![]() |
Rakkaus on lumivalkoinen
Ystävät!
Onko kenella "Rakkaus on lumivalkoinen" laulu? Tänään me kuuntelimme kursilla ja nys koko ajan olen laulamassa. Haluan laulun.. (Anteeksi paljon, teen paljon virhet kielessa.) |
Hän aamukahvin vuoteeseen on tuonut rakkaalleen
Valo taittuu ikkunasta onnen hetkeen jokaiseen Saa peiton alla koko päivän tehdä taikojaan ja tuntea kun lumipeittää maan Hän risti kädet, käänsi katseen hiljaa ylöspäin ja kiitti miten onkaan saanut rakkautta näin Aina toivoi kyllä paljon mutta saikin enemmän vaan ei yhtä tiennyt hän: Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen voi kumpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois vaan illaln tullen katoaa ja tummuu aina pois Ei koskaan kysy saapuessaan lupaa katkeruus ja kyyneleitä erottaa voi pieni ikuisuus Kun lapsi pitkän päivän jälkeen syliin nukahtaa tai pyytää kotiin palaamaan Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.... Niin aamu astui ikkunasta sisään hiljaiseen Hän valvottuaan taittoi vielä vietsin kirjeeseen pihamaalla katsoi miten kaunis voikaan olla maa vaikkei ole Jumalaa Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.... |
Olen löytännyt itse. :) Kiitos!
Voisitko ystävällinen ja korjata minun virhet jos näet.. Suomi on kaunis, mutta vaikea kieli. :) |
|
paljon virheita
vaiKea |
Цитата:
Kiitos. :) Toivottavasti puhun oikein tulevaisuudessa. Nyt ensimmäinen koulu alkoi ja vähän vaikea, vaikka pää kipeä. |
Цитата:
Toki voin yrittää. Muutkin voitte lisätä korjauksia... :) Цитата:
löytänyt Цитата:
Voisitko olla ystävällinen ja korjata minun virheet (virheeni), jos näet Цитата:
Onko kenelläkään "Rakkaus on lumivalkoinen" -laulua? Цитата:
Anteeksi (paljon), teen paljon virheitä (suomen) kielessä ( kielioppivirheitä ). Цитата:
Не совсем понял смысла, но может что-то то в этом роде: Nyt alkoivat ensimmäiset suomen kielen opinnot, jotka ovat hieman vaikeat, ja joista minulla on pääkipua. ;) |
Цитата:
:(.. :) Tyhmä minä olen. ...Jooooooo.. kuinka pitkä tie on kielen tiedeen.. Kiitos paljon. |
Цитата:
Seuraavaksi suosittelen Finlandersin "Oikeesti" Joka päivä kaikenaikaa mietin onko tämä totta ollenkaan että kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaan että kantaa oikeasti tämä tunne aina päivään huomiseen ja taas hetken ihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneen Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa tahdon syliisi painaa pääni tahdon lämpöösi nukahtaa olla kanssasi oikeesti onnellinen sua oikeesti rakastaa Uskonut en silloin ennen että todellisen onnen löytäisin kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin mutta nyt on kaikki toisin luotas lähteä mä koskaan tahdo en olet nainen suurenmoisin mulle lahjoitit sä aidon rakkauden (2x) Tahdon oikeesti olla sinun enkä leikisti rakastaa kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa tahdon syliisi painaa pääni tahdon lämpöösi nukahtaa olla kanssasi oikeesti onnellinen sua oikeesti rakastaa Olla kanssasi oikeesti onellinen sua oikeesti rakastaa... |
Цитата:
Et ole tyhmä! Ei muuta kun yrittämään lisää! Virheistä oppii... |
AAMU TUNNE
Nyt päivä meille koittaa kun valo pimeyden voittaa uuteen aamuun ihmiset herää tunteitaan yön jäljiltä kerää vahva tunne meitä yhdistää, se on rakkaus tää lahja kaiken elämän tuojan olemus Isän kaiken suuren ja pienen luojan |
| Часовой пояс GMT +3, время: 00:22. |