Просмотр одиночного сообщения
Old 31-01-2005, 22:06   #30
kisumisu
Гость

Проживание:
noh, meillä ei sentään ollut sellaista meininkiä. vaikka kerran asiakas hyökkäsi mun kimppuun, kun näytin hänelle tän koneen hierovan osan. jouduin jättämään esittely vehkeet sinne kämppään ja juoksemaan karkkuun. pojat sitten kävivät hakemassa koneen pois. pelästyin kauheasti. sen jälkeen tehtiin työtä pareittain. tää ei ollu mun juttu-tää työ. toimisto sopii minulle paremmin, vaikka inhoan rutiineja. olin myyjänä myös hienossa kaupassa- muttei tykkänny- koko aika sidottu samaan paikkaan ja seisalten. jos asiakkaita ei ollut- nukahtin melkein.sitten ku niitä ollu paljon- niin oli kauhea stressi. joten- taas ei oo mun juttu. sitten kun olin vientisihteerinä - tää oli mun paras työ suomessa. mutta- sain burn outin ja lähdin. ja pomo oli vanha väkkyrä joka ei antanut tehdä työtä normaalisti, vaan työnsi nenäänsä joka paikaan- oli kuin joku vartija-en jaksanut sitä.
tulihan kokeiltua montaa erilaista työtä täällä. nut olen töissä omassa yrityksessä-kotona. sitä sama toimistotyötä ja kirjanpitoa ja reskontraa.

0

0