Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Рейтинг: Рейтинг темы: Голосов - 1, средняя оценка - 2.00. Опции просмотра
Old 05-12-2003, 22:42   #181
Antz
 
Аватар для Antz
 
Сообщений: 745
Проживание: Espoo
Регистрация: 09-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Первоначальное сообщение от kissa


Olen myös sitä miettinyt, että ehkä Latvia, Liettua ja Viro saivat itsenäisyyden niin helposti, koska siellä ei ole maavaroja, eikä tärkeitä kulkuyhteyksiä. Checheniassa sen sijaan kulkee öljyputki (?) ja tärkeitä kuljetus- ja kulkuteitä.

Niinkuin minusta tuntuu, että Bushkin hyökkäsi Irakiin öljyn vuoksi ...

kissa


Kaikki Venäjän ns. SSR saivat itsenäistyä. Eli yhteensä 15, Suomen onni on ettei se ollut 16s Muuten sekin olisi itsenäistynyt 1991

Esim. Latviassa on öljysatamat joiden kautta kulkee Venäjän öljy. Ja paljon, paljon rahaa...

Kazahstanissa esimerkki Baikanur...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 05-12-2003, 23:03   #182
DIQUA
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Kaikille ryssän vihäjälle, karjalan laskun perseesen
Hyvää Suomi! Onneks olkoon!!!!
P:C: Hölmöt vihaa ryssät, sen takia, etta ryssät antoivat suomen maalle itsenäisyyttä... Lopetetäänkö hölmöillemminen ja aloitetäänkö ystävyys?
Suomi ja Venäjä- PARHAAT YSTÄVÄT !!!!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 00:01   #183
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
DIQUA:

Ai meinaatko, että joku huomaa sinun viestisi? Minä ainakin sain sellaisen käsityksen tästä palstasta, tai tästä nimenomaisesta aiheesta, että täällä ei etsitä mitään ratkaisuja, eikä mitään yhteisymmärrystä. Täällä nautitaan väittelyn prosessista, osapuolista on kivaa ilmaista omia mielipiteittaan ilman mitään erityistä syytä. Ainoana syynä on taas se banaalinen väittely. Jos näin jatkuu niin taidan jättä visetimättä. Uusia hyviä aiheita ei tule, uusia hyviä perusteluja ei tulee, vaan kuin kerran jo sanoin same old shit, different toilet. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 00:17   #184
DIQUA
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
D_F
Nyt mä yritän esittää kotolisaatoriksi vaan...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 00:39   #185
kissa
Registered User
 
Сообщений: 152
Проживание:
Регистрация: 06-10-2003
Status: Offline
"Ai meinaatko, että joku huomaa sinun viestisi? Minä ainakin sain sellaisen käsityksen tästä palstasta, tai tästä nimenomaisesta aiheesta, että täällä ei etsitä mitään ratkaisuja, eikä mitään yhteisymmärrystä. Täällä nautitaan väittelyn prosessista, osapuolista on kivaa ilmaista omia mielipiteittaan ilman mitään erityistä syytä. Ainoana syynä on taas se banaalinen väittely. Jos näin jatkuu niin taidan jättä visetimättä. Uusia hyviä aiheita ei tule, uusia hyviä perusteluja ei tulee, vaan kuin kerran jo sanoin same old shit, different toilet. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille."

Keskustelun taso ei tyydytä sinua?

Mitä sinä olet tehnyt sitä kohottaaksesi? Hokenut tuota englanninkielistä fraasiasi "same shit, different toilet"?

Ovatko nämä asioita, joihin on mahdollista löytää yksi ja ainoa oikea vastaus?

Onko joillakin meistä tarjota jotain muuta kuin oma mielipiteensä - kenellä on lyödä pöytään Se Ehdoton Totuus?

Vastasin kysymyksiisi parhaani mukaan. Mitään kritiikkiä et ole esittänyt, et parannusehdotuksia - et lisäkysymyksiä. Toteat vain, että ei kelpaa, minä lähden.

Hyvää Itsenäisyyspäivää minunkin puolestani.

kissa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 00:42   #186
DIQUA
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
kissa
Onko sulla aina selläinen tapa...Siis ootko sä sodan sytkäri?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 11:33   #187
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
kissa, kerron sulle mitä täällä nyt tapahtuu:

- se on teidän vika!
- ei kun teidän!
- te ootte vastuussa!
- eikä me olla!
- oottepas!
- no, ei me olla!
- no mitäs esimerkkiksi sanotte tohon...(joku histor. fakta)?
- mitä te sitte tohon (histor. fakta)?
......

3 sivua... tommosta.... kaikki mitä mulla oli sanottava mä sanoin jo. mun viimeisen viestin jälkeen mä olin säännöllisesti lukemassa muita viestejä, mutta ei tehnyt mieltä vastata mihinkään viestiin. ne on kaikki samankaltaisia. mitään mielenkiintoista, johon vois vastata, tai asiallisesti kommentoida ei valitettavasti tullut. mä en ollut etsimässä yhtä ainoa oikea ratkaisua, enkä sanonut että mulla olis "Se Ehdoton Totuus", joka voisin lyödä pöytään. Se on totta, en esittänyt mitään kritiikkia ja syynä on se että ei ole enää mitään kritisoitettavaksi, kaikki viestin on smankaltaisia niin kuin sanoin jo. Kritisoin silloin kun ne oli vielä jotenin asialliset.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-12-2003, 12:54   #188
Antz
 
Аватар для Antz
 
Сообщений: 745
Проживание: Espoo
Регистрация: 09-05-2003
Status: Offline
Luulen että "Sanoa suoraan" aihe on jo loppuun käsitelty.
Suljen tämän aiheen. Jos joku kuitenkin haluaa jatkaa keskustelua voin avata uudestaan.

Muistakaa että uusien aiheiden luonti on sallittua

Lähitulevaisuudessa keskustelupalstan rekisteröintilomake ja sivusto on myös suomen kielinen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Закрытая тема


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 13:34.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно