Цитата:
|
Сообщение от pux
Moi kakikille!Minä opiskellut suomea noin 2,5 vuotta,mutta en voi puhua ja kirjoittaa suomeksi.Voisitteko kirjoittaa tai puhua minulle(tai minun kanssa)?Anteeksi,että kirjoitan väärin.Kiitos
|
Alkaa sujua paremmin kun luet 2 kirja saman aikaan, esimerkiksi, Anna Karenina sekä venäjän kielen versio että suomen kielen versio. Kirjat täytyy osta, koska aleviivauksessa ja sisennys merkeissä ei kannataa säästä.
Mukava lukea ja verrata kuinka korkeatason kääntäjä selitti tunteet ja kirjan sisältö.
Ehdotan kovasti.
Joo.. ja vielä semmoinen seikka jos sivulla vaikka 1 tuntematon sana ei saa mennä eteenpäin.
Kova työ se on, mutta kuten monet sanoivat elämää ei riittää, mutta siihen voi pyrkiä

…
Kun luet 200 sivua alkaa sinusta dataa tulla niin hyvin että heität kirjan sivuun.
En suosittelen, loppuun asti vaan!
Aateliskieli, tavat, sanasto vain kirjallisuudesta, ei kadulta!

Kaunis vanhanaikainen Suomi ja Venäjä… kaunista, ehdottomasti parempi kuin primitiivinen puhekieli.

2 kieltä opiskellut tällä tavalla…. osan jotenkuten, laulan, kirjoitan yhtä huonosti englanniksi ja suomeksi, somalikielen kurssille käyn…. vaikealta tuntu, mutta kohta alkaa sekin pikku hiljaa tulla tutuksi.
Näyttä siltä että sinulla on järjestelmällinen asenne opiskeluun.
Ei niin kuin monella…
50 kertaa kurssilla tolkuttomasti.

Jos jatkat samalla linjalla tulee sinusta mielenkiintoinen tyyppi, joka yhtä vahva molemmissa kulttuureissa, se on harvinaisuus täällä.
Onnea työssä, sinä olet vasta alussa.