|
"kissa
En ymmärrä sinua. Mistä sinä keksit itsesääli, itsetunto- jne. juttuja?"
No, katsotaan vaikka tuota "Me ja He" -osiota.
Mitäs siellä on ollut aktiivisina aiheina lähiaikoina?
Жизнь хамелеона. (Kyllä elämä Suomessa on vaikeaa).
Смерть русским! (Seppo Lehto on muuten idiootti, jota ei kukaan ota tosissaan).
Nravimsja my im ili....... (Suomalaiset miehet ovat vaikeita.)
Opros (kestosuosikki: suomalaisten naisten rumat vaatteet.)
Почему в Хельсинки столько секс шопов?
Revnost
jne. jne.
Täältä minä sen keksin. Onko tuolla lainkaan sellaista aloitusta, jossa olisi jotain POSITIIVISTA sanottavaa suomalaisista? Ei. Sävy on neutraali tai negatiivinen.
Ihan niinkuin suomalainen televisio.
Minulle tulee sellaisesta paha mieli. Nyt tietenkin sanotte, että "mitäs sitten luet tätä palstaa?"
Niinkö te aiotte sanoa kaikille suomalaisille, jotka haluavat tulla tänne teihin tutustumaan? Tämä paikka on huonoa mainosta teille - se luo teistä mielikuvan, että te olette negatiivisia, valittavia ihmisiä!
Kaikki venäläiset, joita olen livenä tavannut, ovat olleet ihania, lämpimiä, sydämmellisiä ja kohteliaita. Ihmettelen, miksi täällä ei muuta tehdä, kuin valiteta ja arvostella?
Naemnuk,
me olemme jo keskustelleen Tsetsenian tilanteesta. Olen edelleen kaikesta aivan samaa mieltä, kuin olin silloin.
Pahaa tehdään puolin, toisin. Ei saa unohtaa sitä. Se Silminnäkijä -dokumentti järkytti minua, todella. Ei tullut uni sen jälkeen helposti.
Jos lähdetään sille linjalle, että silmä silmästä, hammas hampaasta, maailmassa ei kohta ole muuta, kuin sokeita ja hampaattomia ihmisiä.
Jos minä arvostelen venäläisten sotilaiden toimintaa tai teidän käytöstä tällä foorumilla, EI se tarkoita sitä, että vihaan venäläisiä, Venäjän valtiota, venäjänkieltä tai venäläistä kulttuuria.
"kissa
Osaatko tulla tähän foorumiin edes kerran hyvällä tuulella? Onks sulla koskaan mitään hyvää (siis positiivista) sanottavaa???"
Samaa voisi kysyä teiltä.
Kissa
|