Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 07-01-2007, 14:43   #1
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking myytti: nainen huora vai madonna?

nyky yhteiskunta on erittäin vaativa naisteen suhteen.
naisen pitäisi olla nuori, kaunis, sporttinen, seksikäs, fiksu ym. toisaalta naisilta vaaditaan myös hyvän äidin kaikki taidot. naisen pitäisi olla uranainen, huora ja madonna samassa persoonassa yhtäaikaa.

"on vaikeaa olla nainen-
täytty ajatella kuin mies, käyttäytyä kuin hieno nainen, näyttää nuorelta tytöltä, tehdä työtä kuin hevonen ja syödä kuin varpunen"

olen usein ajatellut että jos korostat omaa seksuaalisuutta vaikkapa vaateilla- toisten silimissä olet huora. jos olet pelkkä hyvää äiti- toisten silmissä olet tylsä ja vanhaaikainen.

miehet! minkäläisenä Te näette nykynaista? onko todella mahdollsita että yksi ja ainoa persoona voi sisältää ne kaikki ominaisuudet joita minä luettelin aikaisemmin?.

minusta liian kovat vaatimukset meitä kohaan synnyttävät hirveitä paineita meissä, naisissä. me halutaan olla perfektionisteja - sitä paitsi kaikki naisten lehdet pursuavat kuvista yli-naisista- fiksuja uranaisia, kauniita, seksikkäitä- heillä on kaikki- upea työ, hieno mies, kaunis koti, kauniit lapset ja hän - NAINEN - ehtii tehdä tämän kaiken ja hän terve ja seksielämä on huippua.

me naiset myös ruokkime tätä myyttiä itse- me halutaan olla nuoria ja kauniita aina. me halutaan mielyttää miehiä olemalla heidän silmissä seksikkäinä, himokkaina ja viettelevinä syöjättärinä.

minua kiinnostaa- onko todella näin että miehet haluvat meitä olemaan huora-madonna naisina- t.s. - pitäisi olla aina valmis ja pitäisi olla tosi seksikäs ja toisaalta pitäisi olla hyvä äitä ja emäntä kotona. pitäisikö meidän ollan kuin sisilisko, joka vaihtaa väriä - päivällä ollaan äiteja, kokkeja ja muuten hienoja naisia ja yöllä- himokkaita raivottaria, jotka eivät koskaan saa tarpeekseen.
so, miten asia on?????
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 15:21   #2
radon
Banned
 
Аватар для radon
 
Сообщений: 3,694
Проживание:
Регистрация: 27-04-2005
Status: Offline
Ну так все наши девушки такие. Что-ж в этом такого тяжелого, если для своего любимого ХОЧЕТСЯ быть такой.
А если вопросами такими....
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 16:25   #3
space_monkey
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Ei vittu, ton täytyy olla paskin kirjoitus mitä tällä palstalla on koskaan nähty.

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta jonkun tuo oli sanottava.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 18:19   #4
birgittany
työtä se on juhliminenkin
 
Сообщений: 141
Проживание: LPR
Регистрация: 23-11-2006
Status: Offline
Pitääkö noilla vaivata päätä. Yritätkö miellyttää miestäsi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 18:43   #5
Roman28
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

HANKI ELÄMÄ!
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 18:53   #6
Nothing II
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Tä on vanha kun taivas ,koko aihe.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 21:33   #7
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
hei, ihmiset! mulla on elämä -minua kiinnosta tää myytti- that it!
mun ei tartte miellyttää kuin itseää, mutta- nää vaatimukset naisteen suhteen ovat tosi kovat- pitäisi olla sitä sun tätä - entäs todellisuudessa? onks mahdollista tää kaikki yhdessä ihmisessä???
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 21:34   #8
-borz-
Registered User
 
Сообщений: 574
Проживание:
Регистрация: 05-09-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от kisumisu
hei, ihmiset! mulla on elämä -minua kiinnosta tää myytti- that it!
mun ei tartte miellyttää kuin itseää, mutta- nää vaatimukset naisteen suhteen ovat tosi kovat- pitäisi olla sitä sun tätä - entäs todellisuudessa? onks mahdollista tää kaikki yhdessä ihmisessä???

vähän oot istepäinen!

-----------------
PKHK
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 21:57   #9
birgittany
työtä se on juhliminenkin
 
Сообщений: 141
Проживание: LPR
Регистрация: 23-11-2006
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от kisumisu
hei, ihmiset! mulla on elämä -minua kiinnosta tää myytti- that it!
mun ei tartte miellyttää kuin itseää, mutta- nää vaatimukset naisteen suhteen ovat tosi kovat- pitäisi olla sitä sun tätä - entäs todellisuudessa? onks mahdollista tää kaikki yhdessä ihmisessä???



Ei ole kukaan täydellinen
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 21:58   #10
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

Цитата:
Сообщение от -borz-
vähän oot istepäinen!

missä mielessä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 22:01   #11
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
mutta totta puhuen- miksi naisilta vaaditaan niin paljon nykyään?
miehet ku ovat niin valikoivia- jos kysyt mielipidettä- niin heidän mielestä naisessa pitäisi olla nää kaikki ominaisuudet, jotta he voivat tykätä hänestä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 22:43   #12
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Ensinnäkin, aihe ei ole minusta lainkaan huono, ei sen huonompi kuin esim. "missä olet käynyt armeijan". Jos joku haluaa tästä puhua, niin miksi ei.

