Цитата:
|
Сообщение от Habiiba
Cielo,
kun se mun kaveri tuli Hkiin ja mä kerroin sille et toi sali on niin kiva hän riensi Kiasmaan, koska ei ole koskaan käynyt siinä museossa. ja mikä pettymys oli kun hän ei päässyt siihen saliin  varmaan se voisi olla hänelle hyvä syy tulla mun luo uudestaan  vitsi.
mun on häpee kyllä, mutta esim. se käytävä Kiasmassa, jonka valkoisiin seiniin on maalattu punaisia viivoja synnyttää vain epäilystä et annettiinko apinalle maaleja käsiin
toinen kuva on jossa alastoman naisen päässä on kaasunaamari, jonka putki on laitettu sen naisen jalkojen väliin. vastakkaisessa seinässä on kuvia ihmisistä. nähtyäni niitä tuli ajatus Holokostista ja natsien keskitysleireistä. kyl voin itse keksiä niille selityksiä, mut
on vaikeata ymmärtää. mitä itse luulet?
|
noo,mä ite käyn yleensä kattomassa mielummin ylemmien kerroksien töitä,siis niistä avantgardesuuntausten jälkeisiä , pääasiassa ääni- ,video- ja optaidetta sekä installatiota,..oskus löytyy aika mielenkiintoisia esityksiä
sitä kaasunaamarinaista en ole nähnyt tai en ole kiinnittänyt huomiota siihen,mut joka tapaukseessa en rupee arvostelemaan näkemättäni jäänyt kuva,puhutaan siitä silloin,kuin itse kattelen sen ja voin arvostella...
|