Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 07-10-2005, 15:20   #1
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Late Night with Conan O'Brien

Onko täällä muita Conan-faneja? Olen jo muutaman vuoden ajan seuranut iltaisin loistavaa Conanin huumoria. Mielestäni mies on erittäin terävä, huumorintajuinen ja ehdottomasti alansa parhaimmistöä. Tykkään myös show'n hahmoista, Masturbating Bearista jne.. Myös kaikki Bush/Michael Jackson/Martha Stewart/Paris Hilton -sketsit jaksavat aina naurattaa.

Conan O'Brien tulee iltaisin Subtv:llä (klo 22:50) vain muutaman päivän viiveellä NBC:n ensi-illoista.

Ja lopuksi Turun Sanomien juttu mahdollisesta Conanin vierailusta: Conan haluaa Suomeen.

Последнее редактирование от Ralphie : 31-05-2006 в 00:11. Причина: Otsikon päivitys
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-10-2005, 16:18   #2
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Onko täällä muita Conan-faneja? Olen jo muutaman vuoden ajan seuranut iltaisin loistavaa Conanin huumoria. Mielestäni mies on erittäin terävä, huumorintajuinen ja ehdottomasti alansa parhaimmistöä. Tykkään myös show'n hahmoista, Masturbating Bearista jne.. Myös kaikki Bush/Michael Jackson/Martha Stewart/Paris Hilton -sketsit jaksavat aina naurattaa.

Conan O'Brien tulee iltaisin Subtv:llä vain muutaman päivän viiveellä NBC:n ensi-illoista.

Ja lopuksi Turun Sanomien juttu mahdollisesta Conanin vierailusta: Conan haluaa Suomeen.

no, saat sitten nauraa "i've been to finland"-vitseille.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-10-2005, 19:16   #3
h3LL
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Wink

Jep jep. Aina silloin tällöin kattelen sen ohjelmaa. Aika paljon kaikkea hauskaa se kertoo. Vieraitaki käy erilaisia.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-10-2005, 20:43   #4
БАПКИ У МИКАДЫ
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Zasibis, ja Conana smotrela eshe po kabelnomu NBC v Pitere!!!!!!!!v 1995-96 godu!Obozaju ego
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 07-10-2005, 20:57   #5
Black
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Onko täällä muita Conan-faneja? Olen jo muutaman vuoden ajan seuranut iltaisin loistavaa Conanin huumoria. Mielestäni mies on erittäin terävä, huumorintajuinen ja ehdottomasti alansa parhaimmistöä. Tykkään myös show'n hahmoista, Masturbating Bearista jne.. Myös kaikki Bush/Michael Jackson/Martha Stewart/Paris Hilton -sketsit jaksavat aina naurattaa.

Conan O'Brien tulee iltaisin Subtv:llä vain muutaman päivän viiveellä NBC:n ensi-illoista.

Ja lopuksi Turun Sanomien juttu mahdollisesta Conanin vierailusta: Conan haluaa Suomeen.

MInä ja minun pojat seuramme ohjelmiä ja nauramme yhdessä
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 08-10-2005, 13:47   #6
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от D_F
no, saat sitten nauraa "i've been to finland"-vitseille.


Onko se huono juttu? Suomi tunnetuksi USA:ssa.

Цитата:
Сообщение от БАПКИ У МИКАДЫ
Zasibis, ja Conana smotrela eshe po kabelnomu NBC v Pitere!!!!!!!!v 1995-96 godu!Obozaju ego


Я не знал что Конана в России смотрят..

Yksi legendaarisimmista jaksoista on tietenkin Conan loves Finland -jakso. Lyhyen videopätkän voi katsoa täältä. (Tai suoraan sivulle ja Tallenna kohde levylle).
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-10-2005, 15:01   #7
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-10-2005, 15:16   #8
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ei liity varsinaisesti Conaniin, mutta amerikkalaiseen talk showhun kuitenkin.

David Letterman Show'ssa oli pientä suomi-juttua (video)

Latausohjeet:

1. Mee sivun alalaitaan ja paina free-näppäintä
2. Seuraavaksi lukee: Download-Ticket reserved. Please wait XX seconds.
3. Odota jotain sekunteja
4. Sitten sivulle ilmestyy pätkän nimi
5. Lataa koneelle ja katso (.wmv)

Suomi tunnetuksi!

luin jotain siitä sanomalehdistä

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-10-2005, 18:35   #9
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Tänään iltalehdessä aika isot otsikot Conanista ja Tarjasta. Klipit voi katsoa täältä: http://www.finlandforthought.net/?p=1072 .

Conan tunnustautui Tarja-faniksi. Myös "suomalainen mainos" juttu oli hauska.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-01-2006, 22:12   #10
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Jee!

Conan O'Brien Suomeen helmikuussa

Televisiojätti NBC on vahvistanut Subtv:lle, että amerikkalainen talk show -isäntä Conan O’Brien saapuu Suomeen helmikuussa. Conan lentää Suomeen kahdeksan hengen työryhmän kanssa tarkoituksenaan kuvata materiaalia ohjelmaansa Late Night with Conan O’Brien. Vierailupäivät ovat 11.-14. helmikuuta ja matkan tarkempaa ohjelmaa valmistellaan parhaillaan NBC:ssä.

Vierailullaan Conan lunastaa ohjelmassaan antamansa lupauksen, joka kuuluu vapaasti käännettynä: ”Me menemme Suomeen, en tiedä miten me sen teemme, mutta me lennämme sinne aivan varmasti”.

Subtv lähetti Conanille virallisen kutsun saapua Suomeen jo tammikuussa 2005. Conan ei silloin päässyt tulemaan, mutta ajatus jäi kytemään ja viime syksyn Tarja Halos –kohu käynnisti matkasuunnitelmat todenteolla.

Conanin ja suomalaiskatsojien suhde on kehittynyt viime syksynä alkaneen Tarja Halos –kohun myötä varsinaiseksi villitykseksi. Halos-kohun myötä Conan alkoi saada valtavasti postia ja vierailukutsuja Suomesta. Conan ilmoitti syksyllä ohjelmassaan näyttävänsä aivan Suomen presidentiltä Tarja Haloselta. Koska Conanin omien sanojen mukaan on mukavaa näyttää Suomen presidentiltä, hän päätti tukea Halosen uudelleenvalintaa omilla vaalimainoksillaan. Halos-vitsit ovat jatkuneet show’ssa viime syksystä lähtien. Conan on myös moneen kertaan ihmetellyt, miksi hänen ohjelmansa yleisössä istuu niin paljon suomalaisia.

Ensimmäinen kohina ohjelman ympärillä alkoi keväällä 2004, jolloin Conan starttasi ”Conan O’Brien Hates My Homeland” –osion. Ideana oli, että Conan halusi saada selville missä maissa ohjelmaa katsotaan. Conan päätti selvittää asian loukkaamalla eri maita. Jos loukatusta maasta saapui kortteja, se oli todiste ohjelman katsomisesta. Suomesta saapui ensimmäinen kortti jo ennen kuin Conan oli edes ehtinyt loukata Suomea. Conan esitteli kortin ohjelmassaan pilkaten Suomea Maamme-laulun tahdissa. Sen jälkeen suomalaiset hukuttivat Conanin kortteihin.

Turkulaisten Conan-fanien lähettämä biletysvideo esitettiin Conan-show’ssa USA:ssa keskiviikkona 11. tammikuuta. Conan kommentoi videon olevan ”suunnilleen pelottavinta mitä hän on koskaan nähnyt”. Conanin Turku-jakso esitetään Subtv:ssä maanantaina 16. tammikuuta klo 23.00.

Katso Conanin tulevat vieraat Subtv:n sivuilta: Subtv - Late Night with Conan O'Brien

(MTV3)
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-01-2006, 23:15   #11
Sananjalka
Аурора Папоротникова
 
Аватар для Sananjalka
 
Сообщений: 55
Проживание: где Bы живете ?
Регистрация: 08-01-2006
Status: Offline
Moi!

Tämä on paljon parempi aihe kuin presedintinvaali! Sen näkee heti tähän tulleista viesteistä. Mutta nyt laitan koneen kiinni ja painun kerrokseen.

Spagoinoi nozi!

Sanan jaka, eiku jalka
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-01-2006, 23:28   #12
Redis
Banned
 
Сообщений: 793
Проживание:
Регистрация: 09-11-2005
Status: Offline
Minua toi jätkä ei naurata yhtään
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-01-2006, 23:57   #13
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Redis
Minua toi jätkä ei naurata yhtään


Minua naurattaa ja miljoonia amerikkalaisia + tuhansia suomalaisia. Minua taas ei naurata Uuno Turhapuro..

Johtopäätös: Kaikkia ei voi miellyttää eikä pidäkään.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-01-2006, 23:59   #14
Redis
Banned
 
Сообщений: 793
Проживание:
Регистрация: 09-11-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Minua naurattaa ja miljoonia amerikkalaisia + tuhansia suomalaisia. Minua taas ei naurata Uuno Turhapuro..

Johtopäätös: Kaikkia ei voi miellyttää eikä pidäkään.


Toi Turhapuro on ihan per**sta
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-01-2006, 00:00   #15
Redis
Banned
 
Сообщений: 793
Проживание:
Регистрация: 09-11-2005
Status: Offline
Minua naurattaa ainoastaan Mr.Bean ja Городок
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-01-2006, 00:43   #16
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Redis
Minua naurattaa ainoastaan Mr.Bean ja Городок


Mikä on Городок?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-01-2006, 01:36   #17
Redis
Banned
 
Сообщений: 793
Проживание:
Регистрация: 09-11-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Mikä on Городок?


А ты нерусский как-будто
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-01-2006, 02:55   #18
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Redis
А ты нерусский как-будто


Как будто бы так. И ещё, я не смотрю русского телевидения кроме КВН. Может расскажешь, чё за Городок? Никогда не слышал..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-01-2006, 03:20   #19
MoNoKiNi
Registered User
 
Аватар для MoNoKiNi
 
Сообщений: 5,988
Проживание:
Регистрация: 29-08-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Как будто бы так. И ещё, я не смотрю русского телевидения кроме КВН. Может расскажешь, чё за Городок? Никогда не слышал..


http://www.gorodok.net.ru/

-----------------
"Just smile and wave, boys. Smile and wave. "
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 18-01-2006, 05:06   #20
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Täällä Australiassa näin tv:ssä kaksi uutispätkää Suomen presidentinvaaleista. Molemmissa kerrottiin oikeastaan enemmän Conanista kuin Halosesta. Niinistön tai Halosen muiden vastaehdokkaiden nimiä ei ainakaan toisessa mainittu, sen sijasta selostettiin laajasti kaikki, mitä Conan on Suomesta ja Halosesta sanonut, ja tietysti näytettiin esimerkkejä. Näytettiin pätkä siitä turkulaisten videosta ja kerrottiin, että mies on menossa Suomeen ja haluaa tavata Halosen.

Täällä O'Brien ei ole kovin tunnettu. En edes tiedä, voiko hänen ohjelmiaan katsoa edes satelliittikanavilta. Ehkäpä hänet sittenkin tunnetaan paremmin hahmona, joka South Park -elokuvassa Brooke Shieldsiä haastatellessan kavalsi Terrancen ja Philpin, ja sen takia hyppäsi ikkunasta.

Последнее редактирование от maxa : 18-01-2006 в 05:09.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 19-01-2006, 01:17   #21
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от maxa
Täällä Australiassa näin tv:ssä kaksi uutispätkää Suomen presidentinvaaleista. Molemmissa kerrottiin oikeastaan enemmän Conanista kuin Halosesta.


Cool! Jotain hyviä kuvia Suomesta!

Tässä CNN:n artikkeli aiheesta - Is Finland laughing at Conan O'Brien?

Цитата:
Сообщение от maxa
Näytettiin pätkä siitä turkulaisten videosta


Mä näin tuon pari päivää sitten. Ihan hauska pläjäys, Conan vähän naureskeli kun videon lopussa oli jotain Hunkseja: "I have no idea why there are some gays at the end of this clip tjsp"..

Цитата:
Сообщение от maxa
Täällä O'Brien ei ole kovin tunnettu. En edes tiedä, voiko hänen ohjelmiaan katsoa edes satelliittikanavilta.


Hmm.. Mä luulin, että Australiassa näkyy NBC.

Цитата:
Сообщение от maxa
Ehkäpä hänet sittenkin tunnetaan paremmin hahmona, joka South Park -elokuvassa Brooke Shieldsiä haastatellessan kavalsi Terrancen ja Philpin, ja sen takia hyppäsi ikkunasta.


Ööh.. miten mä en muista tuota... En ole asiantuntija, mutta eikös se ollut
Michael Moore joka hyppäsi?

Последнее редактирование от Ralphie : 31-05-2006 в 00:02.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 19-01-2006, 02:08   #22
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Cool! Jotain hyviä kuvia Suomesta!


Kyllä niitä aina silloin tällöin näkyy, ainakin niin, että Suomi tai joku suomalainen mainitaan, ja usein siinä on jotain humoristista, vaikkapa eukonkantoa. Viime vuonna yksi puhutuinpia tv-mainoksia oli "finishing sauce", humoristinen juttu, jossa oli pääosassa suomalaispariskunta.

Linkki juttuun ja videoon tässä:
http://www.bandt.com.au/news/67/0c031167.asp

Minustakin ihan hauska, vaikka nuo suomalaiset olivatkin niin ruotsalaisen näköisiä ja puhuivatkin enemmän ruotsalaisella kuin suomalaisella korostuksella.


Цитата:
Hmm.. Mä luulin, että Australiassa näkyy NBC.


Varmaan näkyy jos maksaa satelliittiyhteydestä. Minä en maksa eikä talossani ole edes lautasta.


Цитата:
Ööh.. miten mä en muista tuota... En ole asiantuntija, mutta eikös se ollut
Michael Moore joka hyppäsi?


Lue tästä selostus. Minä katson tuon filmin noin kerran vuodessa, joten omaan muistiinikin kyllä luotan. Michael Moorea en tunnistanut siitä filmistä lainkaan. Noissa tv-jaksoissa olen kyllä hänet nähnyt.
Onneksi Southparkia varten ei tarvitse maksaa kaapeliyhteydestä. Vain kuukauden-parin viiveellä me näemme uudet jaksot SBS-monikulttuurikanavalta maanantai-iltaisin 20.30. Samalta kanavalta näkyvät muuten edellispäivän НТВ:n uutiset, venäjäksi.

EDIT: Ei olekaan tuo linkki ihan lopullinen käsikirjoitus, joten repliikit eivät mene sanasta sanaan noin, mutta Conan siellä filmissäkin on ja kavaltaa pojat.

Последнее редактирование от maxa : 19-01-2006 в 02:25.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-01-2006, 01:07   #23
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от maxa
Viime vuonna yksi puhutuinpia tv-mainoksia oli "finishing sauce", humoristinen juttu, jossa oli pääosassa suomalaispariskunta.


Kiitti linkistä, oli hauska juttu!

Цитата:
Сообщение от maxa
Minä katson tuon filmin noin kerran vuodessa, joten omaan muistiinikin kyllä luotan. Michael Moorea en tunnistanut siitä filmistä lainkaan. Noissa tv-jaksoissa olen kyllä hänet nähnyt.


Juu, mä sekoitan johonkin jaksoon... Aika hauskaa, että sä katsot South Parkia, mä kun kuvittelen sua vähän vanhemmaksi mieheksi

South Park on todella hauska sarja, huumori mun makuun.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 23-01-2006, 02:55   #24
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Juu, mä sekoitan johonkin jaksoon... Aika hauskaa, että sä katsot South Parkia, mä kun kuvittelen sua vähän vanhemmaksi mieheksi

South Park on todella hauska sarja, huumori mun makuun.


Joo, niin olenkin vanhempi mies, mutta kun huumori on munkin makuun niin ei se ikää katso. Enkä ole sitä paitsi kymmentäkään vuotta sen tekijöitä vanhempi.

Susta on siis outoa, että ihminen voi samaan aikaa pitää sekä sauvakävelystä että South Parkista ?

Последнее редактирование от maxa : 23-01-2006 в 03:53.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 25-01-2006, 01:00   #25
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Lisää Suomea amerikkalaisille.

Conan tyrmäsi Lapin kullan
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 26-01-2006, 19:49   #26
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-01-2006, 00:00   #27
bersercker
karski härski
 
Аватар для bersercker
 
Сообщений: 5,347
Проживание: Хельсинки
Регистрация: 14-05-2005
Status: Offline
Inhoan tätä paskaa.
En minä ymmärä miksi se on niin kuluisa Suomessa? Voiko joku selittää?

-----------------
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-01-2006, 01:16   #28
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от madcat*
Inhoan tätä paskaa. En minä ymmärä miksi se on niin kuluisa Suomessa? Voiko joku selittää?


Selitä ensin miksi hän on inhokkisi.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-01-2006, 01:43   #29
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Conan ihan yes, saa nähdä vierailunsa tulokset Suomessa. Mies kun ei tiennyt maastamme juuri mitään, vaan kuvittelee täkäläistä ympäristöä ja naureskelee yhdennäköisyyttä Tarjaan. Hassua miten hän ääntelee Tarjan nimeä: Таджя, Таджя
Minusta Joonas Hytönen omassa showssa yrittänyt matkia Conania, mutta millä menestyksellä you know. Eikä showta enää ole.
Näin omaperäistä miestä kuin Conan on vaikeaa matkia.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-01-2006, 03:24   #30
bersercker
karski härski
 
Аватар для bersercker
 
Сообщений: 5,347
Проживание: Хельсинки
Регистрация: 14-05-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Selitä ensin miksi hän on inhokkisi.

En pidä idioteista

-----------------
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 28-01-2006, 20:22   #31
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от madcat*
En pidä idioteista


Aika kova väite. Minusta äijä on todella fiksu. Opiskellut Harvardissa, käsikirjoitanut Simpsoneita ja Saturday Night Liveä, hänellä on oma talkshow, joka kerää päivittäin 2,5 miljoonaa katsojaa todella myöhäisestä lähetysajasta huolimatta.

Voi hän olla idioottikin. Jonkun mielestä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 29-01-2006, 23:26   #32
bersercker
karski härski
 
Аватар для bersercker
 
Сообщений: 5,347
Проживание: Хельсинки
Регистрация: 14-05-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Aika kova väite. Minusta äijä on todella fiksu. Opiskellut Harvardissa, käsikirjoitanut Simpsoneita ja Saturday Night Liveä, hänellä on oma talkshow, joka kerää päivittäin 2,5 miljoonaa katsojaa todella myöhäisestä lähetysajasta huolimatta.

Voi hän olla idioottikin. Jonkun mielestä.

Ehkä idiotti on lian vahva sana. "Klouni" - on oikea sana, ja minä en pidä heistä lainkaan

-----------------
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-01-2006, 02:59   #33
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от madcat*
Ehkä idiotti on lian vahva sana. "Klouni" - on oikea sana, ja minä en pidä heistä lainkaan


Hän on "klouni", koska hän esiintyy maassa, jossa kaikki ovat "klouneja", ihan valtion johtoa myöten. Siellä täytyy olla klouni pärjätäkseen.
Voisiko siis sanoa, että Conan on ihan fiksu jenkiksi?

Minulle tosiaan ei ole vahvaa mielipidettä hänestä. Muutaman ohjelman olen katsonut joskus muinoin ja nyt sen lokakuun halos-ohjelman nauhoitettuna.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-01-2006, 09:27   #34
Noora
Registered User
 
Сообщений: 3,207
Проживание:
Регистрация: 25-08-2005
Status: Offline
можно по-русски?:
во-первых: он мне нравится...
во-вторых НИКОГДА не читаите фин.субтитры на его show...
у меня лично такое впечатление, что переводчик не понимает и половины его юмора...
и еше , там есть некоторые ньюансы (или определенныи спеб),
которые просто очень трудно уловить/понять,
если Вы не жили (хотя бы 2 года)имменно в NYC..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 05-02-2006, 15:35   #35
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Noora
можно по-русски?:
во-первых: он мне нравится...
во-вторых НИКОГДА не читаите фин.субтитры на его show...
у меня лично такое впечатление, что переводчик не понимает и половины его юмора...
и еше , там есть некоторые ньюансы (или определенныи спеб),
которые просто очень трудно уловить/понять,
если Вы не жили (хотя бы 2 года)имменно в NYC..


Можно..

Я особо больших ошибок не замечаю в переводе. Просто иногда бывают такие ситуации, когда просто невозможно перевести американский юмор на финский. Особенно, когда бывает какая-либo игра слов. Нюансы есть, но я не считаю что для этого надо жить в NY. Например, если Конан смеётся над NY Mets то можно понять, что это команда которая не очень хорошо играет. Проблема бывает иногда в том, что не знаешь людей/актёров, которых он называет. Всякие там Марты Стюарты ещё понятны, но когда он надсмехается о Херальдо Ривере то не каждый знает что это репортёр FOX, так как новости от Фокса не смотрим...
Изображения

Последнее редактирование от Ralphie : 31-05-2006 в 00:03.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 05-02-2006, 15:53   #36
D_F
Пользователь
 
Аватар для D_F
 
Сообщений: 5,408
Проживание: регулярно
Регистрация: 12-05-2003
Status: Offline
aika samannäköisiä kyllä.

-----------------
бестолковый словарь
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 05-02-2006, 16:09   #37
teekkari
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Conanillahan on juuret Irlannissa.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 05-02-2006, 16:10   #38
teekkari
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от madcat*
Ehkä idiotti on lian vahva sana. "Klouni" - on oikea sana, ja minä en pidä heistä lainkaan


En halua olla pilkunviilaja, mutta suomeksi sana on klovni.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 17:44   #39
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
No niin.. Conan is here! Missasin kaikki mahdolliset uutispätkät, mutta onneksi on netti olemassa. Vierailu jatkuu...

Eli täältä löytyy matskua: http://viljo.tky.hut.fi/conan/

Tänään klo 19:45 Conan on Arto Nybergin vieraana (YLE1).

Heh. Conan heitti: "I want to be inspector of saunas, mostly women saunas"

Последнее редактирование от Ralphie : 12-02-2006 в 17:49.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 18:00   #40
Sashulinka
Rara avis
 
Аватар для Sashulinka
 
Сообщений: 1,669
Проживание: Helsinki
Регистрация: 24-03-2004
Status: Offline
tässä on laulu Conanille http://www.karipeitsamo.com/

вчера на концерте на ура прошла

-----------------
The beauty is in the eye of beholder.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 18:08   #41
Opiskelija
Пользователь
 
Аватар для Opiskelija
 
Сообщений: 4,775
Проживание: Хельсинки
Регистрация: 20-06-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
No niin.. Conan is here! Missasin kaikki mahdolliset uutispätkät, mutta onneksi on netti olemassa. Vierailu jatkuu...

Eli täältä löytyy matskua: http://viljo.tky.hut.fi/conan/

Tänään klo 19:45 Conan on Arto Nybergin vieraana (YLE1).

Heh. Conan heitti: "I want to be inspector of saunas, mostly women saunas"

Toi saitti on hirveän hidas... Epätavallista hut.fi domainille...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 12-02-2006, 18:46   #42
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Opiskelija
Toi saitti on hirveän hidas... Epätavallista hut.fi domainille...


Huomasin kans. Ehkä kaista on ylibuukattu.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 12:15   #43
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Näyttääpä teillä siellä Suomessa olevan todellinen Conan-mania päällä. Eipä taida tyypin suosiota laskea sekään, ettei hän uskaltanut avantoon eikä edes saunaan suurista puheistaan huolimatta. Kaipa sellaiset mokat annetaan ulkomaanpellelle anteeksi ?! Sehän vain todistaa, että suomalainen on erityislaatuinen ja tässä asiassa muita parempi?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 13-02-2006, 23:28   #44
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Talking

Цитата:
Сообщение от maxa
Näyttääpä teillä siellä Suomessa olevan todellinen Conan-mania päällä. Eipä taida tyypin suosiota laskea sekään, ettei hän uskaltanut avantoon eikä edes saunaan suurista puheistaan huolimatta. Kaipa sellaiset mokat annetaan ulkomaanpellelle anteeksi ?! Sehän vain todistaa, että suomalainen on erityislaatuinen ja tässä asiassa muita parempi?


Kyllä, Conan-buumi jatkuu! Tuosta saunasta. Pitää muistaa, että Coney tulee Yhdysvalloista missä on "hieman" erilainen alastomuuskulttuuri kuin täällä. Ei Conanin tarvitse tehdä kaikkea "suomalaista" ollessaan täällä! Vai oisko pitänyt heti mennä saunaan, vetää kossua naamaan ja sammua hankeen?

Последнее редактирование от Ralphie : 31-05-2006 в 00:06.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-02-2006, 02:07   #45
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ei Conanin tarvitse tehdä kaikkea "suomalaista" ollessaan täällä! Vai oisko pitänyt heti mennä saunaan, vetää kossua naamaan ja sammua hankeen?


Niinhän itse uhosi ainakin saunan ja kossun suhteen. Mutta kuten sanoin, kyllä suomalaiset taitavat antaa hänelle anteeksi tuon (ainakin osittaisen) sanojensa syömisen. Sekin on osa yhdysvaltalaista kulttuuria, että puhutaan ja luvataan enemmän kuin ollaan valmiita tekemään. Sama juttu on muuten täällä Australiassa. Jos joku lupaa tehdä jotakin huomenna, täytyy muistaa, ettei se täällä välttämättä tarkoita, että hän sen todella aikoo tehdä.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 14-02-2006, 23:26   #46
Black
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Talking

Забавно, но моего 16-ти летнего сына в школе называют Conan
Естественно потому что он похож на ... ( но помоему он (сын) даже симпатичнее). Училка ему сказала, что незаметно сфотает его и пошлёт Conany
Может мне самой это сделать?
Мы с сыновьями вместе смотрим программы и смеёмся от души...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-02-2006, 10:57   #47
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Conanin vierailusta löytyy todella hyvä blogi videoineen:

Conan O'Brien blogi

Conan esiintyi Telvis-gaalassa ja luovutti mm. palkinnon Krisse Salmiselle.

Последнее редактирование от Ralphie : 31-05-2006 в 00:07. Причина: Kuolleet linkit poistettu
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-02-2006, 11:53   #48
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Katsoin eilen pätkän uutisista Conanin presidenttivierailusta....on miehellä ihan selvästi show päällä. Koko ajan tekee ohjelmaa tyylillään. Mielenkiintoista nähdä hänen valmistunutta amerikkalaista ohjelmaa vierailusta Suomeen.....mahtaa olla hiukan jumalaisen junttimaista. Siis tarkoitin Conania junttina )))))))
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-03-2006, 11:46   #49
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
No niih, tänäänkö sitten nähdään Conanin Suomi-ohjelma?
Toivottavasti en nukahda ennen, jokin ihmeen väsymys iskii viime aikoina.
Onko muita asiasta kiinnostuneita hereillä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-03-2006, 12:52   #50
teekkari
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Yritetään pysyä hereillä. Ehkäpä se olisi kanssasi helpompaa?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 15-03-2006, 14:01   #51
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от teekkari
Yritetään pysyä hereillä. Ehkäpä se olisi kanssasi helpompaa?

Ehkäpä olisi......kunpa olisi kannettava kainalossa, mutku eiiii...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 16-03-2006, 01:06   #52
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от AlinaR
Onko muita asiasta kiinnostuneita hereillä?


Nähty on. Aika perusskeidaa, ei edes kovin hauska pläjäys. Forss Fagerström vielä vähän nauratti, mutta ohjelman ihmiset olivat jotenkin ankeita ja muutenkin Hesa näytti niin kuolleelta... Even the polar bear shot himself.. Anyway, ihan hyvää mainosta Suomelle.

Последнее редактирование от Ralphie : 30-05-2006 в 23:56.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 16-03-2006, 01:20   #53
teekkari
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Joo. Hesa näytti todella ankealta....
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 16-03-2006, 09:25   #54
AlinaR
лучше Алинарчик
 
Аватар для AlinaR
 
Сообщений: 4,355
Проживание: artami
Регистрация: 23-10-2003
Status: Offline
Minäkin katoin! Kokonaisuudessa ohjelma oli lämminhenkinen, O´Brien ihan selvästi tykästynyt Suomeen. Odotin enemmin jekkuja, mustaa huumoria, mutta sitä ei ollut kun pikkasen. Harmaata Helsinkin kaduilla-totta, mutta näinhan se on tähän vuoden aikaan.
200 000 dollaria meni ohjelman toteutumiseen..ja näinhan se on että Suomi on kallis maa
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 16-03-2006, 10:46   #55
Jessica
Registered User
 
Аватар для Jessica
 
Сообщений: 153
Проживание: Helsinki
Регистрация: 22-10-2003
Status: Offline
Tänään tulee sama juttu uusintana. mietin juuri, kannattaakohan vilkaista. Ainakin se tulee inhimillisempään aikaan, eikä tarvitse odottaa keskiyöhön saakka hehheh.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 18-03-2006, 12:44   #56
maxa
ахам
 
Сообщений: 263
Проживание: AU
Регистрация: 28-10-2005
Status: Offline
Minäkin nyt katsoin ohjelman ja muut netistä ladatut pätkät dvd:lle poltettuna. Täytyy kyllä sanoa, että nautin näkemästäni. Ihan kiva tapa nähdä terveisiä Suomesta. Joo, kyllähän se Helsinki oli jollain tavalla ankea siinä ohjelmassa, mutta niin se on kyllä myös minulla muistoissa. Ankea omalla viehättävällä tavallaan, kuin Vladivostok, kylmä ja kiehtova jossain hirveän kaukana... Joo, ja suomalaisetkin olivat vähän puustapudonneen oloisia, mutta söpöjä omalla tavallaan silti. Mutta täytyy muistaa, että he joutuivat esiintymään vieraalla kielellä. Missään tapauksessa en voi kyllä Conania kutsua idiootiksi. Kyllä häneltä lohkesi ihan mukavaa tilannekomiikkaa ja jopa itseironiaa. Ja yllättävän vilpittömältä ja teeskentelemättömältä (jenkiksi) hän vaikutti. Hyvin lämminhenkinen ohjelma, ja erityisesti lämmitti hänen empaattisuutensa suomalaisia haastateltavia kohtaan. Junttia hänessä varmaan on juuri sen verran, että se saa suomalaiset pitämään hänestä.

AlinaR, Budjetti $200 000 kertoo varmaan siitä, että jenkeillä on hyvät matkapäivärahat ja visanvigutusoikeudet matkoilaan Tiedä, kuinka iso ryhmä heitä maassa oli. Varmaan aika monta.

Последнее редактирование от maxa : 18-03-2006 в 12:47.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 30-05-2006, 23:59   #57
Ralphie
Moderaattori
 
Аватар для Ralphie
 
Сообщений: 2,312
Проживание: Свой дом
Регистрация: 14-04-2004
Status: Offline
Thumbs up

Conan on varmaan kuullut jostain Suomen Euroviisuvoitosta. Tuleekohan mitään Lordi-juttua Conanissa joskus? Olisi ihan hauskaa..
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Old 31-05-2006, 00:00   #58
Opiskelija
Пользователь
 
Аватар для Opiskelija
 
Сообщений: 4,775
Проживание: Хельсинки
Регистрация: 20-06-2005
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Conan on varmaan kuullut jostain Suomen Euroviisuvoitosta. Tuleekohan mitään Lordi-juttua Conanissa joskus? Olisi ihan hauskaa..

Itsekin odotin juttua aiheesta mutta aika hiljaista on ollut...
 
0
 
0
    Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

vB коды Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



» Объявления на Doska.fi

» Галерея Финляндии

» Реклама на Doska.fi

» Реклама на Russian.fi


Часовой пояс GMT +3, время: 13:44.

Russian.fi - Финляндия по-русски © Suomitech Oy, 2002-2024 При использовании материалов с сайта указание ссылки на russian.fi обязательно