Цитата:
Сообщение от kisumisu
mutta totta puhuen- miksi naisilta vaaditaan niin paljon nykyään?
miehet ku ovat niin valikoivia- jos kysyt mielipidettä- niin heidän mielestä naisessa pitäisi olla nää kaikki ominaisuudet, jotta he voivat tykätä hänestä.


Höpö höpö. Kuka vaatii tuollaista naiselta? Miehet eivät vaadi, ehkä keskenkasvuiset pojannulikat vain. Jokainen vähän elämää kokenut mies tietää, miten rasittava on nainen, joka on kaikessa hyvä. Myöskään laki ei vaadi naiselta tuollaista. Sen sijaan naistenlehdet ja muu julkisuus saattaa vaatia, mutta se vaatimus on enemmänkin lukijan päässä. Eli voisiko pallon heittää teille naisille takaisin: miksi TE vaaditta niin paljon itseltänne?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-01-2007, 23:33   #13
DIK
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Cool

Цитата:
Сообщение от kisumisu
mutta totta puhuen- miksi naisilta vaaditaan niin paljon nykyään?
miehet ku ovat niin valikoivia- jos kysyt mielipidettä- niin heidän mielestä naisessa pitäisi olla nää kaikki ominaisuudet, jotta he voivat tykätä hänestä.


Kenestä se vaatti? Onko sinustä? En usko, mä nähnyt teitä, ja teillä näyttää on kakki OK!
Koko juttu näyttää joku mielikuvitus naisestä, kenelle elämä on rankkaa ja hän vain löytää joku tekosyy, että olla niin tylsänä kotirouvana...

П.С. Старая тема про женщину любовницу-мать-домохозяйку...Сорри за русский...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 08-01-2007, 09:00   #14
kisumisu
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Smile

Цитата:
Сообщение от maxa
Ensinnäkin, aihe ei ole minusta lainkaan huono, ei sen huonompi kuin esim. "missä olet käynyt armeijan". Jos joku haluaa tästä puhua, niin miksi ei.



Höpö höpö. Kuka vaatii tuollaista naiselta? Miehet eivät vaadi, ehkä keskenkasvuiset pojannulikat vain. Jokainen vähän elämää kokenut mies tietää, miten rasittava on nainen, joka on kaikessa hyvä. Myöskään laki ei vaadi naiselta tuollaista. Sen sijaan naistenlehdet ja muu julkisuus saattaa vaatia, mutta se vaatimus on enemmänkin lukijan päässä. Eli voisiko pallon heittää teille naisille takaisin: miksi TE vaaditta niin paljon itseltänne?

jahaa. hyvä kysymys.
karu totta on kuitenkin että nainen 21 vuosisadalla on paineen alla puristuksissa - mielikuvat ja totta- kaikki samassa paketissa- naisten lehtien sivuilla.
pojannulikat ovat monet jo 50 kymppisiä- rinnalla kauniit naiset, hieno ura ja lapset.
Helena Lindgrenit, Tiina Jylhät, Paula Koivuniemet, Cherit, Madonnat, Pamela Anderssonit- kun maailmaa on täynnä tälläisiä kumi-barbarelloja- niin tavallinen oloinen nainen usein tuntee ittensä epä-täydelliseksi. ja miksi-? no voi vaikkapa lukea tässä foorumissa miesten mielipiteet naisista- mistä miehet tykkää naisissa?
tissit, peput, tiimalasi vartalo, blondi, siniset silmät- ym- näistä asioista miehet kirjoittelevat - t.s. pitävät.
ja monet hienot naiset - ovat yksinaisia- koska eivät täyttää tiettyt kriteerit nykynaisista.
ja vielä muistutaan- kysymys ei ole minusta- vaan haluan keskustella asiasta, koska tiedän että monilla naisilla tälläiset paineet ovat olemassa ja monet vetoavaat just miehiin, lehtiin, työhöön ja nykymaailmaan...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-01-2007, 00:27   #15
Eki_fin
Нещадящий времени
 
Аватар для Eki_fin
 
Сообщений: 128
Проживание: Turku
Регистрация: 08-12-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от kisumisu
jkaru totta on kuitenkin että nainen 21 vuosisadalla on paineen alla puristuksissa - mielikuvat ja totta- kaikki samassa paketissa- naisten lehtien sivuilla...


Voi! On kyllä kurja, että kaikki on niin kaupallista. Lehdet ja mainokset ovat kyllä tosi hölmöjä.

Kyllä mies haluaa katsella kaunista naista. Ja myös kokea kivoja elämyksiä. Tai ainakin minä haluan. Mutta nainen on aina kaunis ja osaa antaa miehelle hyviä elämyksiä. Siihen ei tarvita muuta kuin olla tavallinen nainen.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 10-01-2007, 00:43   #16
-borz-
Registered User
 
Сообщений: 574
Проживание:
Регистрация: 05-09-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от kisumisu
mutta totta puhuen- miksi naisilta vaaditaan niin paljon nykyään?
miehet ku ovat niin valikoivia- jos kysyt mielipidettä- niin heidän mielestä naisessa pitäisi olla nää kaikki ominaisuudet, jotta he voivat tykätä hänestä.

ja naiset ei sitten vaadi yhtään mitään? ))

-----------------
PKHK
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 02:06.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно