Цитата:
|
Сообщение от kisumisu
onko teidän mielestä nettiflirtailu helpompi kuin todellisuudessa? minusta on. ja sitten aina voi piilottautua avatorin taakse. huomasin että en ujostelee ja olen aika rohkea. joten netissa voi olla oma itteni ilman tunnon tuskia. entäs te?
|
Minusta on ja ei. Riippuu kuten todellisuudessa sen hetkisestä fiiliksestä ja keskustelijasta. Chatissakin jopa oppii "haistamaan" nikin minä-kuvansa muutamien lauseiden perustella ja jos juttu alkaa luistaa mukavan kevyesti niin sitä myös kiva hieman flirttaillakin, heittää huulta ja yllätellä järkevillä mietteillä. Joskus huonona päivänäkin löytää mukavaa juttuseuraa, mutta onhan myös niitä "asennevammaisiakin" liikkeellä roppakaupalla. Joten viaton flirttailukin voi muuttua hetkelliseksi painajaiseksi. Se on vaan niin mukavaa nähdä keskustelijaa silmiin, tuntea kommunikoinnin dynamikaa ja flirttailla tarpeen tulleen.
Olen joskus sitä mieltä että virtuaalinen minäni ei aina vastaa todellista minäni, vaikka ajatukset tuleekin samasta päästä mutta niitä ei välttämättä ymmärretää niin kuin on tarkoitus. Onhan täällä paljon "avaudettu" ja katsottu perään. Elämässä ihminen on selkeämpi tapaus kuin netissä. Positiivistä on kuitenkin se että netin kauttakin saa yllättävän paljon aikaiseksi, saa tutustua ja jopa ystävystyä, voi olla kiinnostava/ ärsyttävä/kiinnostunut/ärtynyt.....tunteet on täälläkin tunteet..

|