Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 22-09-2005, 14:56   #421
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
ei kun järjettömistä seksikokemuksista

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 15:07   #422
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Cielo
Nii ja jatka vaan käymistä niissä paikois!
Osoitin vain respektini sulle, ei muuta Understand?


Okei... Kunnioitus on hieno asia.

Цитата:
Сообщение от D_F
mut kauneimmistä tehdään kollegiaalinen päätös.


Pidetään äänestys tai draft-tilaisuus. По-душка etuoikeutetusti pääsee ilman draftiakin mukaan, eiks nii?

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Voi pojat, pojat. Milloin kasvoitte aikuiseksi ? Unelmoitteko hyvästä ihanasta vaimosta, tasapainoisesta ja rauhaisasta perhe-elämästä ilman hössötystä ja paineita ?


Toivottavasti mä en kasva koskaan aikuiseksi. Mä en unelmoi mistään vaimosta, suosin avoliittoja. Vaimot nalkuttaa ja vaimoista on vaikea erota, ja jos eroat niin hän vie 50% omaisuudestasi. Mä haluun hössötystä eikä mulla ole paineita! Ehkä sulla on?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 15:32   #423
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
По-душка etuoikeutetusti pääsee ilman draftiakin mukaan, eiks nii?

antaa neuvoja vai?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 15:43   #424
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
antaa neuvoja vai?


No en mä tiedä mitä se haluu meille antaa....
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 15:44   #425
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
No en mä tiedä mitä se haluu meille antaa....

mulla on kyl aavistus. EI MITÄÄN.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 16:09   #426
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Hei pojat!
Olette tehneet upean päätöksen! Elämä ilman bailaamista on teeskentelyä! Ei kun bailaamaan! Olen henkisesti mukananne. Voin myös osallistua tarvittaessa "järejettömien seksikokemustenne" jälkihoitoon.

Älkää missään nimessä aikuistuko. Varokaa erityisesti mahdollisisa vaimoehdokkaita, sillä nalkuttavat vaimot ovat suurin uhka ja vaara yhteiskunnan hyvinvoinnille.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 16:14   #427
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
ne on meidän hyvinvoinnille suuri uhka. viis siitä yhteiskunnasta.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 16:26   #428
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
ne on meidän hyvinvoinnille suuri uhka. viis siitä yhteiskunnasta.

Sulla ei ole vielä mitään hätää. Kun ei ole vaimoa, ei ole uhkaakaan.

Toisaalta nalkuttavien vaimojen ansiosta miesten paineensietokyky kehittyy yhteiselon aikana valtavasti
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 17:07   #429
teekkari
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от По-душка
.

Toisaalta nalkuttavien vaimojen ansiosta miesten paineensietokyky kehittyy yhteiselon aikana valtavasti


Joo, painetta kyllä kehittyy.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 17:42   #430
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
heh, ja täälllä vaan parennetaan maailmaa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 17:54   #431
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Sulla ei ole vielä mitään hätää. Kun ei ole vaimoa, ei ole uhkaakaan.

ei ole vaimoa, uhka on aina

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 18:52   #432
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
vaimouhka ...heh.heh..


Kakikille tutuille lämpimät terveiset täältä. Huomenna suuntana Helsingin Habitare 2005-sisustusmessut.

Последнее редактирование от AlinaR : 22-09-2005 в 19:00.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 19:12   #433
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Toivottavasti mä en kasva koskaan aikuiseksi. Mä en unelmoi mistään vaimosta, suosin avoliittoja. Vaimot nalkuttaa ja vaimoista on vaikea erota, ja jos eroat niin hän vie 50% omaisuudestasi. Mä haluun hössötystä eikä mulla ole paineita! Ehkä sulla on?


Ehkä. Jokaisella on omat paineet jostakin. Enpä usko että sulla ei ole paineita mistäkään.

Hmmm.... Onko sulla iso omaisuus ? :wink: Sitä voi todella pelätä, että joku voi viedä puolet omaisuudestasi. :wink:

Цитата:
Сообщение от Katja
heh, ja täälllä vaan parennetaan maailmaa


Miten parannetaan mailmaa jos ihmisillä ei ole luottamusta toisiin ja uskoa rakauteen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 22-09-2005, 23:21   #434
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Hei pojat! Olette tehneet upean päätöksen! Elämä ilman bailaamista on teeskentelyä! Ei kun bailaamaan! Olen henkisesti mukananne. Voin myös osallistua tarvittaessa "järejettömien seksikokemustenne" jälkihoitoon. Älkää missään nimessä aikuistuko. Varokaa erityisesti mahdollisisa vaimoehdokkaita, sillä nalkuttavat vaimot ovat suurin uhka ja vaara yhteiskunnan hyvinvoinnille.


Kiitos. Elämä on yhtä bailaamista ja lapsellisuus jatkuu vielä piiiitkään. Mitä meinaat jälkihoidolla ja miksi olet vain henkisesti mukana?

Цитата:
Сообщение от AlinaR
Kakikille tutuille lämpimät terveiset täältä. Huomenna suuntana Helsingin Habitare 2005-sisustusmessut.


Terse! Rakas äitini kävi siellä tänään ja kommentien perusteella hän ei jäänyt kauheen tyytyväiseksi.. En tiedä mikä mättäsi.. Ehkä siellä oli esillä jotain Stefan Lindforsin juttuja. He's a freak (and it's a secret! )

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Miten parannetaan mailmaa jos ihmisillä ei ole luottamusta toisiin ja uskoa rakauteen.


Nyt olet väärässä. Mä uskon rakkauteen ja romantiikkaan. Luotan jopa ihmisiin. En oikein ymmärrä tuota avioliitto-hypetystä eikä sen etuja. Mä suosin pitkää seurustelua ja esim. kauniita häitä noin 10 vuoden yhteiselon jälkeen... mut avioliitto ei ole mikään pakko.

Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Ehkä. Jokaisella on omat paineet jostakin. Enpä usko että sulla ei ole paineita mistäkään. Hmmm.... Onko sulla iso omaisuus ? Sitä voi todella pelätä, että joku voi viedä puolet omaisuudestasi.


Okei, vaikka yritänkin ottaa iisisti tämän elämän eikä stressata mistään, tietty on huolia ja jonkin sortin paineita jokaisella ihmisellä. Esim. huomenna pitää herätä aika aikaisin ja aamuisin se aiheuttaa mulle melkoisia paineita..

Hmmm. Olisitko kiinnostunut jos mulla olisi iso omaisuus?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 01:20   #435
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~


Miten parannetaan mailmaa jos ihmisillä ei ole luottamusta toisiin ja uskoa rakauteen.

En tiedä. Minä kyllä luotan ihmisiin, ei nyt kaikkiin, mutta kuitenkin. Ja rakkaus- se on paha.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 01:27   #436
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Kiitos. Elämä on yhtä bailaamista ja lapsellisuus jatkuu vielä piiiitkään. Mitä meinaat jälkihoidolla ja miksi olet vain henkisesti mukana?

Jälkihoidolla tarkoitan lähinnä henkistä tukea, sillä järjettömien seksikokeilujen seuraukset voivat olla arvaamattomia.
Luulen myös, että fyysinen läsnäoloni järisyttäisi terveyttänne ja henkistä tasapainoanne niin pahasti, että itsesuojeluvaistonne vuoksi teidän kannattaa pysyä erossa minusta.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 02:16   #437
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Voi pojat, pojat. :smile:

Milloin kasvoitte aikuiseksi ? Unelmoitteko hyvästä ihanasta vaimosta, tasapainoisesta ja rauhaisasta perhe-elämästä ilman hössötystä ja paineita ?


Hyvä, ihana ja seksikäs avovaimo- siinä taitaa olla joka miehen unelma.

Rauhallinen (lue- tyls&#228 perhe elämä sohvaperunan muodossa ei taida sopia jokaiselle.
Liitoissakin pitää olla draivia ja säpinää.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 13:24   #438
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
vaimouhka ...heh.heh..


Kakikille tutuille lämpimät terveiset täältä. Huomenna suuntana Helsingin Habitare 2005-sisustusmessut.

moro moro. mites messuilla?

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 13:31   #439
teresia
Registered User
 
Аватар для teresia
 
Сообщений: 1,690
Проживание: Neverland
Регистрация: 12-08-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
vaimouhka ...heh.heh..


Kakikille tutuille lämpimät terveiset täältä. Huomenna suuntana Helsingin Habitare 2005-sisustusmessut.


