskoen Vappu oli "rauhallinen". Yks putos kalliolta, toinen jäi sporan (ratikan) alle ja kolmas sai puukosta peffaan Kuopiossa. Oulussa pidettiin hauskaa kunnolla. 20 nuorta miestä tappeli Vapun kunniaksi. http://www.helsinginsanomat.fi/tuor...i/1101979348004
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-06-2005, 13:14   #46
karlik
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Suomenkielen tuntiko?

Mikä idea tässä palstassa on?
Kaikki näyttää olevan venäjänkielisiä, mutta silti kirjoittelevat suomeksi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-06-2005, 15:43   #47
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от karlik
Mikä idea tässä palstassa on?
Kaikki näyttää olevan venäjänkielisiä, mutta silti kirjoittelevat suomeksi?


Mikä idea on ylipäätänsä foorumeissa? Mieti sitä. Tää on suomenkielinen palsta missä me parannetaan maailmaa. Sinunkin maailmasi paranee, kun vierailet täällä!

Tervetuloa mukaan!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 19:01   #48
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Hyvää Vappua näin jälkikäteen kaikille!
Minulla oli poikeuksellisesti lämmin tai oikeastaan HOT vappu.
Ette ikinä arvaa mitä olin tehnyt
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 21:41   #49
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Hyvää Vappua näin jälkikäteen kaikille!
Minulla oli poikeuksellisesti lämmin tai oikeastaan HOT vappu.
Ette ikinä arvaa mitä olin tehnyt


Oletko tehnyt sitä yksin vai onko se yhteispeliä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 19:07   #50
space_monkey
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Kävit esittelymatkalla helvetissä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 19:15   #51
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Pieleen meni, smonkey
Vastauksesi pani miettimään oletko itse käväisyt helvetissä, jos olet niin onnex otit "meno-palu lippuja"
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 19:25   #52
space_monkey
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Pah, kunhan esitän kyynikkoa.

Meillä on ainakin helvetin kylmä. Mutta missä olisit voinut viettää poikkeuksellisen kuuman vapun?

Kävit siis striptease-paikassa?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 19:52   #53
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Taas meni päin mäntyä. Idea käydä striptease-baarissa vappu-aatona on todella huomion arvoinen, eikä se sais olla mikään viiden minuutin esitys vaan kunnon show ja mieluummin pienpeppusia hyvärunkosia miehia sais siinä tempujansa näyttää. Esimerkiksi Hunksin pojat pistää minut williksi lähes joka kerta kun seuraan niitten showta.
http://www.scandinavianhunks.com/sl...lide=17&setti=5
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 21:38   #54
space_monkey
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Kaikki keskustelut täällä näyttää aina päätyvän miesten takapuoliin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 21:44   #55
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от space_monkey
Kaikki keskustelut täällä näyttää aina päätyvän miesten takapuoliin.


Käyttäjien ohjelmointivirhe
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 21:52   #56
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Yhteispeliä hyvinkin.
Yksin olisi tylsää hikoilla.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 01-05-2005, 22:20   #57
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Tarvitaanko siihen rahaa, suhteita, tahtoa, tuuria vai himoa?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 02-05-2005, 08:53   #58
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Siihen tarvittiin muuta kun rahaa, suhteita, tahtoa, tuuria. Himo oli kyllä läsnä jossain vaiheessa minun hauskanpitoa, tai meidän, sitä ei varsinaisesti tarvittu, sitä vain oli.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 02-05-2005, 13:27   #59
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Yeah, vappu on takana. Tapahtui ja sattui. Nyt voi keskittyä täysillä lätkän MM-kisoihin!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 03-05-2005, 10:51   #60
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Yeah, vappu on takana. Tapahtui ja sattui. Nyt voi keskittyä täysillä lätkän MM-kisoihin!


mitesmietit finaalista, ketkä pelaa? oletko katsonut suomen ja venäjän pelit? mitä mieltä olet joukkueista? itse en pitänyt ensimmäisestä venäjän pelistä ollenkaan. tuntui siltä että joukkuet ovat saman tasaisia, välillä ettäitävalta oli edes paremmassa kunnossa. oli jotenkin huono ja laiska peli. suomen eka peli ei myöskään ollut huippua.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Комбинированный вид Комбинированный вид
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 16:13.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно