Просмотр одиночного сообщения
Old 18-04-2005, 19:07   #2
banc
Banned

Проживание:
Status: Offline
Vessaan hän sanoi seuranneensa minua siksi, että oli arvannut minulla olevan kova jano ja koska lentokoneen vesi ei ole juomakelpoista, hän oli halunnut tarjota minulle jotain paljon maukkaampaa. Kiitin, sillä niin hän oli todella tehnyt. Oven ulkopuolella seisoi sama upea tumma lentoemäntä, joka oli tullut kossupulloa hakemaan. Annoin hänelle pitkän ja märän kielisuudelman, johon hän yllätyksekseni loppuvaiheessa yhtyi. Hän taisi siis tuntea, mikä maku suussani vielä vaikutti. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja tunsin pakaroiden kiinteyden virkamekon alla. Irrotin ja iskin hänelle silmää. Lentoemäntä ei loppumatkasta sanonut meille enää mitään.
Saapuessamme Teneriffaan oli jo myöhäinen yö. Vera ja hänen miesystävänsä sanoivat menevänsä bungalowille taksilla, johon mekin mahtuisimme, mutta jotenki hukkasimme heidät näkyvistä ja jouduimme muun samalla koneella tulleen porukan kanssa samaan turistibussiin. Sannimari ja Riku istuivat vierekkäin ja kuin sattumalta Osmo tuli minun viereeni istumaan. Puhuimme jotain aika ympäripyöreää säästä ja siitä, että kukkasia näkyi olevan... Bussi kiersi kahden hotellin kautta. Osmo jäi jälkimmäiseen ja pyysi minua mukaan yömyssylle. En mennyt, mutta kutsuimme hänet luoksemme bungalowiin heti huomenna, kun samassa paikassa usein lomaa viettävien saksalaisten kanssa pidettäisiin tervetuliaisjuhlat. Hän lupasi tulla.
Kävelimme loppumatkan, joka ei ollutkaan pitkä. Vera ja hänen miesystävänsä hiplasivat toisiaan eteisessä, matkalaukkujen keskellä. He eivät olleet edes sulkeneet bungalowin ovea. Hyvä niin, emme joutuneet näin herättämään ketään, ja painuimme suoraan siihen huoneeseen, jonka valtavassa alkovivuoteessa olimme pienestä pitäen aina viettäneet etelän yömme, useimmiten kolmestaan ja poikkeuksetta täysin alastomina. Niin nytkin. Mutta matkasta väsyneinä nukahdimme heti.
2. päivä, torstai
Seuraavana aamuna heräsin Sannimarin ähinään. Hän nukkui vielä, mutta tuo ääni ei ollut minulle tuttu, koska emme kotioloissa koskaan nukkuneet samassa huoneessa. Riku lojui välissämme merkillisessä asennossa. Nostin hieman peitettä hänen yltään ja annoin käteni vaeltaa alemmas, missä serkkuni pikkuruisesta pippelistä isoksi kyrväksi kasvanut elin odotti löytäjäänsä.
Rikulla oli kuin olikin erektio, joten sukelsin kokonaan peiton alle ja otin kalun käsieni väliin. Tunsin, kuinka Riku heräsi, mutta oli kuin minä en olisi sitä huomannut. Vedin esinahkaa taaemmas ja otin terskan pään suuhuni. Syke tuntui kuumenevan. Sannimarikin oli tällävälin herännyt ja oli tuomassa kättään samalle apajalle, mutta huomattuaan minun jo siellä olevan, keskittyikin minun häpyyni. Pimpsani oli aivan läpimärkä ja tunsin eriväristen aaltojen lyövän lävitseni, kun siskoni kieli rupesi maistelemaan emättimeni nesteitä.Rikukin aktivoitui ja hänen huomionsa kääntyi luullakseni Sannimarin puoleen. En jaksanut olla siitä niin kiinostunut.
Riku laukesi ja sain jälleen suun täydeltä herkkua. Kun olin saanut koko annoksen nieltyä, päätyi Riku jakamaan kätensä sekä minun että Sannimarin sisään ja saatoimme nauttia orgasmista samanaikaisesti. Rikun yhä suolaiosenmakeaa spermaa tihkuva kalu oli vielä suussani ja jouduin hieman “pakittamaan”, etten olisi vahingossa purrut sitä liian syvältä. Lähdimme ulos uima-altaalle, samalle, jonka puuttuminen meitä silloin aikanaan oli niin harmittanut. Altaalla lojuivat jo aurinkoa ottamassa naapuriosakkeessa majailevat saksalaiset naiset. Claudian tunsimme vanhastaan ja tervehdimme iloisesti, Hannelore esittäytyi. Heillä oli bikinit päällään, mehän emme olleet jaksaneet ruveta aamu-uinnin takia pukeutumaan, vaan tulimme altaalle alasti.
Saksalaisetkin riisuutuivat ja tulivat kanssamme vesileikkiin. Hannelore oli melko kookas tummaverikkö. Hänellä oli kova ääni ja jatkuvasti iloinen ilme. Hänen upea vartalonsa herätti kaikkien huomion: isot rinnat ja sopusuhtainen lantio, lihakset treenattuja ja väri hyvinvoivan tuntuinen. Lisäksi Hanneloressa kiinnitti huomiota se, että hänen häpykarvansa oli ajeltu. Claudia oli vaaleampi, hänenkin vartalonsa oli trimmatun oloinen, mutta tiesinkin hänen harrastavan aktiivisesti pyöräilyä ja ratsastusta.
Aikamme polskittuamme Claudia pyysi meitäkin tulemaan omalle puolelleen shampanja-aamiaiselle, mihin suostuimme, varsinkin kun illalla oli unohtunut kysyä, oliko talossa mitään syötävää. Tiesin, että Claudia on noin kymmenvuotiaan pojan yksinhuoltajaäiti. Hän oli oman lomaosakkeensa saanut entiseltä mieheltään eron yhteydessä joitakin vuosia sitten. Claudian mies oli ollut kookas, kovaääninen korsto, jota olin pienenä vähän pelännytkin, vaikkei mitään syytä olisi ollutkaan.
Claudia tarjoili shampanjaa ja tuoreita hedelmiä sekä kahvia ja keksejä. Myös Vera ja hänen meille edelleen nimetön miesystävänsä liittyivät joukkoon.

0

0