Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 14-06-2005, 14:20   #241
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Jää tänne luokseni. Jutellaan mukavia ja parannetaan maailmaa. Jos ei kauneus pelasta sinua, niin mikä? Tahtoko? Ystäväsi Schopenhauerin mukaan maailma on tahdon ilmentymä. Ihminen, tahto ja ruumis kuuluvat jollain sisäisellä tavalla yhteen, mutta tahto on kaiken ydin. Kun tahdot törmäävät, muodostuu tuska. Sitäkö tuskaa itkit puutarhassa ystäviesi kanssa?

Kerro, kuka on ystäväsi, niin kerron millainen olet. Onko ystäväsi Schopenhauer sellainen kuin se tässä kuvataan: http://personal.inet.fi/koti/vexom/arth.htm
Ajatteletko samalla tavalla?

Haluaisin, että nauraisit ja pitäisit hauskaa kanssani. En ole mikään tiukka pipo (avatarin mukaan se sopii enemmän sinulle). Pidän hengellisistä ja aistillisista nautinnoista. Ei sinun tarvitse kontrolloida jokaista sanaasi ja jokaista liikettäsi seurassani. Rentoudu. Ota iisisti. Päästä tahtosi virkistyslomalle. Antaudu mielihyvien valtaan. Saat paljon enemmän aikaan.
Haluatko, että autan sinua vapauttamaan tahdonlihaksesi jännityksestä? Vai kutsutaanko D_F:a apuun?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 19:44   #242
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Onkohan forumissa ketään joka pystyisi vastaamaan tälle "mahdottomalle kakaralle" samalla mitalla (älykkyydellä ) . Sen haluaisi vielä nähdä...

Последнее редактирование от AlinaR : 14-06-2005 в 19:56.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 20:29   #243
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Te varmasti pystytte, olkaa hyvä!
Mustasukkaisuus on hyvä aihe.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 20:33   #244
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Ei hätää. Saat jatkossakin ihailla napaani.
Oletko vihdoinkin päässyt laiskotelemaan naapuriviulistisi kanssa?


Pöh, jospa se olisikin sinun napasi... eikä minulla ole tapana ihailla navan kuvia.. Toivottavasti sinäkin ajattelet omaa napaasi pidemmälle..

Naapuriviulisti on ja tulee olemaan aina se ns. backup-suunnitelma. Se on riski ja mysteeri. Viulistin edelle ovat nousseet paljon helpompia ja varmempia ehdokkaita..

Blääh, selasin vähän keskustelua... По-душка alkaa käydä vähän levottomaksi. Sä tarvitset kuria, beibi! ...tai sit vähän hoitoa

Цитата:
Сообщение от По-душка
Vai kutsutaanko D_F:a apuun?




Btw, D_F, paljasta mulle mistä noi sun kirjaimet tulee? Ei taida liittyä mitenkään South Parkiin?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 20:50   #245
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Te varmasti pystytte, olkaa hyvä!
Mustasukkaisuus on hyvä aihe.


Kukaan ei pysty vastaamaan tämän neidin vetovoimalle ja läpälle. Mä luovutan suosiolla... Livenä tosin voisin ottaa matsin!

Mustasukkaisuus on huono aihe. Se on liian laaja ja monimutkainen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:06   #246
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Pardon!
Mitä läppä ja live tarkoittaa? Minulla on sanakirja missä 250000 sanaa, mutta siinä ei ole tilaa noille.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:28   #247
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Aihe MUSTASUKKAISUUS?-ok....
Mustasukkaisuus on oikein pirumerrassa! Se pilaa hyvätkin välit ihmisten kesken. Lietsoo luulotautia....onko siihen aina aihettakaan.......mutta se istuu joidenkin luonteessa ja sitähän ei ees helposti myönetä että niin vain on! Se on omistushalua toiseen ihmiseen sairasta päästä! Tosin lisäähän se jännitystä ja antaa potkua-jotkut jopa pitävät siitä! Pahimillaan tai äärinmäisyyksiin mennessä se voi aiheuttaa jopa MURHIA!!!!!!!!!
Vielä mun mielestä mustasukkaisuus kutkuttaa ihmisillä ALAPÄÄTÄ! Se siitä...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:32   #248
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Pardon!
Mitä läppä ja live tarkoittaa? Minulla on sanakirja missä 250000 sanaa, mutta siinä ei ole tilaa noille.


