Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 06-02-2006, 14:33   #1
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Suudelmia

15 erilaista suudelmaa:

- huulisuudelma
- silmäsuudelma
- korvasuudelma
- nenäsuudelma
- kaulasuudelma
- purusuudelma
- liukuva suudelma
- märkä suudelma
- moisku
- kiusoitteleva suudelma
- vastasuudelma
- pitkä suudelma
- tyhjiösuudelma,
- julkinen suudelma
- ranskalainen suudelma

Kuka keksii lisää? Edellä esitetyistä purusuudelma ja tyhjiösuudelma on minulle tuntematonta. Onko muilla kokemusta niistä? Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi. Mikä on austalialainen suudelma? Mitä tehdään fritsulle: peitetäänkö vai annetaanko näkyä? Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa. Pitääkö siirtyä eskimosuudelmiin?

Последнее редактирование от По-душка : 06-02-2006 в 14:45.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-02-2006, 14:34   #2
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Näin opettelet eskimosuudelman:

1. Aloita syleilemällä kumppaniasi. Painakaa samanaikaisesti kasvonne lähekkäin.
2. Tähtää nenälläsi hieman rakastettusi nenän sivuun.
3. Kun nenänne koskettavat, antakaa niiden liukua toistenne nenien yli.
4. Hengitä nenäsi kautta heti, kun nenänkärkesi koskettaa kumppanin poskea, ja nauti hänen tuoksustaan.
5. Paina silmäluomesi alas.
6. Moiskauta huuliasi kuten suudellessa, mutta älä varsinaisesti suutele kumppanin poskea, vaan ilmaa.
7. Hengitä suun kautta suudellessasi ilmaa ja nauti rakastettusi herkullisista aromeista.
8. Liikuta nenääsi hieman edestakaisin kumppanin nenän yli.
9. Painakaa aina välillä nenänpäänne yhteen. Hymyile ja katso kumppanin silmiin, kun teet näin.
10. Painakaa välillä nenänsivut yhteen vaihteluna hankaamiselle, joka varsinaisesti muodostaa suudelman.
(Lähde: Cane, 1992: Suutelun Taito)
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-02-2006, 20:49   #3
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Loistava ketju!

Цитата:
Сообщение от По-душка
Kuka keksii lisää?


Kielari. Enkä tarkoita nyt mitään hellää ranskalaista suudelmaa vaan tälläistä järjettömän impulsiivista kielaria.. Toimii hyvänä kiihottajana... Minä kuitenkin suosin vähän rauhallisimpaa menoa, mutta joskus on mentävä kovaa..

Цитата:
Сообщение от По-душка
Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi.


Sama juttu täälläkin. Rakastan pusutella yli kaiken. Pusutaitojani on usein kehuttu... Naisia saa helposti "mukavalle tuulelle" suutelemalla hellästi kaulaa

Цитата:
Сообщение от По-душка
Mitä tehdään fritsulle: peitetäänkö vai annetaanko näkyä?


Fritsut ovat tyhmiä. Mä oon aina sanonut, ettei mua tarvitse merkauttaa...

Цитата:
Сообщение от По-душка
Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa. Pitääkö siirtyä eskimosuudelmiin?


Ei mitään watun eskimosuudelmia, ne on ihan tyhmiä. Hankataan neniä ja peppuja ja ollaan muka niin onnelisia, pöh. Suuteleminen ei ole vaarallista! Tai siis, voi se ollakin... Mulla oli kerran pusutauti eli rauhaskuume, joka on aika vaarallinen sairaus.

Myös ympäristöllä on mielestäni paljon vaikutusta suudelman laatuun. Yhden elämäni parhaista suuteluhetkistä koin Saharassa täyden kuun ja uskomattoman taivaan alla.... *aah* Silloin melkein tuli itku silmään, koska se oli niin täydellistä..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-02-2006, 21:01   #4
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Thumbs up

Mulla on koneella yksi aiheeseen liittyvä kirja: The Art of Kissing by Hugh Morris. Nopea googletus paljasti, että kirjasta löytyy myös nettiversio, olkaa hyvä!

The Art of Kissing

Последнее редактирование от Ralphie : 06-02-2006 в 21:08.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-02-2006, 22:57   #5
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi.


Mitä eroa on esilämmityksellä ja lämmityksellä? Minulla oli nuorena haaveena ruveta höyrylaivan lämmittäjäksi. Haaveeksi jäi. Alkoivat nuo hyörylaivat vähentyä niinä aikoina

Цитата:
Сообщение от По-душка
Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa.


Pieni vaara on kivaa. Kun söin eka kertaa venäläistä makkaraa, tuli jotain samaa mieleen. Mutta 100 grammaa vodkaa alle ja silmät kiinni niin hyvin meni alas. Pussatessa vodkaa ei tarvita. Silmät voi pitää kiinni tai auki.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 06-02-2006, 23:28   #6
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Wink

Entäs kiihkeät lipsutukset?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 00:41   #7
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Kielari. Enkä tarkoita nyt mitään hellää ranskalaista suudelmaa vaan tälläistä järjettömän impulsiivista kielaria.. Toimii hyvänä kiihottajana... Minä kuitenkin suosin vähän rauhallisimpaa menoa, mutta joskus on mentävä kovaa..

Kielari. Hauska ja uusi sana minulle. Miten se tehdään? Menevätkö siinä kielet solmuun?
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Sama juttu täälläkin. Rakastan pusutella yli kaiken. Pusutaitojani on usein kehuttu... Naisia saa helposti "mukavalle tuulelle" suutelemalla hellästi kaulaa

Miten kehität pusutaitojasi? Lukemalla alan kirjallisuutta vai ahkeralla harjoittelulla?
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Fritsut ovat tyhmiä. Mä oon aina sanonut, ettei mua tarvitse merkauttaa...

Oliko niitä merkauttajia aivan liikaa?

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Myös ympäristöllä on mielestäni paljon vaikutusta suudelman laatuun. Yhden elämäni parhaista suuteluhetkistä koin Saharassa täyden kuun ja uskomattoman taivaan alla.... *aah* Silloin melkein tuli itku silmään, koska se oli niin täydellistä..

Kuinka romanttista!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 00:48   #8
Siniсhka
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Smile

Цитата:
Сообщение от По-душка
15 erilaista suudelmaa:

- huulisuudelma
- silmäsuudelma
- korvasuudelma
- nenäsuudelma
- kaulasuudelma
- purusuudelma
- liukuva suudelma
- märkä suudelma
- moisku
- kiusoitteleva suudelma
- vastasuudelma
- pitkä suudelma
- tyhjiösuudelma,
- julkinen suudelma
- ranskalainen suudelma

Kuka keksii lisää? Edellä esitetyistä purusuudelma ja tyhjiösuudelma on minulle tuntematonta. Onko muilla kokemusta niistä? Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi. Mikä on austalialainen suudelma? Mitä tehdään fritsulle: peitetäänkö vai annetaanko näkyä? Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa. Pitääkö siirtyä eskimosuudelmiin?

en mä voi sellaista lukea rauhallisesti. menen syömään mun miestä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:02   #9
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Kielari. Hauska ja uusi sana minulle.
==========================
Tässä sulle toinenkin uusi: LIPSIS-LÄPSIS tai vain LIPSIS-LIPSIS. Sitten HUULIHYVÄILY-jokainen valitsee itse hyväilytapansa,mitkä huulet ja se millä se tehdään. Ja lopuksi perinteinen PUSI-PUSI:ensin pusi -sitten nusi....voi kauhistus!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:03   #10
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Mitä eroa on esilämmityksellä ja lämmityksellä? Minulla oli nuorena haaveena ruveta höyrylaivan lämmittäjäksi. Haaveeksi jäi. Alkoivat nuo hyörylaivat vähentyä niinä aikoina.

Eihän mikään höyrylaivakaan lähde liikkeelle aivan kylmiltään. Pitää ensin esilämmittää paikat niin että ne lämpenevät ja tulevat kosteaksi. Silloin hydrauliikkakin toimii tehokkaasti, ja höyrylaivan matkustajat pääsevät hyvin pitkälle.
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Pieni vaara on kivaa. Kun söin eka kertaa venäläistä makkaraa, tuli jotain samaa mieleen. Mutta 100 grammaa vodkaa alle ja silmät kiinni niin hyvin meni alas. Pussatessa vodkaa ei tarvita. Silmät voi pitää kiinni tai auki.

Venäläinen makkara on kuin tulisuudelma! Upeaa!!!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:04   #11
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Siniсhka
en mä voi sellaista lukea rauhallisesti. menen syömään mun miestä

Hyvää ruokahalua! Varo ylensyöntiä!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:10   #12
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Roman28
Kielari. Hauska ja uusi sana minulle.
==========================
Tässä sulle toinenkin uusi: LIPSIS-LÄPSIS tai vain LIPSIS-LIPSIS. Sitten HUULIHYVÄILY-jokainen valitsee itse hyväilytapansa,mitkä huulet ja se millä se tehdään. Ja lopuksi perinteinen PUSI-PUSI:ensin pusi -sitten nusi....voi kauhistus!

