![]() |
Цитата:
Elokuva-cliché: Follow your heart, baby :) D_F, oot siis HPK-fani. Onneksi olkoon. Go, Kärpät! :rolleyes: |
no, fani ja fani, mut kyllä tule seurattua enemmän hpk:n, kuin tepsin pelejä.
|
Tästä voidaan päätellä, että olet Hämeenlinnasta.
|
on sekin mahdollista. päättää voi ihan mistä vaan ;) päätetäänkö siitä, että turku on perseestä ja siten tps:kin? ;) siitä ovat kaikki, jotka ei ole turust, sama mieltä... no ehkä sit raumalaiset ja vaasalaiset ovat poikkeus ;)
|
no miten pääsiäinen meni? saitteko yllätysmunat?
ylläri sulle, munat - mulle (heheh - vitsaillaan) vai ootekö te julhimassa vain ortodoksista pääisiäistä. voi juku! vappu ja pääsiäinen yhdessä! taitaa tulla vappujen vappu täällä ortodokseilla!!! |
Eipä juuri mitään erikoista.. mä en välitä pääsiäisestä.. Hyvä et kisumisulle irtosi munaa näin juhlapäivänä :D
|
Ootteko nähneet Fazerin pääsiäismunia? nami nami :cat:
|
mielummin en kattelis kenenkään munia ;) mausta puhumattakaan
|
Mut nehän on SUKLAATA! ihanan makuista korkealaatuista suklaata :)
jep..en kerro kellekään, syön yksin ;) |
siis sä SYÖT niitä???? mitä mieltä Fazer on asiasta? ;)
|
nielen ja nuolen :D fatser on tyytyväinen :)
|
lucky bastard ;)
|
ei ku tosi makeet :)
|
ajattele suklaata
umm...ilkee mainos :) |
joo... nauti rauhassa. ;)
|
haluuksä? :-P
|
niin kuin sanoin, mielummin en. ;) se on... vähän... paljon itse asiassa... ei, en halua.
|
useampien tutkimusten mukaan suklaa on naisille seksin korvike
|
hmm... munat... suklaa... seksi... vähän niinkuin kaikkea samaan aikaan. ;) kompensoivatkohan ne ittensä, mites sanot habiiba? ;)
|
Täällä on aina rennompi tunnelma kuin venäjänkielisella foorumilla:)
|
se on johtuu suklasta kai. ;)
|
Цитата:
Mielestäni se ei voi pitää paikkaansa. Suklaa ja seksi-kaksi ihan erilaista asia:) |
Suklaa sisältää fenyylietyyliamiinia, joka aktivoi naisen aivojen rakkauskeskuksen. Fenyylietyyliamiinit kiinnittyvät naisen aivojen kannabisreseptoreihin ja aiheuttavat marihuanapilven kaltaisia tuntemuksia.
|
DF
miten nii? suklaa, munat, seksi. pitäiskö mun valita nyt oikea vaihtoehto? toi on karseeta, en koskaan ;) paitsi sitä etten oikeastaan tykkää kananmunista :) |
Подушка
tarkoitatko sitä et jos elämään sisältyy jo hyvä seksi nii ei syödä suklaata? hehe....sun teoria on tosi heikko...huomaatko? ;) |
Цитата:
hei...oon lukenut tota muutaman kerran ja en ymmärtänyt vähän :) missä sijatsee kannabisreseptoreita? naisten aivoissako vai missä? :) eli jos puhua normaalilla kielellä suklaa aiheuttaa nautinnonhormoonien syntyä elimistössä :) kiva juttu :) |
nukkuuko kaikki... :coquet:
hyvää yötä sitten :) |
Цитата:
Halloo! Oletko syönyt Fazerin munia liikaa? Puhuin seksin korvikkeesta enkä lisäkkeestä. Huomaatko eron? |
mä ymmärsin et jos suklaa on seksin korvike niin suklaan korvikkeena vois olla seksi.
väärä johtopäätös :) |
Цитата:
Цитата:
Kokeilun haluisena naisena pitihän minunkin testata mämmi-jäde -yhdistelmän tappovoimaa. Ei tappanut, ei edes haavoittunut. Petyin myös makuun, ei sytytttänyt. Mämmi mämminä ja jäätelö jäätelönä! |
Цитата:
tuli mielen vaan, et oluen vois korvata (tai korjata ;)) votkalla, mut votkaa on korvaamaton. |
Цитата:
По-душка hakemassa korvikkeita. Mistähän mahtaa johtua. Fenyylietyyliamiinia löytyy myös kaikista sitrushedelmistä ja kovista juustoista ja sillä on antidepressiivisiä vaikutuksia.. Ei muuta kun ahmimaan :) All about Phenylethylamine Цитата:
Niinpä, kuten myös seksi seksinä ja suklaa suklaana. Mikään ei korvaa näitä. Mistä suklaasta te pidätte muuten? Mä en ole Fazerin Sinisen fani, pidän paaaaljon enemmän Marabousta... Schwarzer Nöt tai Cocos. |
Цитата:
Väärä tulkinta. По-душка arvostaa aitoa tavaraa, ei korvikkeita. Eli eläköön nautinollinen seksi, korvaamaton vodka ja suussa sulava suklaa! |
kuulosta uuden puoluen perustamisidealta ja ... (лозунг?) ;) meinaatko puheenjohtajaksi, По-Душка?
|
Цитата:
:lol: :lol: Kuinka vanha toi Tyynynen on? :lol: :lol: |
Цитата:
Ko. asioiden harjoittamiseksi ei tarvita puolueita, useimmiten riittää kaksi ihmistä. Tuletko varapuheenjohtajaksi? |
Цитата:
Viimeinen myyntipäivä on vielä voimassa. |
Цитата:
:lol: :lol: kymppi :lol: :lol: |
Цитата:
olen vastuuton. ;) Цитата:
vai viimeinen käyttöpäivä? ;) selvitetäänkö ensin se asia, ja sit puhutaan johtajuudesta. |
Цитата:
Oletin, että vastuuttomalle nuorelle miehelle myynti- ja käyttöpäivällä ei ole niin suurta eroa. Kuinka petyinkin sinuun! |
oi oi, vastuuttomalle ei ole, mutta sille, joka huolehti omasta terveydestään se on hyvin tärkeä.
|
"...
-- Голубчик, это вздор! -- Чего вздор? -- Вторая свежесть -- вот что вздор! Свежесть бывает только одна -- первая, она же и последняя. А если осетрина второй свежести, то это означает, что она тухлая!.." |
"... эээ, ты кагда спышь ты сэбя кантралируещь, да?!"
|
Цитата:
Kyllä sillä on merkitystä jopa nuorelle ja vastuuttomalle.. Sanonta kuuluu "vanha koira ei uusia temppuja opi".. :rolleyes: |
;) bravo ;)
|
Aika kuumat keskustellut täällä palstalla ;). Naisilla on kevät rinnoissa ;) :lol:
|
Цитата:
Ei aihetta huoleen. Olen myyntipäivänkin jälkeen ihan käyttökelpoinen. Olen enemmän huolessa vastuuttomuudestasi. Arvioit itsesi väärin. Vaikutat hyvin kiltiltä pojalta. |
Цитата:
Eihän tässä uusia temppuja tarvitse oppiakaan, riittää kun osaa hyvin vanhat temppunsa. Itsensä myyntiä on joka paikassa. Kun haet työpaikkaa, myyt itseäsi potentiaaliselle työnantajallesi. Kun asetut puoleen puheenjohtajaehdokkaaksi, myyt itseäsi puoluetoveille jne. |
старый конь борозды не портит, но и новой не делает.
Цитата:
|
Aprilli, niin turha päivä. Kirjoitin jo venäjän puolelle, että näihin olen törmännyt tänään:
+ Häkkinen ajanut salaa Räikkösen paikalla.... + Oulun omat hajut pantiin pulloon + Matti Nykänen pakeni vankilasta + Gsm hiljenee tänään Tähän menin lankaan aamutokkurassa: Risto Dufva AK Bars Kazaniin.. :) Miten teillä? |
Muutama vikko sitten Helsingin Kiasmassa oli näyttely. jossakin salissa oli paljon maljakkoja, joihin pantiin eri maiden hajuja :) esimerkiksi Venäjän maljakko tuoksui tervalle :)
tänään en huomannut mitään erikoista...iha tavallinen aprillipäivä. nettisivuissa sanat on muunneltu hassuksi, sekoitettu koodaus.. :spy: |
Minä tulin ;)......n. tunti sitten Lapin reissusta. Olen rakastunut......Lappiin......olen onnellinen....
(...jatkuu...) |
Milloin jatkuu ja miten?
|
Se oli todella yllättävä, että Niinistö haluaa presidentiksi ja ilman vaimoa. Kuinka se on mahdollista, että poikamies on presidentti. :)
AlinaR Welcome maahan. :) |
Silloin kun Tarjasta tuli presidentti ei hänkään ollut naimisissa. Se on pikku juttu mennä naimisiin:). Ja onhan hänellä Tarja Karpela :)
|
Цитата:
Eivät ole enää kihloissa. Sen syyttä ei ole tiedossa miksi he erosivat. :( Harmi juttu, Tanja on kaunis ja fiksu nainen, mutta elämä ilman rakautta kuin aavikko ilman sadetta. :( |
En tiedä kihloissa tai ei, en muista että olisivat kihloissa, mutta yhdessa he ovat ja edelleen seurestelevat ja ovat yhdessä.
|
Uusimmassa City-lehdessä artikkeli venäläisestä Stella-baarista: Isku venäläiselle klubille. Hyvä lehti ja hyvä Walter de Camp.
|
Цитата:
Tarinani jatkuu heti kun saan valokuvia reissusta itselleni. Kuvattiin sekä digi- että valokuvakameralla. Kolme filmirullaa valmistuu torstaina. Lapissa on uskomaton luonto ja olihan meillä tuuria auringoisen kelin suhteen. Harrastettu moottorikelkkailua about 125 mailia = 200 km Muonio-Levi väliä, perinteistä hiihtoa jäällä, opin laskettelun alkeet ja jopa laskettelin siniseltä rinteeltä Levillä väsymykseen asti, ajeltiin Ylläs, Olos, Pallas, Levi-tunturikierrokset autolla (about 500 km) ja saunottiin joka ikinen ilta. Nyt vaan odottelen kuvia ja rukoilen että onnistuvat hyvin. :) Koko ajomatkan pituus koti-Lappi-koti on n.2300 km. |
Kuullostaa todella hienolta reissulta. Itse en ole niin innoissani Lapista, mutta kaksi asiaa arvostan todella korkealle - kelkkailu ja laskettelu. Tosin olen aina käynyt laskettelemassa Rukalla ja Vuokatissa. Kelkkaillut sitten lähinnä Pohjanmaalla..
OK, ja nyt viihteelle. Adios. :hej: |
| Часовой пояс GMT +3, время: 17:20. |