Läppä on slangia ja tarkoittaa lähinnä puhetta. Live tarkoittaa sitä samaa mitä englanniksikin. Tässä tapauksessa nähdä kasvotusten/oikeassa elämässä..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:38   #249
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Roman28
Vielä mun mielestä mustasukkaisuus kutkuttaa ihmisillä ALAPÄÄTÄ!


Oh-hoh. Riippuu varmaan ihmisestä. Sitä paitsi valitsit väärän hymiön...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:38   #250
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Pardon!
Mitä läppä ja live tarkoittaa? Minulla on sanakirja missä 250000 sanaa, mutta siinä ei ole tilaa noille.

===================================
LÄPPÄ:......no lesBot lyö läppää.....
LIVE: aito elämä (naturelli)
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:43   #251
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Roman28
LÄPPÄ:......no lesBot lyö läppää.....LIVE: aito elämä (naturelli)


Mistä sä näita poimit? Tuota lesbo-juttua en ole kuullutkaan. Live ei tarkoita mitään aitoa elämää. Se voisi olla vaikka Matti Nykäsen legendaarinen ilmaisu - laiffi.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:47   #252
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Red face

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Oh-hoh. Riippuu varmaan ihmisestä. Sitä paitsi valitsit väärän hymiön...

=================================
Niin riippuu.......toisilla enempi-toisilla vähempi-joillai vain jököttää!
Miks väärä hymiö-siitä puuttuu vaa pippelipom.....
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:47   #253
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Btw, D_F, paljasta mulle mistä noi sun kirjaimet tulee? Ei taida liittyä mitenkään South Parkiin?

mitkä kirjäimet? ja miksi kaiken täytyy liittyä south parkiin?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 21:52   #254
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
mitkä kirjäimet? ja miksi kaiken täytyy liittyä south parkiin?


D ja F = D_F Päättelin sun kuvasta. Mikä kaikki on liittynyt aikaisemmin South Parkiin...?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 22:05   #255
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Mistä sä näita poimit? Tuota lesbo-juttua en ole kuullutkaan. Live ei tarkoita mitään aitoa elämää. Se voisi olla vaikka Matti Nykäsen legendaarinen ilmaisu - laiffi.

=================================== =========
Оotkos pudonnu rattailta kun et oo lesBoista kuullu?-no niillä kun ei oo häntää( mikä miehillä on!)niin ne voi lyödä vain läppää. Ja alkuasukkaillahan Afrikassa on läppä lappu sen(hmmm)päällä. Raamatussa viikunan lehti!
Kuuma Kalle Matilla on kai suomen suurin Se.....kuulema polveen asti riippuu. Ilmankos hän tienaa stripparina(katso HUSTLER 6/1998)
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-06-2005, 23:35   #256
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
D ja F = D_F Päättelin sun kuvasta. Mikä kaikki on liittynyt aikaisemmin South Parkiin...?

mä en jotenkin pysy kärryillä. siis, ei D ja F liity Chef-kuvaan.

en tiedä. ei mikään. vain se Chef.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 01:08   #257
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Te varmasti pystytte, olkaa hyvä!

Minä en viitsi, ei minua huvittaa mutta jonkun saattaa käydä tosi ikävästi jos häneltä yhtä-äkkiä häviää kunnon väittelijä tässä ja alykkyyden loistopurkaukset sammuu omiin älyväläyksiin. Sepä olisi kiusallista, kait.

Mustasukkaisuus....se on sairautta, olin ollut sen sairauden uhrinakin enkä haluaa niitä muistoja takaisin. On toki kevyen sarjan mustasukkaisuutta.....jonka kautta saa haluamansa läpi....sekin minusta vaikuttaa likaiselta touhulta. Valkosukkaisuus on tervellisempä, voima joka pistää toimimaan, kehittymään ja antaa kannustusta valkosukkausuuden lähdellekin....vuorovaikutusta, ihaluja ja tsemppausta eteenpäin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 02:03   #258
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Te varmasti pystytte, olkaa hyvä!
Mustasukkaisuus on hyvä aihe.


Luovutko niin helposti? Missä on mainostamasi kilpailuhenki?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 02:17   #259
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Pöh, jospa se olisikin sinun napasi... eikä minulla ole tapana ihailla navan kuvia.. Toivottavasti sinäkin ajattelet omaa napaasi pidemmälle..

Naapuriviulisti on ja tulee olemaan aina se ns. backup-suunnitelma. Se on riski ja mysteeri. Viulistin edelle ovat nousseet paljon helpompia ja varmempia ehdokkaita..

Blääh, selasin vähän keskustelua... По-душка alkaa käydä vähän levottomaksi. Sä tarvitset kuria, beibi! ...tai sit vähän hoitoa


Tiedän hyvin, että olet toiminnan mies etkä tyydy pelkkiin kuviin. Näin sitä pitääkin!
Kyllä, olen aina ajatellut napaani pidemmälle. Tällä kertaa ajattelen mm. sinun napaasi. Mitkä ne helpommat ja varmemmat ehdokkaasi ovat? Pikku Kakkosen vetäjät? Miss Tampere? Vai joku vielä fiksumpi? Milloin muuten lähdet USAan? Raportoisitko tänne matkasi varrelta, ok?

Diagnoosisi on oikea. Valitettavasti olet liian kaukana antamaan hoitoa hätääni, joten joudun turvautumaan itsekuriin. Alan nyt treenamaan tahtoani (Brat-Kvadratin tavoin) toistamalla sana TAHDON. Luulen, että 1001. kerralla tahtoni on hyvin voimakas.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 02:37   #260
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Po-dushka.
Millä lailla kauneus pelastaa minua? Ei pelasta!
En tavannut ystävääni Arturia pitkää aikaa, en voi sanoa että ajattelen samalla tavalla, mutta suurin pirtein kyllä. Puutarhassa itkin yksinäisyyttä (jos verbi itkeä vaatii käyttää partitiivia). Meillä kolmella ystävällä yksinäisyys on keskeinen meitä sitova vihallinen .
Kysyt, että haluanko, että autat minua vapauttamaan tahdonlihakseni jännityksestä? Ei se riipu sinusta, et edes pysty siihen. Varmasti et kuveotellut siitä pahimmissa unissa. Sen lisäksi kaipaan enemmän juuri hengellistä nautintoa, eikä fyysistä.
Itse asiassa minulla on yksi ainoa vaiva, se on se, että jatkuva kehittäminen ei ole mahdollista.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 03:01   #261
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Velipoikani!
Voidaanko vihollisesta tehdä ystävän? Jos se auttaisi helpottamaan yksinäisyyttäsi?

En tietenkään pysty vapauttamaan tahdonlihaksesi jännityksestä. Se oli vaan huulenheittoa.. Olen hyvin maallinen ihminen. Sinä taas kuulostat hyvin hengelliseltä. Tiemme ovat erilaiset. Mutta kunnioitan asennettasi ja kehityspyrkimystäsi. Toivottavasti et mene liiallisuuksiin täydellisyyden tavoittelussasi, koska se voi johtaa itsetuhoon.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 03:42   #262
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Toivottavasti et mene liiallisuuksiin täydellisyyden tavoittelussasi, koska se voi johtaa itsetuhoon.
Vain äärimäisyydessä on kauneutta, vetovoima, kauheus ja salaisuuksien paljastaminen!
Jos luonnon tarkoitus elää ikuisesti., niin ihminen on keino, millä luonto saa tavoitteensa.
Kerran syntynyt maailmankaikkeuden tulee kuolemaan. Ja ainoastaan ihminen pystyy pelastamaan sen. Makaamalla omenanpuun alla ja odottelemalla hedelmän putoamista ei ihminen vastaa luonnon päämäärään. Mutta saanut luonnosta kuvaamattoman häiritsevän voiman ihminen matelee eteenpäin, tekemällä muutoksia ja antamalla luonnolle mahdollisuutta sitten, kaukana tulevaisuudessa kuolla ja syntyä uudestaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 05:51   #263
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Mustasukkaisuus on ihmisen epävarmuuden merkki.
Minä ajattelen, etten ole kaunis/komea, viisas, rikas, vahva, viehättävä, seksuaalinen.
Olen oppinut lapsuudestani, ettei viallisen tai vajallisen lapsen kanssa ole halukkaita seurustella.
Siten epäilen, että kumppani löytää ne ominaisuudet toisilta, ja lopun lopuksi jättää minut yksin.
Toisaalta olen tottunut omistaa esineitä. Suhtaudun kumppaniini sama tavoin, se on esine minun kokoilmassani. En halua antaa sitä toisille käyttöön. En voi kuvitella, että minulla ei ole vaikutusvalta kumppaniini. Kuinka monet antavat autonsa vieraille, vaikkapa toistaiseksi? Entä jos auto on Ferrari?
Kolmas syy voi olla se, että taas olen pitänyt kumppani ystävänäni, liittolaisenani. Ja kun näen tai epäilen hänen olevansa toisten kanssa, koen pettymystä. Ehkä hän kerro salaisuuteeni tai naura minulle hänen uuden kumppanin kanssa, mitä on taas merkki minun oman heikon omatuntoni.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 07:31   #264
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Kysyt, että haluanko, että autat minua vapauttamaan tahdonlihakseni jännityksestä? Ei se riipu sinusta, et edes pysty siihen. Varmasti et kuveotellut siitä pahimmissa unissa.

He,he...
Nyt oli minun vuoroni laskea leikkiä ja mitä sain vastaukseksesi?
Цитата:
Сообщение от По-душка
En tietenkään pysty vapauttamaan tahdonlihaksesi jännityksestä. Se oli vaan huulenheittoa.. Tiemme ovat erilaiset...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 18:07   #265
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
mä en jotenkin pysy kärryillä. siis, ei D ja F liity Chef-kuvaan.


Nyt menee vaikeaksi. Silmät käteen, D_F! Sitä juuri tarkoitinkin, että D & F -kirjaimet eivät taida liittyä mitenkään South Parkiin. Kysymys siis kuului, mistä nuo kirjaimet ovat peräisin? Sinun nimikirjaimet tai jotain?

Rinnassani tänään muuten lukee D&G.

Цитата:
Сообщение от По-душка
Tällä kertaa ajattelen mm. sinun napaasi. Mitkä ne helpommat ja varmemmat ehdokkaasi ovat? Pikku Kakkosen vetäjät? Miss Tampere? Vai joku vielä fiksumpi? Milloin muuten lähdet USAan? Raportoisitko tänne matkasi varrelta, ok?


Minun navassani ei ole mitään erikoista, mutta on kiva kuulla että ajattelet sitä Ehdokkaita on eri aloilta ja he vastaavat enemmänkin kysymykseen ketkä. Naispuolisia ihmisiä, siis.. Noin parin viikon päästä on lähtö. En lupaa raportoida... Voin luvata jotain kuvia sit kun palaan tänne heinäkuun lopussa.

Цитата:
Сообщение от По-душка
Diagnoosisi on oikea. Valitettavasti olet liian kaukana antamaan hoitoa hätääni, joten joudun turvautumaan itsekuriin.


En tarjonut hoitoa, beibi! In your dreams.... Älä kiusaa itseäsi liikaa, se ei kannata.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 19:23   #266
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Kysymys siis kuului, mistä nuo kirjaimet ovat peräisin? Sinun nimikirjaimet tai jotain?

Rinnassani tänään muuten lukee D&G.


kirjäimet lähellä toisiaan näppäimistössä. laiskan miehen menetelmä. eli "tai jotain".

vai haluatko sinä oikeasti tietää?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 20:12   #267
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
En tarjonut hoitoa, beibi! In your dreams....


Tiedän hyvin syynkin siihen. Minulle sitten ei jää muuta vaihtoehtoa kun haaveilla... ja ... ryhtyä kirjailijaksi.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 20:27   #268
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Kysyt, että haluanko, että autat minua vapauttamaan tahdonlihakseni jännityksestä? Ei se riipu sinusta, et edes pysty siihen. Varmasti et kuveotellut siitä pahimmissa unissa.


Muistatko, että lupasin tulla painajaiseesi? Aika ei vaan vielä tullut. Mutta se hetki vielä koittaa!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-06-2005, 20:29   #269
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
pelottava uhkaus

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 16-06-2005, 19:55   #270
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
vai haluatko sinä oikeasti tietää?


Oujee.

Цитата:
Сообщение от По-душка
Tiedän hyvin syynkin siihen.


Ai, tiedät. Kerro mullekin

Цитата:
Сообщение от Roman28
Оotkos pudonnu rattailta kun et oo lesBoista kuullu?-no niillä kun ei oo häntää( mikä miehillä on!)niin ne voi lyödä vain läppää. Ja alkuasukkaillahan Afrikassa on läppä lappu sen(hmmm)päällä. Raamatussa viikunan lehti!


Unohdin kommentoida tätä viimeksi. Todella outoa tekstiä, dude! Sä oot Jacko II
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 12:02   #271
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ai, tiedät. Kerro mullekin


Etkö pysty lukemaan ajatuksiani? Kerron vinkin. Kun opit lukemaan naisten ajatukisa, löydät onnesi ... tai menetät mielenrauhasi.

Kertoisitko matkareittisi. Tutkin sen kartalta.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 12:02   #272
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
pelottava uhkaus


sun kanssa tavataan navetassa, maalaispoikani!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 12:11   #273
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Oujee.

nimeni alkaa D:llä.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 12:12   #274
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
sun kanssa tavataan navetassa, maalaispoikani!


autaaksä ensin siivoo sitä?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 13:12   #275
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
autaaksä ensin siivoo sitä?

miksi siivottaisiin? ollaanhan me ennenkin p…$kaa nähneet
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 13:22   #276
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
juu, mut sehän lisää sitä maalaisfiilistä. ensin painetaan duuniin ja sit vasta viihteisiin. nääs, meikkä oon maalta, meikkä tietää.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 13:38   #277
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
eiks duunit ja viihteet voitais yhdistää? meikkä kun ei oo maajussi eikä tunne tapoja, nääs
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 13:44   #278
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
eläs nytten unia näe tyttönen. tai itse asiasa voihan niitä yhristääkin, sit kun rupee naveetan siivoaminen viihdyttää

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 14:24   #279
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
onhan se eräänlaista mutahoitoa.
miks muuten aina jankutat siit siivoamisesta? (muistin virkistämiseksi: puhutaan ja kirjoitellaan # 767, 769) mikä siivousfriikki oikein oot? haluaisin haistaa sun sukkasi ja pikkuhoususi!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 14:29   #280
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
mää en siivoa. naiset on keksitty sitä varten.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 15:02   #281
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
mihin hommaan miehet on sitten keksitty?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 15:15   #282
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
mihin hommaan miehet on sitten keksitty?

Panna naiset siivoamaan...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 15:59   #283
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
aika huonosti olette näköjään hommanne hoitaneet
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 18:57   #284
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
haluaisin haistaa sun sukkasi ja pikkuhoususi!


et kai tarkoittanut sitä?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 19:24   #285
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
olen luonnonsuojelija. nautitaan siitä, mitä luonto antaa ja elimistö tuottaa...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 19:46   #286
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
joko taas puhutaan paskasta... vai paskaa?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 19:49   #287
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
...ja piti vain parannella maailmaa ...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:17   #288
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
joko taas puhutaan paskasta... vai paskaa?


Toivoin salaa, että pystyt tuottamaan muutakin. mikä pettymys!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:19   #289
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
...ja piti vain parannella maailmaa ...


mitä neuvoksi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:30   #290
Brat-Kvadrat
le Carrié
 
Аватар для Brat-Kvadrat
 
Сообщений: 33,871
Проживание:
Регистрация: 04-11-2003
Status: Offline
Paras neuvo - aloittaa itsestänsä! (En kirjoittanut siksi, että halusin pistää itseni eteen!)
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:35   #291
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
bk, juu, et varmasti, se on minä, joka näin tekee

po-dushka, kaikki ei voi aina onnistua. välillä tulee pettymyksiäkin. se on luonnollista. kai mulla on vielä mahdollisuuksia?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:36   #292
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Brat-kvadrat
Paras neuvo - aloittaa itsestänsä!


kehen sitten päätetään?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:45   #293
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
mitä neuvoksi?

