Просмотр одиночного сообщения
Old 21-03-2005, 22:36   #468
Ralphie
Moderaattori

Проживание: Свой дом
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Olen jostain syystä varmaa siitä, että Ralphien tuskin kärsii naisseuran puutteesta. Eikö niin Ralphie?

Olen aivan samaa mieltä!

Цитата:
Сообщение от kisumisu
mulla on hyvät uutiset- vaihdoin tänään auton ja sain uuden, paremman ja isomman auton. haen sitä ennen aprilli-päivää.

Onneksi olkoon!

Цитата:
Сообщение от kisumisu
onko teidän mielestä nettiflirtailu helpompi kuin todellisuudessa? minusta on. ja sitten aina voi piilottautua avatorin taakse. huomasin että en ujostelee ja olen aika rohkea. joten netissa voi olla oma itteni ilman tunnon tuskia. entäs te?

Netissä on aina helpompaa. Tosin mä flirttailen aina kun voin ihan oikeassa elämässäkin. Ja kyllä, mulla on elämä! Minusta minun avatar on hieno.. mä en ujostele ulkonäköä eikä mulla ole tunnontuskia.. minussa on vain hieman tuota Ralph Wiggumia Simpsoneista. Haluan säilyttää netin tarjoaman anonyymiteetin.. teille voisin ehkä paljastua, mutta ei kaikille muille..

Цитата:
Сообщение от AlinaR
Kuinka moni käyttää rakas-sanaa realisessa elämässä ääneen? Tai kulta, tai jokin muu vastaava sananen elämänkumppanilleen, ystävälleen?

Joskus sanon: "rakas ystäväni.. bla-blaa.." Tyttöystävälle sanoin joskus hani ja kulta, mutta ehdoton suosikki on ruotsiksi "min kära" eli rakkaani..

0

0