Oikein paljon kiitoksia valokuvista! Ja hyvää matkaa!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 20:36   #440
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hmmm. Olisitko kiinnostunut jos mulla olisi iso omaisuus?
Öh, niin! Miehet luulevat, että naisia kiinnostavat vain heidän ominaisuudet. No… se ei ole totta. Itseasiassa en suoraan sanoen tiedä. Raha se ei ole kaiken tärkein. Mun mielestäni, naisen tehtävä on esitellä miehelle, että hän on ainoa mies maailmassa ominaisuudesta riippumatta. Niin ainakin luulen.
Цитата:
Сообщение от Katja
Ja rakkaus- se on paha.

Miksi rakkaus on paha ?
Цитата:
Сообщение от Шаман
Liitoissakin pitää olla draivia ja säpinää.

Mitä sanat tarkoittavat ?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 21:57   #441
OpiskelijaParka
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

"Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hmmm. Olisitko kiinnostunut jos mulla olisi iso omaisuus? "


Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Öh, niin! Miehet luulevat, että naisia kiinnostavat vain heidän ominaisuudet. No… se ei ole totta. Itseasiassa en suoraan sanoen tiedä.


Tehän kirjoitatte rivien välissä yhtä hävyttömiä kuin Paavo!

Minua on aina hämmentänyt tämä venäläisten naisten tapa käydä suoraan kiinni - asiaan. Vaikka toisaalla täällä keskustelupalstalla on vakuutettu venäjänkielisellä puolella, että suomalaiset tytöt ovat muka seksuaalisesti vapaantuneempia kuin venäläiset, niin näitä viestejä luettuani minä en käsitä, miten voisi olla vielä vapaantuneempi.

Ja ennen kuin tämä viestiketju karkaa lopullisesti käsistä, niin minä ilmoitan, etten minä ainakaan halua tietää, onko Ralphiella iso miehinen ominaisuus. Asiasta syystä tai toisesta kiinnostuneet ottakoot asiasta selvää jossain muualla. Asiahan ei minulle kuulu. Ralphie varmaan osaa selvittää asian tyydyttävästi.

Цитата:
Mun mielestäni, naisen tehtävä on esitellä miehelle, että hän on ainoa mies maailmassa ominaisuudesta riippumatta.


Kaunis ajatus.

Цитата:
Mitä sanat tarkoittavat ?


puhekielen draivi (engl.), säpinä = kirjakielen eloisuus, vilkkaus
Sama kuin "menoa ja meininkiä".

ominaisuus(piirre) свойство, качество
Tämä nyt voi tarkoittaa mitä tahansa, jos joku vääräleuka haluaa ymmärtää sen tahallaan väärin varsinkin kun kontekstissa on sopivia sanoja ja sanontoja.

omaisuus имущество, собственность
omaisuus состояние
omaisuus достояние

Kaikilla kantasanana 'oma'.

Kannasta 'luonne' melkein samaa tarkoittava
luonteenomainen характерный
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 22:00   #442
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Miksi rakkaus on paha ?


En tiedä, mutta se on vaan sellainen. Paha, julma jne. Ja mä puhun nyt naisen ja miehen välisestä ns. rakkaudesta.

Последнее редактирование от Katja : 23-09-2005 в 22:02.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-09-2005, 22:06   #443
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka

Minua on aina hämmentänyt tämä venäläisten naisten tapa käydä suoraan kiinni - asiaan. Vaikka toisaalla täällä keskustelupalstalla on vakuutettu venäjänkielisellä puolella, että suomalaiset tytöt ovat muka seksuaalisesti vapaantuneempia kuin venäläiset, niin näitä viestejä luettuani minä en käsitä, miten voisi olla vielä vapaantuneempi.


Venäjänkielisellä puolella varmaan puhuttiin siitä mitä suomalaiset tekevät ja onko helppo saada tyttö sänkyyn jne. Täällä suomenkielisellä puolella vain kirjoitetaan ja flirttaillaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 02:37   #444
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Öh, niin! Miehet luulevat, että naisia kiinnostavat vain heidän ominaisuudet. No… se ei ole totta.


Hah! Sä näytät olevan kiinnostunut mun ruumiinosista! Tuhma, tuhma, Aurora! Grr..

Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
Ja ennen kuin tämä viestiketju karkaa lopullisesti käsistä, niin minä ilmoitan, etten minä ainakaan halua tietää, onko Ralphiella iso miehinen ominaisuus. Asiasta syystä tai toisesta kiinnostuneet ottakoot asiasta selvää jossain muualla. Asiahan ei minulle kuulu. Ralphie varmaan osaa selvittää asian tyydyttävästi.


Haha, hyvä läppä! "Selvittää asian tyydyttävästi".. Näin syntyy legendaarisia kielikukkasia!

Asiasta, (mun ominaisuuksista) kiinnostuneet --> yv!

Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
näitä viestejä luettuani minä en käsitä, miten voisi olla vielä vapaantuneempi.


Tällä palstalla me eletään iloista 80's-luvun hippivirtuaalielämää Make love, not war.

Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
puhekielen draivi (engl.), säpinä = kirjakielen eloisuus, vilkkaus


Myös selvä golftermi:

Draivi = Etenkin puumailalla suurimman mahdollisen pituuden saamiseksi tehty aloituslyönti. Tarkoittaa myös mitä tahansa täydellä svingillä tehtyä lyöntiä.

Svingi = Golflyönti kokonaisuudessaan. Myös kunkin pelaajan yksilöllinen tyyli.

>> Golfsanasto

Цитата:
Сообщение от Katja
En tiedä, mutta se on vaan sellainen. Paha, julma jne. Ja mä puhun nyt naisen ja miehen välisestä ns. rakkaudesta.


Entäs ns. naisen+naisen välinen rakkaus? Hyvää ja kaunista...heh!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 02:53   #445
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Entäs ns. naisen+naisen välinen rakkaus? Hyvää ja kaunista...heh!

Ei mitään tietoa.
Vanhempien ja lasten välinen rakkaus on ihan erilaista. Siihen mä uskon. En jaksa nyt selittää, mutta varmaan sinä rakastat omia vanhempia, joten ymmärrät mitä mä tässä yritän sanoa. Mutta muuhun rakkauteen en usko. Kuten sanoin jo, se on paha. En vitsi pilata enemmän teidän iloista keskustelua.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 10:02   #446
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Voi tätä kiirusta!
Terve, taas kaikille. Reissu messuihin meni hyvin, löysin minua kiinnostavia artikkeleitä, olinhan siellä työni puolesta ja käyn niissä joka kerta kuin voin. Luulen että yritysmaailmalle messut ovat hyvin tärkeitä ja niissä esitellään enemmin erikoisuutta kuin arkisuus.


Teresia, ole hyvä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 10:52   #447
Ivanova
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Voiko täällä tehdä virheita? Minä osan vielä huonosti suomea.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 12:03   #448
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ivanova
Voiko täällä tehdä virheita? Minä osan vielä huonosti suomea.


Virheistä oppii! Aloitetaan:

Цитата:
virheita


=virheitä. Jos sanassa on vain i+e (tai ö, ä ) vokaaleja niin tulee aina ä-pääte. En osaa tarkemmin tätä sääntöä.

Цитата:
osan


=osaan

Цитата:
Voiko


=Saako. Kuullostaa paremmalta.

Последнее редактирование от Ralphie : 24-09-2005 в 12:09.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 12:07   #449
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Vanhempien ja lasten välinen rakkaus on ihan erilaista. Siihen mä uskon. En jaksa nyt selittää, mutta varmaan sinä rakastat omia vanhempia, joten ymmärrät mitä mä tässä yritän sanoa. Mutta muuhun rakkauteen en usko. Kuten sanoin jo, se on paha. En vitsi pilata enemmän teidän iloista keskustelua.


Hmmm... Meidän pitää saada sut uskomaan rakkauteen... sitä on olemassa! Minä uskon, että jokaiselle löytyy sieluveli/toinen puolisko..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 13:47   #450
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Täällä saa ja voi tehdä virheitä. Reaali elämässä virheet välillä kostautuu.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 16:06   #451
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hmmm... Meidän pitää saada sut uskomaan rakkauteen... sitä on olemassa! Minä uskon, että jokaiselle löytyy sieluveli/toinen puolisko..

Allekirjoitan joka sanan alle.......Hiljaa hyvää tulee.....Minusta jos rakkautta, minkä jokainen meistä kaipailee ei ole nyt, se tulee ajan kanssa.....Olen itse hyvä esimerkki siitä. Välillä olin todella epätoivoinen ja tyytymätön joko miehiin tai itseeseen, välillä taas tuntui että en kaipaakaan mitään miestaakkaa hartioille edellisen liitton jälkeen....Sitä se elämä on...itsepohdiskelua ja itsetutkiskelua ja kärsimystä, mutta yksin koskaan ei tarvii olla, jos ei halua.
Heh, tällainen saarnanen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 16:28   #452
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hah! Sä näytät olevan kiinnostunut mun ruumiinosista! Tuhma, tuhma, Aurora! Grr..


En ! Ups I didn't again.

Apua mitä minä kirjoitin ? Miehet luulevat, että naisia kiinnostavat vain heidän ominaisuudet. että kaikki ymmärtävät mun ajatukseni toisella tavalla. Voi kauheeta mitä virhe on. Enkä minä tarkoitanut jotain ruumista.
ominaisuus=имущество. Mä en oikein ymmärrä mitä tämä tarkoitta! Miksi siellä on hävyttömiä merkkejä. Мужчины считают, что женщины интересуються только ихним имуществом. Или можно сказать деньги. Grrrrr !
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
Minua on aina hämmentänyt tämä venäläisten naisten tapa käydä suoraan kiinni - asiaan. Vaikka toisaalla täällä keskustelupalstalla on vakuutettu venäjänkielisellä puolella, että suomalaiset tytöt ovat muka seksuaalisesti vapaantuneempia kuin venäläiset, niin näitä viestejä luettuani minä en käsitä, miten voisi olla vielä vapaantuneempi.
Älähän stressaa! Se johtuu недопонимания других. Aikaa hassua, että joskus ulkomaalainen voi kirjoittaa tai sanoa jotain hassusti. Mä en koskaan kirjoittanut semmoista venäjäks. Kiitos kommentistasi ja hyvistä selvityksistäsi.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 16:39   #453
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Voi hyväinen aika ! Mä kattoin sanakirjasta, voi että mä tarkoitin omaisuus eikä ominaisuutta. Sori ! Minä opin taas !
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 16:44   #454
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ivanova
Voiko täällä tehdä virheita? Minä osan vielä huonosti suomea.


Tottakai saa tehdä virheitä ja elämässä kuuluukin tehdä virheitä. Älä tee vaan samoja virheitä uudestaan.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 16:52   #455
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Mutta muuhun rakkauteen en usko. Kuten sanoin jo, se on paha. En vitsi pilata enemmän teidän iloista keskustelua.


Rakkaus ei ole uskon asia. Sitä on tai sitä ei ole. Elät varmaan tällä hetkellä eräänlaista kriisiaikaa. Mutta usko pois, negatiivinenkin kokemus voi olla rikastuttavaa. Sen sinä oivallat varmaan myöhemmin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 17:03   #456
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Katsokaa ja ihailkaa!
Se on LUONTO joka antaa meille voimaa ja elämisen iloa!
Kuva otettu Norjan puolella Skibotnissa yli viikon sitten.

http://img141.imageshack.us/img141/3537/p91401845dn.jpg

Последнее редактирование от AlinaR : 24-09-2005 в 17:50.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 17:44   #457
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Hmmm... Meidän pitää saada sut uskomaan rakkauteen... sitä on olemassa! Minä uskon, että jokaiselle löytyy sieluveli/toinen puolisko..

Ei tiedän tarvitse selittää minulle mitään. Mä tiedän että sitä rakkaudesta tulee minulle vain harmia. Ihan oikeastaan. Ja mä olen ajatellut niin jo pitkään (monta vuotta). Joten, olkoon asia niin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 17:51   #458
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от По-душка
Rakkaus ei ole uskon asia. Sitä on tai sitä ei ole. Elät varmaan tällä hetkellä eräänlaista kriisiaikaa. Mutta usko pois, negatiivinenkin kokemus voi olla rikastuttavaa. Sen sinä oivallat varmaan myöhemmin.

Rakastuminen ei sovi minulle. Sen mä tiedän. Joten en aio rakastua. Ja se on siinä. Se on mun päätös (on ollut jo pitkään). Rakkaudesta tulee vain harmia mulle. En mä sitä keksinnyt, se vain meni aina niin.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 18:42   #459
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Rakastuminen ei sovi minulle. Sen mä tiedän. Joten en aio rakastua. Ja se on siinä. Se on mun päätös (on ollut jo pitkään). Rakkaudesta tulee vain harmia mulle. En mä sitä keksinnyt, se vain meni aina niin.

Mitä sinulle sopii sitten? Viha, katkeruus, hulluus, iloisuus?
Pysytkö aina päätöksessäsi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 19:19   #460
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от По-душка
Pysytkö aina päätöksessäsi?

En, mutta se vain todisti että olen oikeassa. Kyllä aion pysyä päätöksessäni. Harmia on ollut ihan tarpeeksi jo.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 19:26   #461
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Voi hyväinen aika ! Mä kattoin sanakirjasta, voi että mä tarkoitin omaisuus eikä ominaisuutta. Sori ! Minä opin taas !

Ei se mitään. Mä on joskus kirjoittanut kouluun jotain tekstiä ja siinä oli kirosanoja ja jotain sanoja, hm. jotka liittyvät siihen, mitä miehillä on jalkojen välissä. Ja siihen aikaan mä en todellakaan osannut yhtä kirosana suomeksi jne.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 19:27   #462
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Harmia on ollut ihan tarpeeksi jo.

Näyttää siltä, että harmi on sinulle hauska asia, ainakin se naurattaa sinua kovasti. Miksi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 19:35   #463
Katja
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от По-душка
Näyttää siltä, että harmi on sinulle hauska asia, ainakin se naurattaa sinua kovasti. Miksi?

Ei se ole hauskaa, ei todellakaan, mutta asia ei muuttuu itkemällä. En vitsi valittaa, mitä höytyä siitä olisi? Mä olisin vain huonolla tuulella, eikä teidän olisi kiva lukea sellaista tekstiä.Ja hymiöt piristävät tekstin.

Последнее редактирование от Katja : 24-09-2005 в 19:38.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 20:05   #464
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Katsokaa ja ihailkaa!
Se on LUONTO joka antaa meille voimaa ja elämisen iloa!
Kuva otettu Norjan puolella Skibotnissa yli viikon sitten.

http://img141.imageshack.us/img141/3537/p91401845dn.jpg


Kiitos, kiitos. Otsä ollut Norjassa ?

Tänään oli kaunis päivä. Aurinko paistoi ja oli niin lämmintä. Kuinka suomeks on "бабье лето" ? Voidaan sanoa, että syksy on kultainen syksy tai ruska-aika.
Aamulla me kävimme kyläjuhlassa W. kartannossa, jossa me näimme vanhoja traktoreita ja erilaisia koneita. Se oli ihana paikka pojalleni.

Kuva otettu
Изображения
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 20:14   #465
~Aurora~
пришла, увидела, оценила
 
Аватар для ~Aurora~
 
Сообщений: 2,254
Проживание:
Регистрация: 31-12-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Katja
Ei se mitään. Mä on joskus kirjoittanut kouluun jotain tekstiä ja siinä oli kirosanoja ja jotain sanoja, hm. jotka liittyvät siihen, mitä miehillä on jalkojen välissä. Ja siihen aikaan mä en todellakaan osannut yhtä kirosana suomeksi jne.


Mä kysyin aviomieheltäni mitä se tarkoittaa. Hän sanoi, kyllä on hassusti kirjoitettu mutta on kuitenkin ymmärrettävä asia. Se ei tarkoittaa mitä miehellä on jälkojen välissä. Autossa on myöskin ominaisuuksia.

Последнее редактирование от ~Aurora~ : 24-09-2005 в 20:21.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 24-09-2005, 20:17   #466
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Voi hyväinen aika ! Mä kattoin sanakirjasta, voi että mä tarkoitin omaisuus eikä ominaisuutta. Sori ! Minä opin taas !


Nou hätä. Piristit kivasti tätä keskustelua niin kuin huomaat!

Цитата:
Сообщение от Katja
Ei tiedän tarvitse selittää minulle mitään. Mä tiedän että sitä rakkaudesta tulee minulle vain harmia. Ihan oikeastaan. Ja mä olen ajatellut niin jo pitkään (monta vuotta). Joten, olkoon asia niin.


Huonot kokemukset rikastuttavat, mutta älä jää paikoilleen vaan suunna katseesi eteenpäin. Elämä jatkuu ja rakkautta maailmassa riittää. Ei miljoonat ihmiset voi olla väärässä. Rakkaudesta saa yhtä paljon harmia kuin onneakin seuraavalla kerralla.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 25-09-2005, 22:02   #467
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Kiitos, kiitos. Otsä ollut Norjassa ?

Kuva otettu

Kuva otettu varmaankin Imatralla
Ajoimme Leviltä Kilpisärvelle ja pistäydyttiin Norjan puolella Skibotnissa sekä Tromsassa.
Изображения

Последнее редактирование от AlinaR : 25-09-2005 в 22:09.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-09-2005, 08:35   #468
OpiskelijaParka
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от По-душка
Tottakai saa tehdä virheitä ja elämässä kuuluukin tehdä virheitä. Älä tee vaan samoja virheitä uudestaan.


Itse asiassa kieltä on opeteltava tosi elämässä kokeilemalla kepillä jäätä. Ei siitä muuten mitään tule. Koulussa on tosin annettu ymmärtää, että kaikenlainen luova kokeilu laskee arvosanaa Mutta se piti paikkansa vain koulussa.

Venäjän sanapainot on hyvä esimerkki. Ei niitä opi muuten kuin käyttämällä niitä ensin väärin ja sitten lopulta kyllästymällä omaan virheelliseen käyttötapaan, kun kuulee natiivin käyttävän niitä eri tavalla.

Ja mitä virheisiin tulee niin minun mielestäni kaikki muu menee paitsi väärin kirjoitettu venäjä, josta minä en saa selvää sanakirjan kanssa Minä olen tosin viime aikoina opetellut venäjän oikeinkirjoituksen arvaamista.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-09-2005, 10:29   #469
OpiskelijaParka
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Mitä on suomeksi "бабье лето" ? Voidaan sanoa, että on kultainen syksy tai ruska-aika.


"бабье лето" - Jos tämä ilmaus tarkoittaa kuumaa aurinkoista kesää niin vastaava ilmaus suomeksi on intiaanikesä, vihjaa venäjä-englanti sanakirja.

Если это выражение означает жаркое солнечное лето тогда, соответствующее выражение на финском языке 'intiaanikesä', намеки русско-английский словарь.

Minä en tiennyt termistä "kultainen syksy" mitään ennen kuin opiskelin venäjää, joten kyseinen ilmaus ei ole keskeistä suomea. Joten suomessa on ruska(-aika).

я не знал ничто о выражнии 'золотая осень' прежде, чем я изучил русский язык. Таким образом выражение не является очень финским.

Suomalainen käsittää ilmauksen "kultainen syksy" liittyvän jotenkin ilmauksiin "kultainen lapsuus", "kultaiset muistot" jne. eli kultainen tarkoittaa jotenkin hyvää. "Aika kultaa muistot" - ihminen muistaa menneet ajat parempina kuin ne olivatkaan.

Kun venäjässä kysytään usein 'kuinka/miten' niin suomessa kysytäänkin usein 'mitä'.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-09-2005, 22:47   #470
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
Itse asiassa kieltä on opeteltava tosi elämässä kokeilemalla kepillä jäätä. Ei siitä muuten mitään tule. Koulussa on tosin annettu ymmärtää, että kaikenlainen luova kokeilu laskee arvosanaa Mutta se piti paikkansa vain koulussa.

Venäjän sanapainot on hyvä esimerkki. Ei niitä opi muuten kuin käyttämällä niitä ensin väärin ja sitten lopulta kyllästymällä omaan virheelliseen käyttötapaan, kun kuulee natiivin käyttävän niitä eri tavalla.

Ja mitä virheisiin tulee niin minun mielestäni kaikki muu menee paitsi väärin kirjoitettu venäjä, josta minä en saa selvää sanakirjan kanssa Minä olen tosin viime aikoina opetellut venäjän oikeinkirjoituksen arvaamista.


Kouluhan on paikka, jossa hiotaan mukulakiviä ja tuhotaan timantteja (c)

Kielivirheista olen sama mieltä kanssasi. Niitä joutuu tekemään hyvinkin paljon ennen kuin saavutetaan oikea kyllästysaste. Edellisessä viestissani tarkoitin lähinna elämän mokia.

Miten venäjän oikeinkirjoituksen arvaamisesi onnistuivat sinulta? Oletko muuten koskaan voittanut lotossa?

Последнее редактирование от По-душка : 28-09-2005 в 22:53.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-09-2005, 22:50   #471
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka

я не знал ничто о выражнии 'золотая осень' прежде, чем я изучил русский язык.


Luulin sinua naiseksi. Kuinka erehdyinkään!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 00:50   #472
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
Minä olen tosin viime aikoina opetellut venäjän oikeinkirjoituksen arvaamista.


Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
я не знал ничто о выражнии 'золотая осень' прежде, чем я изучил русский язык. Таким образом выражение не является очень финским.


Arvaaminen ei aina anna parhaan lopputuloksen...

Korjataan hieman: Я ничего не знал о выражении "золотая осень" пока не изучил/выучил русский язык.

Последнее редактирование от Ralphie : 29-09-2005 в 00:54.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 01:12   #473
VinniE
Sama po sebe...
 
Аватар для VinniE
 
Сообщений: 1,090
Проживание: Parikkala/svetogorsk/JOensuu
Регистрация: 09-08-2005
Status: Offline
ja miten..jos saan kysyä????miust se on ihan mahoton juttu..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 03:35   #474
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от OpiskelijaParka
"бабье лето" - Jos tämä ilmaus tarkoittaa kuumaa aurinkoista kesää niin vastaava ilmaus suomeksi on intiaanikesä, vihjaa venäjä-englanti sanakirja.

Если это выражение означает жаркое солнечное лето тогда, соответствующее выражение на финском языке 'intiaanikesä', намеки русско-английский словарь.
.







"Бабье лето" tarkoittaa lämmintä ja aurinkoista kautta nimenomaan syksyllä. Ja se kausi tais mennä ohi juuri eilen...

Miehen omaisuus ja ominaisuudet on aika jännä juttu. Niitäkin aiheita voi tarkastella eri näkökulmista. Sukukalleudet tietenkin kiinnostaa naisia. Maallinen mammona välillä ehkä enemmän... Rakkaus- se vasta yks kiusankappale ja painajainen. Se sekoittaa pakan ja vie järjen...

Älkää ottako vakavasti. Höpisen vaan tässä itekseen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 07:32   #475
bee
to bee or not..
 
Аватар для bee
 
Сообщений: 17,789
Проживание:
Регистрация: 15-04-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Luulin sinua naiseksi. Kuinka erehdyinkään!

joskus se on vaikea...
onko se niin tärkeä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 10:11   #476
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Шаман
"Бабье лето" tarkoittaa lämmintä ja aurinkoista kautta nimenomaan syksyllä. Ja se kausi tais mennä ohi juuri eilen...

Miehen omaisuus ja ominaisuudet on aika jännä juttu. Niitäkin aiheita voi tarkastella eri näkökulmista. Sukukalleudet tietenkin kiinnostaa naisia. Maallinen mammona välillä ehkä enemmän... Rakkaus- se vasta yks kiusankappale ja painajainen. Se sekoittaa pakan ja vie järjen...

Älkää ottako vakavasti. Höpisen vaan tässä itekseen.


Mitä jos otan höpinäsi vakavasti?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 10:14   #477
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от bee
joskus se on vaikea...
onko se niin tärkeä?


Sukupuoli on minulle tärkeä juttu. Valitsen strategiani sen mukaan. Miesten kanssa yleensä flirttailen ja naisille puhun järkeä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 10:28   #478
bee
to bee or not..
 
Аватар для bee
 
Сообщений: 17,789
Проживание:
Регистрация: 15-04-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Sukupuoli on minulle tärkeä juttu. Valitsen strategiani sen mukaan. Miesten kanssa yleensä flirttailen ja naisille puhun järkeä.

etkö voit vain puhua miesten kansani?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 11:29   #479
По-душка
ненасытная юзерша
 
Аватар для По-душка
 
Сообщений: 10,297
Проживание: все там же
Регистрация: 26-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от bee
etkö voit vain puhua miesten kansani?

Pelkkä puhuminen miesten kanssa on tylsää. Pitää olla vähän jännitystä. Jousella ampujat tietävät, että jännite, asento ja katse ovat monesti kiihottavampia kuin maaliin osuminen.

Kuulin eräältä mieheltä, että naisen kohdatessa mies aina arvoi seksin mahdollisuuden. Pitääkö se paikkansa?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-09-2005, 11:32   #480
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Pelkkä puhuminen miesten kanssa on tylsää. Pitää olla vähän jännitystä. Jousella ampujat tietävät, että jännite, asento ja katse ovat monesti kiihottavampia kuin maaliin osuminen.

Kuulin eräältä mieheltä, että naisen kohdatessa mies aina arvoi seksin mahdollisuuden. Pitääkö se paikkansa?

monet arvioi, pääseekö edes maanantaina töihin. naiset nääs on semmoisia

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 10:12.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно