![]() |
Leffakerho @ suomi.ru
Tässä ketjussa jutellaan lempielokuvistanne, höpistään esim. Nelosen leffaputkista, venäläisistä/suomalaisista leffoista, sunnuntai-leffoista sekä elokuvista yleisesti. Myöskin ensi-ilta elokuvat ovat keskustelun aiheena. Keskustella saa myös näyttelijöistä, elokuva-ohjaajista jne.
![]() |
Eräs elokuva insipiroi minua tämän ketjun avaamiseen. Leffa teki minuun vaikutuksen ja halusin jakaa elokuvavinkin kanssanne. Kyseessä on Brad Pittin uusin eli
Babel (2006). Minusta tämä oli hyvä leffa. Leffasta voi lukea lisää esim. YLE:n sivuilta. Suosittelen kaikille! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() YLE:n elokuva-arvostelu: Цитата:
|
Mun suosikki leffa tulossa 22 joulukuuta usa teattereissa-uskomattomaan hauska komedia "Night at the Museum" . Kertoo museonvahtimestarista joka yhtenä yönä saa herämään kaikki :zombiez: hirviöt eloon ja seuramaan itseään. Pääosassa on se uskomattoman hauska :cranky: tyhmeliini Ben Stiller jonka monet muistavat elokuvasta pähkähullusta Fockerin :siski: :xbanan: famylista. En millään malta odottaa kun niin kutkuttaa jo........ :slonik:
www.nightatthemuseum.com |
Ben Stiller oli myös hyvä There's Something About Mary:ssä (1998), suomeksi taitaa olla Sekaisin Marystä. Ja Gaylord Fockerina aivan loistava! :)
|
Цитата:
Oli oli.... vieläkin olen kuolla nauruun kun muistan sen kohtauksen jossa hän :yel: runkkaili niin että mällit lensi korviin-Cameron Diaz luuli sitä hiusgeeliksi ja laitoi sen omaan :canabis: tukkaansa |
Minä en juuri elokuvia katso nykyään, en edes televisiosta. Ei vain ole halua eikä aikaa siihen. Ehkä kymmenkunta leffaa tai vähemmän tulee katsottua vuodessa, ja ne ovat joko suomalaisia tai venäläisiä (joskus kiinalaisia tai intialaisia myös).
Ehdoton suosikkini viime vuosina on ollut Rogozhkinin Кукушка / käki. Parasta siinä ovat nuo eksoottiset ja hyvin kuvatut maisemat sekä tuon Lapin tytön persoona, miksei myös nuo pojatkin menettele. Ja ehdottomasti mielenkiintoisin seksikohtaus, mitä olen aikoihin filmeissä nähnyt. Todella vähillä eleillä ja elementeillä luotu tunnelma. Ja sitten nuo suomalaiset elokuvat. Aki Kaurismäeltä katson kaikki, mitä tulee ja yleensä pidän aika tavalla. Sen sijaan nuo muut. Eipä tule niiden perusteella ainakaan ikävä Suomeen. Mutta silti saatan hyvinkin katsoa kun niitä kerran täälläkin tv:ssä näytetään, aina Louhimiehen uusin leffa vuoden-parin viivellä. |
Tuleeko Suomeen musta joulu?-saa nähdä...mutta USA:aan tulee ja takuulla:25 joulukuussa elokuvateattereissa kauttaa maan starttaa 32vuotias remeikki kauhuelokuvasta " Christmas"
http://movies.yahoo.com/movie/1809278226/trailer http://www.youtube.com/watch?v=UGfxPV6CWEk |
Jackass Number Two
Onko täällä Jackass-faneja? :)
Eilen tuli nähtyä Jackass Number Two (2006)... Huh-huh, mikä elokuva! Omituisempia leffoja, mitä olen koskaan nähnyt. En tiedä voiko tätä elokuvaksi kutsua, samaa Jackass-show'ta tämäkin on, mutta temput ovat vielä hullumpia ja oudompia. Välillä jutut nauratti oikein kunnolla ja välillä tuli semmoinen WTF-fiilis... Jackass-tyypit ovat kyllä kovia jätkiä - siitä ei pääse mihinkään. Elokuvan traileri ![]() |
The Illusionist ja Volver
Volver (2006) (suom. Paluu)
Ihan kiva espanjankielinen musta komedia. Pääosassa hotti Penelopé Cruz ja paljon poskisuudelmia! Suosittelen! ![]() ![]() ![]() YLEX:n elokuva-arvostelu The Illusionist (2006) (suom. Silmänkääntäjä ) Hyvä viihde-elokuva. Juoni pitää loppuun asti otteessaan. Hyvä sunnuntai-leffaksi! http://www.theillusionist.com/ ![]() ![]() ![]() Xvidsubsin elokuva-arvostelu The Illusionist @ Rotten Tomatoes |
An Inconvenient Truth (2006)
(suom. Epämiellyttävä totuus) - Dokumentti ilmaston lämpenemisestä
Suosittelen lämpimästi! IMDB Traileri ![]() ![]() ![]() Цитата:
Arvostelu: Xvidsubs |
Цитата:
Joko olet nähnyt tämän elokuvan? Oliko hyvä? |
Tuttavani oli Pietarissa tämän katsonut ja hyväksi mainitsi.
|
Blood Diamond (2006)
suom. Blood Diamond - Veritimantti
IMDB-linkki: http://www.imdb.com/title/tt0450259/ Ai-ai, mikä elokuva! Titanicista tuttu Leonardo DiCaprio sekä ei niinkään tuttu Djimon Hounsou tekevät loistavat näyttelijäsuoritukset. Juoni pitää otteessaan loppuun asti, elokuvan sanoma ja visuaalinen ilme ovat huippuluokkaa. Viiden tähden leffa. Suosittelen! ![]() ![]() ![]() ![]() Цитата:
|
Цитата:
Täkäläinen ympäristöjärjestö (Planet Arc) halusi tuon elokuvan DVD:lle ja sitten näytettäväksi jokaisella yläasteen koululla. Projekti on jo aika pitkällä. Jää sitten koulujen asiaksi päättää, näytetäänkö se vai ei. Monet koulut ja opettajat ovat hyvin vanhoillisia, joten saas nähdä. Asiaa koskeva lehtijuttu tässä Varmasti tuota elokuvaa tullaan käyttämään aktiivisesti ydinvoiman lobbaamiseksi Australiaan. Vielä täällä ei ole kuin yksi 20 megavatin koevoimala, mutta toiset haluavat lisää - ja toiset eivät. Nyt sähkö tuotetaan pääasiassa polttamalla öljyä ja kivihiiltä. Vesivoimaa on vain jonkin verran. |
Цитата:
Juu, täälläkin näytetään. Ainakin yliopistojen ympäristöjaokset näyttävät tätä elokuvaa yliopistoilla ja lehdessä olen nähnyt ilmoituksen, että myös Tampereen kirjastossa olisi kaikille avoimia näytöksiä. |
| Часовой пояс GMT +3, время: 07:14. |