Kiitos Roman! Huippuosaajan kommentit on pusun arvoiset.

Последнее редактирование от По-душка : 07-02-2006 в 01:15.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:13   #13
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Minulla oli pikkuvirhe ensimmäisessä viestissäni. Kysymys kuuluu:
Mikä on australialainen suudelma? Maxan ainakin täytyy tietää, kun hän asuu nykyisin Australiassa. Tietääkö kuku muu?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:22   #14
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Jaa-a, näyttääpä siltä, että siellä Suomessa on alkanut kevätaurinko ajamaan tikanpoikia ja -tyttöjä puihin

Jaa, että australialainen suudelma? hmmm. ensimmäisenä tulee mieleen kaljapullo huulille, muita en ole koskaan nähnyt tai kokenut paitsi sellainen brittiläinen hillitty tervehdysposkisuudelma, jossa suudellaan vain ilmaa. No, venäläinenhän on samanlainen. Noista eroottisista suudelmista tai fritsuista sitten, vaikea sanoa, kun muutin tänne naimisissaolevana ja tuossa mielessä parhaan aikani kokeneena. Mutta kyllä me vaimon kanssa pussataan joka aamu erotessa kun työmatka haarautuu eri suuntiin. Rutiinihomma, mutta suudelman pituudesta ja laadusta voi tietysti lukea jotain ...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:25   #15
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Eihän mikään höyrylaivakaan lähde liikkeelle aivan kylmiltään. Pitää ensin esilämmittää paikat niin että ne lämpenevät ja tulevat kosteaksi. Silloin hydrauliikkakin toimii tehokkaasti, ja höyrylaivan matkustajat pääsevät hyvin pitkälle.


Heh, täytyy ihastella По-душка'n kielikuvia! Way to go, baby!

Цитата:
Сообщение от По-душка
Kielari. Hauska ja uusi sana minulle. Miten se tehdään? Menevätkö siinä kielet solmuun?


Se on vain tavallista kiihkeämpi kielisuudelma. Ei ehkä kaikista romanttisin suudelma, mutta oikein mukava sellainen, jos sitä tekee oikein... *slurps*

Цитата:
Сообщение от По-душка
Miten kehität pusutaitojasi? Lukemalla alan kirjallisuutta vai ahkeralla harjoittelulla?


Harjoittelulla pääsee pitkälle, kirjoista voi saada kivoja vinkkejä kehittyäkseen vielä paremmaksi..

Цитата:
Сообщение от По-душка
Oliko niitä merkauttajia aivan liikaa?


Lähinnä teinivuosina.

Цитата:
Сообщение от Roman28
Tässä sulle toinenkin uusi: LIPSIS-LÄPSIS tai vain LIPSIS-LIPSIS. Sitten HUULIHYVÄILY-jokainen valitsee itse hyväilytapansa,mitkä huulet ja se millä se tehdään. Ja lopuksi perinteinen PUSI-PUSI:ensin pusi -sitten nusi....voi kauhistus!


Ensinnäkin, tervetuloa tälle palstalle! Sähän olit aina ennen venäjänkielisellä alueella.

Tää sun ehdotus on aika kaksimielinen.. Eiköhän huulihyväilyä kuuluu tehdä huulilla..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:28   #16
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

Pelkään ees ajatella mitä se "australian pusunusu" tarkoittaa-kerran siellä vesikin pyörii päinvastaisen suntaan kuin mualla niin jospa se onkin sitten joku hävitön "suklapuolepusu"???
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:32   #17
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от maxa
Jaa-a, näyttääpä siltä, että siellä Suomessa on alkanut kevätaurinko ajamaan tikanpoikia ja -tyttöjä puihin


Itse asiassa tänään oli oikein mukavan aurinkoista! Ja tälläinen mukavan fressi pakkanen, oisko siinä -20 paikkeilla..

Цитата:
Сообщение от maxa
Jaa, että australialainen suudelma?


Mua kiinnostaa aboriginaalit. Oliko heillä mitään erikoista viettelytaktiikkaa? Vai olivatko niin tylsiä, että kohtelivat naisia kuin karjaa ja pussasivat vain Mother Earthiä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:35   #18
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Roman28
Pelkään ees ajatella mitä se "australian pusunusu" tarkoittaa-kerran siellä vesikin pyörii päinvastaisen suntaan kuin mualla niin jospa se onkin sitten joku hävitön "suklapuolepusu"???


Jaa-a Tuossapa selitys miksei kiihkeät pusut enää mulle maita.
Pitihän tuota Austalian suudelmaa sitten googlettaa ja löytyihän sieltä tosiaan tuo "down under". No, täytyy kuitenkin muistaa, että täällä sekä suutelija että suudeltava roikkuvat maan pinnalta pää alas päin eikä vain toinen heistä.

Muuten tuosta veden pyörimisestä toiseen suuntaan, sanoin jo tuolla venäjänkielisellä foorumilla Australia-keskustelussa, että se on urbaani legenda. Siis kun puhutaan veden käyttäytymisestä pesualtaissa, wc-pöntöissä ym. pienissä astioissa. Coriolis-voima ei niissä vaikuta vaan veden pyörimissuuntaan vaikuttaa enemmänkin astian muoto kuin mitkään luonnonvoimat.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 01:45   #19
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Itse asiassa tänään oli oikein mukavan aurinkoista! Ja tälläinen mukavan fressi pakkanen, oisko siinä -20 paikkeilla..


Joo, ja pakkaset vain yltyvät helmikuun mittaan. No, mulle tuo "mukavan freesi pakkanen" on kyllä se kun talvella on joskus +15. Ei sen kylmempää kyllä kaipaa.


Цитата:
Mua kiinnostaa aboriginaalit. Oliko heillä mitään erikoista viettelytaktiikkaa? Vai olivatko niin tylsiä, että kohtelivat naisia kuin karjaa ja pussasivat vain Mother Earthiä?


Täytyypä tunnustaa, etten ole perehtynyt heidän kulttuuriinsa tarpeeksi tietääkseni. Sen olen kyllä kuullut heidän seksuaalikäyttäytymisestään, että perinteisesti avioitumisikä on matalampi kuin valtakulttuurissa. Siinä on tullut konflikteja kun vanha aboriginaalimies on saanut syytteen maattuaan 14-vuotiaan vaimonsa kanssa. Ja sen olen kuullut, että abokulttuuri on noissakin asioissa hyvin häveliäs. Mutta tarkemmin en kyllä tiedä. Pitääpä laittaa luettavien listalle enemmän heidän kulttuuriaan ja arvojaan käsitteleviä teoksia.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 10:21   #20
Radogost
...
 
Сообщений: 1,647
Проживание:
Регистрация: 08-01-2006
Status: Offline
Tripla. Jokainen voi itse valita MMM, NNN, MNN, MMN. Itse suosin MNN:ää
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 13:47   #21
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
15 erilaista suudelmaa:

- huulisuudelma
- silmäsuudelma
- korvasuudelma
- nenäsuudelma
- kaulasuudelma
- purusuudelma
- liukuva suudelma
- märkä suudelma
- moisku
- kiusoitteleva suudelma
- vastasuudelma
- pitkä suudelma
- tyhjiösuudelma,
- julkinen suudelma
- ranskalainen suudelma

Kuka keksii lisää? Edellä esitetyistä purusuudelma ja tyhjiösuudelma on minulle tuntematonta. Onko muilla kokemusta niistä? Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi. Mikä on austalialainen suudelma? Mitä tehdään fritsulle: peitetäänkö vai annetaanko näkyä? Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa. Pitääkö siirtyä eskimosuudelmiin?


Eilen minä sain sähköpurkausken suudellessani autossa. Me nauroimme sitä, että se oli niin erikoista (sähkösuudelma). Mitä tarkoittaa moisku ja minkälainen suudelma se on?

Цитата:
Сообщение от maxa
Täytyypä tunnustaa, etten ole perehtynyt heidän kulttuuriinsa tarpeeksi tietääkseni. Sen olen kyllä kuullut heidän seksuaalikäyttäytymisestä än, että perinteisesti avioitumisikä on matalampi kuin valtakulttuurissa. Siinä on tullut konflikteja kun vanha aboriginaalimies on saanut syytteen maattuaan 14-vuotiaan vaimonsa kanssa. Ja sen olen kuullut, että abokulttuuri on noissakin asioissa hyvin häveliäs. Mutta tarkemmin en kyllä tiedä. Pitääpä laittaa luettavien listalle enemmän heidän kulttuuriaan ja arvojaan käsitteleviä teoksia.
Onko tuttu maorit Uusi-Seelantista ? Minä pidän heidän rituaalista, jossa he näyttävät kieli vihollisille. maorit

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 18:34   #22
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Smile

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Eilen minä sain sähköpurkausken suudellessani autossa. Me nauroimme sitä, että se oli niin erikoista (sähkösuudelma). Mitä tarkoittaa moisku ja minkälainen suudelma se on?maorit


Hei! Sähköpurkaus liittyy tiedemiesten mukaan näihin kuiviin pakkaskeleihin. Mutta oikeasti kaikki tietävät, että kun tunteet kuumenevat...

Moisku on juuri sitä miltä se kuulostaa. Nopea, tiukka ja vähän märkä pusu. Kiva kysymys, kysy lisää...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-02-2006, 19:35   #23
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Moisku on juuri sitä miltä se kuulostaa. Nopea, tiukka ja vähän märkä pusu.


Entäs muisku? Minä muistan erään tytön sanoneen sairaan söpösti: oli kiva muiskutella..



Webster: muisku
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 09-02-2006, 20:11   #24
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Question

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Entäs muisku? Minä muistan erään tytön sanoneen sairaan söpösti: oli kiva muiskutella..



Webster: muisku



Ihan asiallinen kysymys. Vastaan kuitenkin vain, jos joku nainen kysyy.

Minkälainen on "sairaan söpö?" Kak budet sairaan söpö pa russkij?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 14:55   #25
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Ihan asiallinen kysymys. Vastaan kuitenkin vain, jos joku nainen kysyy.
Minkälainen on "sairaan söpö?" Kak budet sairaan söpö pa russkij?


Sairaan söpö on hyvä teini-ilmaisu, joka tarkoittaa todella söpöä.. Niinku sillai. Venäjäksi voi sanoa esim. очень хорошенькая. Mä tykkään todella paljon sanoista хорошенькая/-ий, ne kuullostaa hyvältä.

Naiset, antakaa muiskun Ekille!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 15:35   #26
Lizzie
Absolute beginner
 
Сообщений: 1,031
Проживание:
Регистрация: 30-11-2003
Status: Offline
mä tahdon pusun )))
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 17:20   #27
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Lizzie - ты очень хорошенькая

Цитата:
Сообщение от Lizzie
mä tahdon pusun )))


Oi Lizzie, ты очень хорошенькая!

Saat pusun. Laita silmät kiinni ja ajattele pusua, juuri NYT!

Lisää pusuja jaetaan jos joku pyytää.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 20:39   #28
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Oi Lizzie, ты очень хорошенькая!
Saat pusun. Laita silmät kiinni ja ajattele pusua, juuri NYT!
Lisää pusuja jaetaan jos joku pyytää.


Hehe! Lizzie on mies!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 21:52   #29
space_monkey
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
чмоки всем кто в этам ча....тьфу


Suukkoja kaikille!!!!111 <3<3
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 22:02   #30
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от space_monkey
Suukkoja kaikille!!!!111 <3<3


Meneex liian teinixx ny, vai??++ Niinkusillai

space_monkey on oikeassa. Chattaily jatkuu chatti-ketjun puolella, kiitos!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-02-2006, 22:08   #31
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Pthyi!

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hehe! Lizzie on mies!


Joo, mennään chattiin. Tähän vielä selitykseksi, että Lizzie toi minun mileeni Lissun.

Ei ihme, että Lizzien pusu maistu pahalle!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 20:51   #32
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Naiset, antakaa muiskun Ekille!

Чмок Ekille! Sä oot söpö lintu. Älä sure!

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hehe! Lizzie on mies!
Mistä sä tiedät, että Lizzie on mies ?

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 21:48   #33
DIK
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Oi Lizzie, ты очень хорошенькая!

Saat pusun. Laita silmät kiinni ja ajattele pusua, juuri NYT!

Lisää pusuja jaetaan jos joku pyytää.

Mitäs virtuali sexi!
Ja minäkin haluan!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 22:26   #34
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от DIK
Mitäs virtuali sexi!
Ja minäkin haluan!


Keneltä? Haluutsä tää Lizzieltä?

-----------------
Через тернии к звездам.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 22:53   #35
DIK
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Keneltä? Haluutsä tää Lizzieltä?

En! Poijat ei kiinostaa...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 23:34   #36
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hehe! Lizzie on mies!


Siis nythän Ralphie sanoi, että Lizzie olis mies. Ihmettelin kyllä kauheesti. Pahus!

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Чмок Ekille! Sä oot söpö lintu. Älä sure!

Mistä sä tiedät, että Lizzie on mies ?


Mutta kiitos sulle pususta. Tässä takaisin ........................

Nyt jos Ralphie sanoo, että Aurora on mies, en usko.

Nää pusut piti siirtää chattipalstalle, mutta ei niitä siellä ole.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 11:58   #37
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
hillitkääpä sitä lipomista!!!

Ainakin kielisuudelmien kanssa pitää olla varovainen:

"Tuoreen australialaistutkimuksen mukaan tiheästi vaihtuvat kielisuudelmakumppanit jopa nelinkertaistavat riskin saada hengenvaarallinen meningokokki-infektio.

Korkein riski saavutetaan yli seitsemällä partnerilla kahdessa viikossa. Käytännössä paria pitäisi siis vaihtaa joka toinen päivä.".

Näin kertoi päivän Iltalehti
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 12:01   #38
Lizzie
Absolute beginner
 
Сообщений: 1,031
Проживание:
Регистрация: 30-11-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Ei ihme, että Lizzien pusu maistu pahalle!


ai sillai vai? pahalta vai? no kiitos :'(
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 15:17   #39
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Lizzie
ai sillai vai? pahalta vai? no kiitos :'(



Voi minua kurjaa! Tähän on vain yksi apu. Otan kaapista pullon vodkaa... 100 gramaa riittää näin pieneen murheeseen hyvin.

[QUOTE=~Aurora~]Чмок Ekille! Sä oot söpö lintu. Älä sure!

Silti olen söpö lintu, joka ei sure.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 18:39   #40
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Nyt jos Ralphie sanoo, että Aurora on mies, en usko.


En sano Aurora on naispuolinen henkilö.

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Mistä sä tiedät, että Lizzie on mies ?


Olen lukenut Lizzien miehekkäitä kirjoituksia venäjänkielisellä puolella.

Цитата:
Сообщение от maxa
"Tuoreen australialaistutkimuksen mukaan tiheästi vaihtuvat kielisuudelmakumppanit jopa nelinkertaistavat riskin saada hengenvaarallinen meningokokki-infektio."


Oh my God! Meningokokki on paha! Tarkistan heti niskajäykkyyttä (muistaakseni yksi meningokokin oireista). Otan suuren riskin ja jatkan pussailua!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-02-2006, 17:09   #41
Sananjalka
Аурора Папоротникова
 
Аватар для Sananjalka
 
Сообщений: 55
Проживание: где Bы живете ?
Регистрация: 08-01-2006
Status: Offline
Smile

Цитата:
Сообщение от Ralphie
En sano

Oh my God! Meningokokki on paha! Tarkistan heti niskajäykkyyttä (muistaakseni yksi meningokokin oireista). Otan suuren riskin ja jatkan pussailua!


No mutta miehet. Kyllä tiedän, että kaikki meningokokki voidaan hoitaa pois. Nyt niskanjäykkyyttä on kyllä aivokalvontulehdus. Se kyllä on bakteri, mutta ei se vaikuta, pussatako vai ei. Sitten vois kyllä ajatella, miten kiva on pussata. Vois kyllä tulla jäykkä vaikka mikä asia.

No, nyt on ystävänpäivä. Pian sitten on naistenpäivä. Muistakaa, että naiselle pitää aina puhua kaunista.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-02-2006, 17:13   #42
Sananjalka
Аурора Папоротникова
 
Аватар для Sananjalka
 
Сообщений: 55
Проживание: где Bы живете ?
Регистрация: 08-01-2006
Status: Offline
Nyt kyllä piti sanoa, että minua saa pussata vaikka monta kertaa. Jos pussaa monta kertaa se voi ruveta tekemään vaikka mitä. Sitten kyllä on hyvä puhua aina kauneita. Mutta jos ei osaa puhua kauneita, voi puhua rumaa.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-02-2006, 17:31   #43
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Чмок

Цитата:
Сообщение от Sananjalka
Nyt kyllä piti sanoa, että minua saa pussata vaikka monta kertaa. Jos pussaa monta kertaa se voi ruveta tekemään vaikka mitä. Sitten kyllä on hyvä puhua aina kauneita. Mutta jos ei osaa puhua kauneita, voi puhua rumaa.


Tässä sulle pikku pusu...Чмок...

Tekeekö se meningokokki hyvää ruokaa?

Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ sinulle ja kaikille!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 20:52.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно