Цитата:
Первоначальное сообщение от kissa
Hyvä Olia,
myös minua on haukuttu huoraksi.
Työskentelin vuoden verran kapakoissa, myin kukkia. Työhön kuului, että olin pukeutunut naisellisesti. Tosin en pitänyt minimekkoa, vaan pitkää, nilkkoihin asti. Kerran erehdyin pitämään lyhyttä mekkoa ja heti kävi humalaisen äijän käsi.
Minua puristeltiin rinnoista, suudeltiin poskille väkisin, taputeltiin ja puhuttiin rivoja. Huoraksi haukuttiin useasti, kiroiltiin.
Lopulta en edes jaksanut kiinnittää huomiota siihen, kun joku kysyi, kuinka paljon MINÄ maksan....
...Ei, en ole huora. Enkä saatana. Enkä perkele. Katsokaa, kuinka nättejä nämä punaiset ruusut ovat! Naiset tykkäävät, ostaako herra?"
Mitään traumoja ei tuosta työstä minulle jäänyt. Opin ainakin jättämään idioottien kommentit omaan arvoonsa ja pitämään selkäni suorassa.
Kissa
|
Nyt on selvää mistä on kissan suhtautuminen "väärärotuisiin"!
"traumoja ei minulle jäänyt" !!! Tyttö parka! Sun kohdallasi olisi parasta varata aika psykologin vastaanotolle mahdollisimman nopeasti. Ei näin alas ihmisarvo voi enää tulla.
Eikö vanhemmat kertoneet sulle ihmisoikeuksista? Ihmisillä on oikeus fyysiseen (puristeltiin rinnoista) ja henkiseen koskemattomuuteen!!! Nämä "idiootit" ovat rikolliset. Tämä on rikos! "Idiootit" käyttäytyvät juuri näin vain siksi, ettei sinunkaltaiset pienet tytöt tee rikosilmoituksia tapauksista. Niistä on säädetty rikoslaissa, tästä rikoksest saa merkinnän rikosrekisteriin ja vähintään sakot. Eikö Suomi ole valtio, jossa ainakin yrittävät olla länsimaisiksi sivistyneiksi ihmisiksi. En voi edes kuvitella tämmöisen tapahtuvan esimerkiksi Ruotsissa tai Yhdysvalloissa.
Freud taas oli oikeassa kaikki alkaa lapsuuden (nuoruuden)traumoista.
Ihminen, joka ei arvosta itseään, ei voi arvostaa muita ihmisiä.
Ihminen, joka on saanut tällaisen traumat voi muuttua kahteen suuntaan. Hän voi ruveta taistelemaan ilmiötä vastaan. Tai sitten hyväksyy käyttäytymismallin. Usein, erityisesti nuoret raiskauksien uhrit alkavat jopa auttaa rikollisia, hankimalla niille uusia uhria. Pedofiilitapauksissa tyttäret tuovan isilleen kouluystäviä ym. Ne saavat tyytyväisyden tunnetta silloin kuin muutkin kärsivät siitä.
Siitä johtuu, ettei kissa ymmärä, kun venäjää puhuvat eivät siedä huorittelua ja muuta henkistä väkivaltaa kansallisryhmää kohtaan. Hän on jo niin tottunut siihen. Jos hän on oppinut sietämään henkistä sukupuoliväkivalta, miksei myös ne opi?
Hän syyttääkin enimmäksen itseään rikollisten toimista.
"Erehdyin pitämään lyhyttä mekkoa" !!!
Siis Hän erehtyi!
Ja humalaisella käsi vain KÄVI!!! Luonnollisesti!
Siksi hän ehdottaa, että kaikkien ulkomaalaisten käyttäydyttyvä samalla tavalla ja syytettävä hyökkäyksistä ensisijaisesti itseään -"väärästä" kielestä, rodusta, ulkonäöstä, historiallisesta taakasta yms. Suomalaisen rikollisen miehen hyväksi. Tämä lähentelee jo S/M leikkejä!
(Ilmeisest pelko suomalaisia miehiä kohtaan on säilynyt kautta elämän, taitaa olla siksi hän on päätynyt venäläiseen puolisoon).
Siksi olisi luontevaa suositella pyytää apua, esim. kääntyä hyvän psykologin puoleen. Joissakin tapauksissa voi auttaa kirkossa käynti ja kristillisten arvojen pohtiminen ja niistä jutteleminen kirkkoväen kanssa.
Toivottavasti kaikki menee ohi.
Tsemppiä sulle!