Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 23-03-2009, 23:12   #1
aks-47
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Angry Nashi pojat Helsingissa.

Ärsyttävä tommoinen toiminta joka virosta karkurit ja nashit harrastavat Suomessa.
En ymmärrä mitä helvettiä ne täällä hävinneet?
Molimille osapuolille laivaliput kotimaahaan ja seuraavana päivänä rajat kiinni!!!
Viro on EUn köyhin maa missä paljon omiä kansalaisia asuvat kaatopaikoilla, eikö oilisi sopiva hetki ajatella edes vähän omasta taloudesta ja kansan tarpeista?
NL on kaatunut ja sen mukaan loppui sapuska riehukaukalossa, nyt on aika näytää kuinka viro pärjää itse ilman ulkopuolisiä lahjoja.
Suomessa on todella paljon ongelmiä ilman teitä kotiin vaan sielä voi järjestää mielenosoituket vaikka joka päivä.
Ei tänne teitä kukaan kutsunut.




Nashin pojilllekin täytyy yritää älyä että NL on romahtanut ja ne joutuivat sotavangiksi, onneeksi heilla on mahdollisuus lähteä kotimaahaansa ei niin kuin 60vuotta sitten.
Jos ette voi asua uudessa maassa ei muuta kuin itärajan taakse.
Sielä on paljon tilaa.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-03-2009, 08:50   #2
Bristow
Registered User
 
Аватар для Bristow
 
Сообщений: 16
Проживание:
Регистрация: 17-11-2008
Status: Offline
Joo olipa mielenosoitus; 10 sekopäätä siellä taisi olla yhteensä hihhuloimassa

Ja media hehkutti (varsinkin ilta-sanomat) että kuinka massiiviinen mielenosoitus on tulossa.

Ainahan pitää olla oikeus osoittaa mieltään, oli asia sitten mikä tahansa, mutta toi näytti lähinnä säälittävältä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-04-2009, 04:53   #3
ErkkiAntero
Registered User
 
Сообщений: 28
Проживание:
Регистрация: 13-04-2009
Status: Offline
No, siihen on selvät historialliset syyt, miksi suomalaisten selkäpiissa alkaa karmia heti, kun Venäjältä yritetään tulla sanomaan, miten meidän pitäisi elää ja ajatella. Sellainen on aina iso uutinen mediassa ja iltapäivälehtien myyntiluvut pomppaavat kattoon kun siitä kertoo. Ja meillä kyllä ajatellaan, etttä vaikka ne nashi-pojat eivät olisikaan ihan suoraan Putinin lähettämiä niin ainakin niillä on Kremlin hiljainen hyväksyntä. En ole kyllä nähnyt tarkempaa tietoa, että kuinka moni noista kymmenestä oli han suomalaisia, kuinka moni Virosta, kuinka moni Venäjältä ja, että oliko siellä Suomen venäläisväestön edustusta lainkaan. Itse olen kuitenkin sen verran ennakkoluuloinen, että olisin luullut Suomen venäläisten olevan enemmän nashin takana. Jos erehdyin, niin olen iloinen siitä, että olin väärässä ja pyydän anteeksi tietämättömyyttäni
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-04-2009, 11:52   #4
anttisepp
Пользователь
 
Аватар для anttisepp
 
Сообщений: 5,407
Проживание: E-K
Регистрация: 24-10-2005
Status: Offline
Jospa olisin ollut samaa mieltä kuin "nashistit" olisin ollut kotimaassa oman maan talouden noustamisessa ja korruption vastaan taistelussa.

-----------------
sivistynyt juntti
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-04-2009, 13:40   #5
ErkkiAntero
Registered User
 
Сообщений: 28
Проживание:
Регистрация: 13-04-2009
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от anttisepp
Jospa olisin ollut samaa mieltä kuin "nashistit" olisin ollut kotimaassa oman maan talouden noustamisessa ja korruption vastaan taistelussa.


Niin varmaan järkevä ihminen tekisi, mutta usein on helpompi vain huutaa ja etsiä syyllisiä kauempaa kuin oikeasti korjata asioita.

Mutta minulla on tosiaan sellainen käsitys noista nashisteista, että vanhat poliitikot yrittävät käyttää hyväksi nuorten tyttöjen ja poikien intoa ja terveen järjen puutetta. Onkohan näin?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-04-2009, 18:00   #6
&Irene&
Пользователь
 
Аватар для &Irene&
 
Сообщений: 11,044
Проживание:
Регистрация: 21-09-2007
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от ErkkiAntero
Niin varmaan järkevä ihminen tekisi, mutta usein on helpompi vain huutaa ja etsiä syyllisiä kauempaa kuin oikeasti korjata asioita.

Mutta minulla on tosiaan sellainen käsitys noista nashisteista, että vanhat poliitikot yrittävät käyttää hyväksi nuorten tyttöjen ja poikien intoa ja terveen järjen puutetta. Onkohan näin?


100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-04-2009, 20:12   #7
aks-47
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking meikäläiset :)

Цитата:
Сообщение от ErkkiAntero
Niin varmaan järkevä ihminen tekisi, mutta usein on helpompi vain huutaa ja etsiä syyllisiä kauempaa kuin oikeasti korjata asioita.

Mutta minulla on tosiaan sellainen käsitys noista nashisteista, että vanhat poliitikot yrittävät käyttää hyväksi nuorten tyttöjen ja poikien intoa ja terveen järjen puutetta. Onkohan näin?


Tekstin ensimmäisen kappaleen kanssa olen aivan sama mieltä.

Ja finanssitukiakin varmaan annetaan heille.
Mutta en usko että ne ovat zombit, niin kuin sun sanoista voi päättää, tämä on asioiden liian karkea yksinkertaistaminen.
Ne vaan ovat sitä meiltä mitä ne puhuvatkin.
Heidän iässä minäkin olisi riehunut mielellään niin kuin apinantarhassa.
Mukavahan se kun muut katsovat kauhuissaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-04-2009, 20:26   #8
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от aks-47
Tekstin ensimmäisen kappaleen kanssa olen aivan sama mieltä.

Ja finanssitukiakin varmaan annetaan heille.
Mutta en usko että ne ovat zombit, niin kuin sun sanoista voi päättää, tämä on asioiden liian karkea yksinkertaistaminen.
Ne vaan ovat sitä meiltä mitä ne puhuvatkin.
Heidän iässä minäkin olisi riehunut mielellään niin kuin apinantarhassa.
Mukavahan se kun muut katsovat kauhuissaan.

no joo, nuoren miehen nihilismi-minä ainakin en riehunut enkä menisi riehumaan. Asioita pitäisi hoitaa sivistyneesti.
NASHI on kuitenkin on sellaista porukka että jos ei zombeja. niin aivopestyjä ihan varmasti.
Kansallismielisia aivokääpiöitä ku ovat - ei muuta, mun mielestä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-04-2009, 20:40   #9
aks-47
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Arrow niin

Цитата:
Сообщение от kisumisu
no joo, nuoren miehen nihilismi-minä ainakin en riehunut enkä menisi riehumaan. Asioita pitäisi hoitaa sivistyneesti.
NASHI on kuitenkin on sellaista porukka että jos ei zombeja. niin aivopestyjä ihan varmasti.
Kansallismielisia aivokääpiöitä ku ovat - ei muuta, mun mielestä.


no eiks zombi ja aivopesty ihminen sama asia?
ne ovat nuoret huligaanit, heidän ikäänsä nähden monesta asioista voi antaa anteeksi.
mutta ne ovat pyhäkoulun poikia poliitikoiden verrattuna.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 14:23.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно