![]() |
Цитата:
Aika nasty toi По-душка. Nyt mulla on ekat suomi.ru treffit takana. Jaah, aika kaksijakoiset fiilikset, joistakin ihmisistä pidin todella paljon, joistakin hieman ja jotkut taas eivät herättänet minkäänlaista kiinnostusta. Nyt on ainakin tääkin shitti nähty. Adios, meikä painuu nukkumaan. :rolleyes: |
niin, oliko kellään edes kivaa siellä? no, saa nähdä tunnin päästä.
|
Katsoin nyt valokuvat. Mä oon pettynyt tyttöjen suhteen. Tuo Pehmeät tassut on niin tavallinen tyttö, mutta avatari oli aika kiehtova. Ja kirjoitustyyli oli kuin pedolla. No katsotaan sitten muiden valokuvia. :)
|
hmmm... tuleeko se vastaa sulle mitään ;)
harmi et ralphin kaa ei tullut juteltua. |
Ralphien valokuvissa on Zeta. Kaunis tyttö. Olen ennenkin nähnyt hänen kuvat chatissa. Hän on todella mukava :)
|
Цитата:
It is not secret. :) Minä alan tottua sinuun Podushkatar. O'key, mun vuoro kattotaan valokuvia. :spy: Mut not comments. |
Цитата:
Netti ja tosielämä eivät kulje ihan käsi kädessä.. :insane: Olin minäkin välillä yllättynyt.. Jotkut ihmiset olivat todella kivoja livenä, kun taas netissä en kiinnittänyt kauheasti huomiota heihin.. ja jotkut taas, ovat paljon äänessä täällä, mutta tosielämässä ehkä hieman tylsempiä.. Цитата:
Syytä itseäsi.. :gy: Цитата:
Musta tuntuu, että sä nyt arvasit väärin.. :rolleyes: kenties... |
Цитата:
No onhan Zeta hyvännäköinen tyttö ja muissa tapaamis-kekkereissä hänet kuvattu paljon. Ei ulkonäkömausta voi kiistellä ja kuten tiedetään "toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä". Kyllä minä Ralphieta ymmärrän miten yllättäväksi livekohtaaminen voi muuttua. Itse olen samassa tilassa joskus suomalasen chatin miitingissä ja totesin sen että virtuaalinen kuva ihmisestä ei aina välttämättä pitää paikansa. Mutta mukaviahan ne on ja silmiä avaavia myös. |
Ralphie, sun kuva Rosso5, eiks siellä on hymyilevä
Zeta :) vaalea kiharainen tukka :) |
Цитата:
niin teenkin, mut teitä oli vähän liika samassa pöydässä. tuskin mahtuisin sinne. pitäis kai käydä muuten vaan kaljalla joskus . ;) täytyy sanoa et tää tapaminen meni päin persettä tämä kerta. |
Цитата:
Ash. Sä nyt ymmärsit ihan väärin. Mä en kommentoinut ulkonäköä vaan kirjoitin että hän arvasi kenties väärin. Väärä henkilö, you know. Tai sitten mä ymmärsin väärin ketä hän tarkoitti. Whatever. :insane: |
Цитата:
Vai sillä lailla...No voi olla, jos porukka jakautunut kahteen suuntaan..eihan siitä tuu mitään. Ralphie! Ei hätiä mitiä...Tämä mesta on väärinkäsitykseltään erinomainen. Pääasia että "selvitys" tulee ilmi suht nopsa, muuten saattaa joutua syntipukin kohteeksi. No hätä! :sun: :sun: :sun: |
Цитата:
Mitä? Oliksä paikalla? Mä en tiennytkään!! :insane: :insane: Fuck. Joku toinen kerta sit. Hmmm.. kuka sä sit olitkaan..? Se, jolla oli valkoinen paita ja me nähtiin nopeesti Rosson ulkopuolella?! Ei tämä täydellinen tapaaminen kyl ollut.. mä tulin frendin kaa sinne ja se lähti sit nopeasti himaan. Ainakin siinä vaiheessä kun alkoi joidenkin nimimerkkien riemaaminen mä halusin kans lähtee pois.. |
Цитата:
väärä mies. en ollut valkoisessa paidassa. istuin mixamin ja contran kanssa... ja tyttöjen kanssa. |
Цитата:
Oliksä Plevnassa? Et ollut... |
Onko Conta niissä kuvissa myös? Olisi kiva tietää, mistä otoksesta voi katsoa hänet. ;)
|
Цитата:
lährin keilaamaan, kun tuli selväksi, et ei tuu mitään järkevä koko hommasta. kyl mä sit plevnaankin jouduin, sää et vaan ollut enää paikalla. |
Цитата:
tää tässä: http://www.russian.fi/forum/attachm...tachmentid=1758 |
Цитата:
Mä luulin että se oli Ralphie, kun tukka on sama näköinen ;) :lol: siis avatarin kanssa ;) |
Цитата:
tänks :cool: |
jourvelkom ;)
|
Цитата:
Hehe... :) |
Цитата:
Sä oot pihalla kuin lumiukko..varo kohta sulaat auringon alla lätäköksi :sun: :sun: |
Цитата:
Mä olisin kans halunnut keilata, mut ei ollut tilaa autoissa :( Me ei siis nähty ollenkaan.. :rolleyes: |
Tulkaa kesällä Imatralle, voidaan miettiä kivaa ohjelmaa niin kuin viime kesänä. Oli juttuja myös raftingistä keski-suomeessa, mutta sen järjestäminen taitaa olla jo myöhästä.
|
Цитата:
kyse ei ollutkaan tilasta. oli 6 ihmistä menossa ja 3 autoa ;) et vaan uskaltanut lähteä tai kysyä ;) |
Jos oon siellä päin voisin käydä. Viime kerta kun olin Hesassa kävi huonosti, kun kännykkä oli tippunut taskusta. Todennäköisesti bussissa matkalla Espooseen. :(
|
Цитата:
miks? eiks voi enää tilata?ei oo paikkoja ?vai mitä? mä ainaki lähtisin mielelläni sinne jonneki vuoristoon raftaamaan :) rafting on ihan yeees!!! :) kivat muistot Sochista :gy: |
Цитата:
Ei Suomessa varmaan vastavia vuoristoja ole kuin Krimin niemenmaalla. Ne ihmiset kenen kanssa oli puhetta raftingistä asuu Venäjällä ja asiasta ei puhuttu sen koomin. |
aaaaa,noo jos tää kysymys tuu taas ajan tasalle ;) kutsukaa sit muaki mukaan :)
|
mitä on rafting?
|
koskenlasku suomeksi
|
"tähks" (c) ;)
|
En minäkään tiennyt mitä se tarkoittaa venäjäksi. :) Suomeksi kyllä heti ymmärsin.
En mä koskaan kokeillut sellaista. En tie uskaltaisinko. :insane: |
kyl se kannattaa ;)
pysyköön vain jalat pystyyssä maassa,eiku veneessä :) |
Цитата:
Whatever, dude :) Huh, katoin ällöttävän leffan äsken - Dreamcatcher. :nee: |
Anteeksi kauheasti , mutta mitä mieltä olette, onko tuo Roman28 nainen vai mies? Minusta tuntuu että se tietää kaikista naisten asioista enemmän kuin forumin naiset itte. Ja sen puhumistyyli on ihan kuin joku täti puhuisi, tai sitten joku vaalensininen. Anteeksi kauheasti vielä kerran. :insane:
|
en yhtään mitään, en lukenut sen teksteja. häiritteks se sua vai? onks sullakin joku fobia? ;)
|
Ei, kun se on jatkuvasti mun kimpussa. Mä ajattelin jos joku täti kaipaa nuorta lihaa :lol: :lol:
|
Цитата:
...ja sä heti kiinnostuit? ;) |
Ralphie :gy: :bebe: :lol: :lol:
|
Hä, siis tosi sairas ämmä tuo R...28. Koko ajan kimpussa. Voi vi...tsi :bastard:
|
Цитата:
Ole sinä mies! :cool: |
Цитата:
mamman poika ;) pane mekon päälles ;) |
Цитата:
Ällöttävä, D_F. Ällöttävä ei pelota, siitä saa ainoastaan epämiellyttävät fiilarit. Aika hyviä kilpailijoita Amerikan Idolsissa.. siis, tosi kuumia nuo jenkkitytöt.. damn. |
Hei D_F ja Ralphie!
Haluan tietää totuus Tampereen tapaamisestanne. Venäjänkielisellä puolella sitä kehutaan ja ylistetään. Tällä puolella taas kuulee komentteja: "päin persettä" ja "ei ollut täydellinen". Kuten aikaisemmin täällä puhuttiin, ihminen ajattelee eri lailla eri kielillä, muttei sentään niin isoja eroja voi olla! |
Цитата:
Kaksijakoinen juttu. Mä nautin tapaamisen toisesta puoliskosta paljon enemmän kun pääsin Lizzien, matoshan ja Кыся'n hauskaan seuraan.. Yleisesti ottaen, saahan sitä kehua, mutta todellisuus oli ehkä hieman erilainen... Katsotaan mitä D_F sanoo.. :D Täytyy kyl sanoa, et nyt kun selvisi kuka D_F siellä oli, niin mä en olisi ikimaailmassa arvannut! :spy: Olisit voinut tulla bilettämään mun kaa, meillä oli loistavat kämppäbileet, hassuja tyttöjä ja aivan liikaa viskiä ja rommia.. ;) |
Ällöttävä, eh? voisin vain suomentaa yksi mun parhaimmista sanonnoista: en ole lähelläkään huono, olen vielä huonompi. mut hei, ei ollut tarkoitusta pelottaa ketään, mää oon muutenkin pasifisti ;) sori sun fiiliksista. (ja viis niistä ;) en voi muuta itteni, enkä halua)
näistä meatingeistä voin sanoa vain, että pidin enemmän edellisistä. tai ehkä olin vain huonolla tuulella. ne, joiden kaa juttelin oli ihan mukavia. muut... en osa sanoa. eli nytten loppujen lopuks pysyn hiljaisena. ;) Ralphie, you think i should've applied for secret services job long time ago, eh? ;) olis kai pitänyt tulla mukaan. mut myöhästä nytten siitä murehtia. eli se kuuluisa "joku toinen kerta sitte" |
mä on ollut raftinigissa alpeilla- kova juttu. en osaa uida, mutta voin pysyä veden pinnalla vähän. kaikki oli hyvin siihen saakka kun opas pyysi pelastusliiveissa uimaan ensiks selällä virrassa, sitten kääntyä ja uida rannalle. virta oli nii kova, että en pystynyt uimaan rantaan ja vesi vei minut pois. opas heiti narun, en saanut aluksi sen kiinni, mutta toisella kerroksella sain. ja herra jestas! meinasin kuolla kauhuun, kun virta oli kova, jalat eivät osuneet pohjaan ja voimat jättäneet minut.
sama kohtalo oli suomalaisella mummolla, jota virta meinasi viedä mennessään. heitin sitten narun hänelle. tää oli semmoinen retki ja minä hölmö |
Ja minä sitten sain pakattua matkakamppeeni isoon laukkuun ja kyllä se painaa, mikä ei kyllä ihme taas. Kaikki tarvittava on mukana, ja toisille riittää ;) Lähden varhain aamuna kohti ihanaa Lappia miesystävän pakurilla plus peräkärry kelkkaineen. Matka kuulemma kestää ainakin 12 tuntia joten ehtii kyllä torkahdella autossa jos siitä tuntuu. Minua väsyttääkin jo paljon, mutta lapsi katselee Alien-elokuvaa "kolmosella" enkä minäkään malttaa käydä maate. Semmosii uutisii...heh :)
|
Oikein hyvää matkaa sinulle AlinaR! Tulevatko lapsetkin mukaan? Mikä on muuten pakuri?
|
Цитата:
Kiitos, rakas ystäväiseni! Lapset jää tällä kertaa kotiin isänsä hoiviin. Ja minä relaan nyt niin paljon kun voin ihan muuna ihmisenä kuin kahden murkkuikäisten lasten äiti. :sun: Pakuri on pakettiauto, kait. Näin ainakin meillä töissä pojat haastaa. |
Цитата:
Sä oot ihq, AlinaR! Siis, niiku tosi hyvii uutisii sillai vähän niinku teinix :) |
reissusta tule aivan varmasti mielenkiintoinen, mut eihän me sitä kysytä sen enempää, vai? ;)
|
hpk johtaa!
|
ja 0 - 1 edelleen.
|
0 - 3!!!!! juma**uta! jatkossa.
|
Цитата:
Saahan sitä kysyä, toinen asia, vastaako Alinar ja jos vastaa, kertooko kaiken? Et sinäkään mitään matkaraportteja ole kirjoittanut omista matkoistasi. |
Mitä tehdä jos huomaa että joku ei tykkää sinusta. Pitäisiko olla huomaamatta koko kaveria, pitäisiko olla huomaamatta hänen tekojansä vai pitäisiko miellytä kuiteikin hänet ? :insane:
|
Цитата:
kerroin niille, jotka oli kiinostuneita matkaraporteistani. ;) kannattaa kysyä. siis, ainakin multa. |
| Часовой пояс GMT +3, время: 05:29. |