Цитата:
|
Сообщение от По-душка
Kun kerran aloitit tämän keskustelun, niin pistää myös omat korttisi näkyviin
|
Ainiinjjoo. Nykyinen homma taitaa olla 195. lähimpänä , ei siinä oikein mitään vastaavaa nimikettä heti löydy. Tosin koko työura kyllä heittelee aika reippaasti listassa ylös ja alas. Kun trukeista tuli puhetta, niin varastomiehenä on tullut itsekin toimittua, pariinkin otteeseen. Muutamakin vuosi sitten olin eräässä nimeltämaitsemattomassa öljy-alan yrityksessä Helsingin Laajasalossa hanttihommissa ja siellä tuli kyllä kaahattua kaasutrukeilla kuin viimeistä päivää. Peruspalkka oli hyvä ja jos jaksoi painaa yövuoroja, niin siitä tuli tietysti ekstraa ja mikä parasta: ei esimiehiä paikalla valvomassa. Ainoa ongelma on itse tuotteiden luonne, eli aina kun mokasit (ja tekevällehän sattuu) niin olit ihan oikeasti kusessa sen öljyn kanssa. Kun ajat trukin sarvet kahdesta kahdensadan litran tynnyreistä läpi, niin ei paljoa naurattanut. Se öljy ei sinne tynnyreihin takaisin mene. Pariinkin otteeseen kunnostauduin ajamalla täysillä päin betonitolppia, niin että varastorakennuksen kattorakenteista vaan pölyt leijailivat ajas. Ja kerran kruisailin aivan muina miehinä lastauslaiturilta alas noin parista metristä, kun olin unohtanut sitoa perävaunun kiinni laituriin ja talvella oli mustaa jäätä pihalla. Ihme ettei koskaan sattunut mitään vaikka siellä tuli joskus sekoiltua todella pahasti.
|