Hyvät neuvot kalliit sanotaan, joten nyt kun ei tule mitään järkevää mieleen en voi sanoa muuta kuin " jaaaa".
Olen touhunut koko päivän tässä kotirintamalla sillä aikaa kun te yrititte tuottaa jotain maailmaalle valitettavasti kakan muodossa tällä kertaa
Po-dushka, minä kävin jopa shoppailemassa tänään ja ostin tosi coolin mekon!!!!!!! Se on musta, kevyt, alahelmassa röyhelöinen, täydellinen 70-luvun henkinen jossa on pitisiä avaran kauluksen reunalla ja rintaleikkauksen alla pitkänä viivana......jes jes jes.....täysiosuma joka korostaa jokaisen strategisen kohtaan minussa. Maksoi paljon, mutta väliäkö siitä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:45   #294
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
bk, juu, et varmasti, se on minä, joka näin tekee

po-dushka, kaikki ei voi aina onnistua. välillä tulee pettymyksiäkin. se on luonnollista. kai mulla on vielä mahdollisuuksia?


rajattomasti. sitä paitsi tuotoksesi maistuvat mulle hyvin usein. onks mulla turmeltunut maku, mitä luulet?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:48   #295
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
taidan nyt sanoa, että... mina ei puhu suomi hjuvaa, en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit "tuotoksesi maistuvat mulle hyvin usein" sanoilla?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 21:57   #296
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Hyvät neuvot kalliit sanotaan, joten nyt kun ei tule mitään järkevää mieleen en voi sanoa muuta kuin " jaaaa".
Olen touhunut koko päivän tässä kotirintamalla sillä aikaa kun te yrititte tuottaa jotain maailmaalle valitettavasti kakan muodossa tällä kertaa
Po-dushka, minä kävin jopa shoppailemassa tänään ja ostin tosi coolin mekon!!!!!!! Se on musta, kevyt, alahelmassa röyhelöinen, täydellinen 70-luvun henkinen jossa on pitisiä avaran kauluksen reunalla ja rintaleikkauksen alla pitkänä viivana......jes jes jes.....täysiosuma joka korostaa jokaisen strategisen kohtaan minussa. Maksoi paljon, mutta väliäkö siitä.


Ei väliä tietenkään. Kun strategiset kohdat on kunnossa on hyvä aloittaa täyshyökkäys. Milloin aloitat?
Minun päiväni meni aurinkotuolissa loikoillessa ja aurinkoa ottaessa. Aina kun oloni muuttui liian kuumaksi, kävin koneella viilentymässä. Saamieni auringonpistosten määrä näkyy varmaan viesteistäni.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 22:00   #297
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
taidan nyt sanoa, että... mina ei puhu suomi hjuvaa, en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit "tuotoksesi maistuvat mulle hyvin usein" sanoilla?


специально для бестолкового словаря: твоя "продукция" мне часто по вкусу
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 22:02   #298
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
ааа... понял, не дурак, был бы дурак не понял. спасибо.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 22:07   #299
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
ааа... понял, не дурак, был бы дурак не понял. спасибо.



ja taas kerran.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 17-06-2005, 22:11   #300
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
2 Po-dushka
Aloitan sunnuntai-aamuna. Paikana erittäin pyhähenkinen talo täynnä synttisiä ja kilttejä seurakuntalaisia, katsotaan kuinka mekkoni tehoo niihin ja sikäli kun kesä jatkuu aurinkoisena härnään vielä kaikkia muulloinkin.
Tänään olikin lämmin päivä auringonottoon. Minun sheslonki ei ole vielä saanut minut päällensä, alkuukesän rusketuksesta ei ole mitään jälkeä enää..
Nyt tuli "rusketusraidat"- kappale mieleen. Hirveää oli .
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 07:58.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно