Просмотр одиночного сообщения
Old 18-04-2005, 19:05   #1
banc
Banned

Проживание:
Status: Offline
Talking Kanarian lomaviikko

Kanarian lomaviikko
1. päivä, keskiviikko
Jo Kuopion lentokentällä alkoi jännittää, vaikkei siihen oikeastaan olisi ollut mitään syytä. Matka Teneriffan lomaosakkeeseen oli ollut jo monen vuoden ajan jokavuotinen juttu, sillä tätimme Vera oli ostanut osakkeen jo silloin, kun sellainen ei vielä ollut muodissa. Minä ja siskoni Sannimari olimme monena vuonna olleet mukana, lähinnä kai siksi, että vanhempiemme eron jälkeen olimme usein olleet Veralla hoidossa ja osittain, koska siitä oli tullut mukava tapa. Ja osittain tietysti siksikin, että Vera oli suostunut vuodesta toiseen maksamaan koko lystin... Teneriffan kevätviikko oli monena vuonna ollut meille mukava tauko kesken kouluvuoden, mutta myös aikaa, jolloin vaatteet eivät liikaa puristaisi. Viime vuosina tämä Vera-tädin ensimmäisellä matkalla sanoma viisaus oli saanut uudenlaisia merkityksiä...
Kun olimme ensimmäistä kertaa matkassa olin vasta kuusivuotias, eivätkä Sannimari ja Riku-serkkukaan olleet kuin alakouluikäisiä. Muistan vielä, miten jännittävää oli matkustaa isolla lentokoneella ja sitten vuoristotietä vierasmaalaisella bussilla. Muistan myös, miten pettyneitä olimme, kun bungalowissa ei ollutkaan omaa uima-allasta, vaikka sellainen oli luvattu, vaan uimassa piti käydä meressä tai tyytyä kylpyammeeseen. Meitä oli silloin harmittanut niin paljon, että olimme kolmestaan parkkeeranneet itsemme kylpyyn koko loppupäiväksi. Siitä oli alkanut meidän oma leikkimme, joka oli sitten jatkunut myös monina kesinä mökillä käydessämme. Kun olimme heittäneet kuumat talvivaatteet pois päältämme, olimme samantien riisuneet kaiken muunkin ja yhtäkkiä kiipesimmekin yhdessä alastomina kylpyammeeseen. Rikun pippeli oli nopeasti muuttunut hyvin kovaksi ja olimme Sannimarin kanssa sitä kovin ihmetelleet. Riku oli sanonut sen olevan ihan normaalia ja halunnut työntää sormensa meidän pimppeihimme, mihin suostuttuamme huomasimme sen olevan mukavaa. Nyt paljon isompina tyttöinä meillä oli jo tiedossa, mitä muutakin sinne voisi työntää. Kivaa edelleen... Kone oli jonkun ulkomaalaisen firman. Siinä oli yksi suomalainen lentoemäntä, muut espanjankielisiä. Savolaismatkustajat eivät juuri suunvuoroa muille antaneetkaan, joten tarjoilijoiden kansallisuus oli samantekevä. Minun paikkani oli käytävän vieressä, Sannimari oli ottanut ikkunapaikan ja Riku istui välissämme. Vera ja hänen uusi miesystävänsä hiplasivat toisiaan takanamme.
Kaunis tummaverikkö tarjoili meille kumikanaa ja kokista. Riku otti kossupullon esiin heti, kun espanjattaren silmä vältti ja sekoitti meille tuimat ruokajuomat. Kahvin kanssa pullo tyhjeni lisää. Keskipaikalla Rikun edessä istunut nuorenpuoleinen mies huomasi pullon ja Riku tarjosi loput hänelle. Miehellä oli mukanaan omakin pullo ja hän puolestaan tarjosi meille. Tunnelma alkoi nousta ja lento Teneriffalle tuntua aina vain lyhyemmältä. -Toi ei ole sallittu, kuulimme yhtäkkiä jonkun sanovan. Tummaverikkö lentoemäntä seisoi käytävällä aivan sen näköisenä, kuin olisi jäänyt jotain paitsi. Riku puhui jonkin verran espanjaa ja sanoi hänelle jotakin rauhoittavaa, mutta lentoemäntä ei hellittänyt. Pullo tänne, hän sanoi molemmilla kielillä. OK, vastasin, vedin pullon pohjalla vielä jäljellä olleen kossun suuhuni ja annoin tyhjän pullon hänelle. Kossu poltti suussani, en ollut tottunut vetänyt sitä raakana, mutta tätä saattoi pitää pakkotilanteena. Kaiken lisäksi se tuntui humahtavan hetkessä päähän. Lähdin konttaamaan kohti lentokoneen vessaa, koska arvasin, ettei jäävettäkään minulle ihan heti tarjottaisi. Edessämme istunut mies lähti perässäni.
Yksi vessa sattui olemaan vapaana. Mies avasi oven minulle kuin gentlemanni ja tuli perässäni sisään, lukitsi oven, nosti minut istumaan pytylle ja avasi housunsa. Sen kummemmin mitään selittämättä hän tunki kovan kalunsa suuhuni. Olin aika oudossa asennossa ja sitäpaitsi kossun ja normaalista poikkeavan painetilan takia lähes puolitajuton. Ryhdyin kuitenkin sen kummempia kyselemättä heti imemään kalua, joka pian alkoikin sykkiä ja sain suuni täyteen tuota suurimmaksi makunautinnoksikin sanottua elämännestettä.
Nielin kaiken sperman ja otin vielä kaksin käsin kiinni kullista ja nuolin myös esinahan alle jääneet herkkupisarat. Mies haroi käsillään rintojani ja vasta nyt huomasin olevani täysissä pukeissa. Mies esti kuitenkin nopealla kädenliikkeellä minua riisuutumasta, kysyi vain mihin olimme menossa ja kun sen kerroin, hän sanoi tulevansa jonakin iltana meitä tervehtimään. Hänen nimensä oli Osmo ja hän asui Kuopiossa.

0

0