|
3. päivä, perjantai
Palattuani omalle bungalowillemme sain kuulla Claudian ja Helmutin lähteneen rannalle ja Sannimarin jotain minulle tuntematonta kaveriaan tapaamaan saaren toiseen päähän.
Asetuin siestaa viettämään uima-altaan äärellä. Oli ihanan raukea olo, enkä taatusti olisi halunnut lähteä siitä mihinkään. Ihan totta, en Osmonkaan luo. Uimapuku oli tyystin unhoittunut...
Hannelore tuli istumaan viereeni ja nousi yllättäen istumaan polvieni päälle. Hän rupesi puristelemaan tuoreen appelsiinin mehua syliini. Kysymykseen miltä tuntuu vastasin, etten samanlaista ollut ennen kokenut. Hannelore otti appelsiininpuolikkaan ja siveli sillä molemmat reiteni, nousi napaan asti ja oli lopulta kiertänyt koko häpyni. Kun kysyin, eikö mehua pitäisi kaataa keskellekin, Hannelore hymyili vastauksen: vasta karvojen poiston jälkeen. Hämmästyin hänen suoraa puhettaan siinä määrin, että hän taisi ymmärtää minun tarkoittaneen muka suostuvani alapään sheivailuun. Hannelore haki joka tapauksessa omalta puoleltaan ladyshaver-koneen, partaterän ja -hunajapurkin. Hän aloitti terällä kolmioni yläreunoilta ja vaikka tupsu ei kauhean tiivis ollutkaan, kesti hyvinkin vartin, ennenkuin pimpsaani reunusti enää ohut karvavana aivan vaon tuntumassa. Sen Hannelore ajoi koneella. Lopuksi hän siveli hunajaa pimppini pintaan ja levitimme yhdessä ohuelti hunajaa paljaaksi ajellulle alueelle. Kun se oli tehty, tuli vielä appelsiinimehukäsittelyn vuoro. Hannelore nuoli hunajan pois venuskukkulaltani hitaasti ja nautinnollisesti ja antoi minun hieroa samaa uutetta vielä sekä omiini että hänen rintoihinsa. Olin niin täysin Hanneloren käsi- ja suutyöskentelyn lumoissa, etten huomannut Vera-tädin ja hänen miesystävänsä tulleen altaan reunalle. He taas olivat kuitenkin niin täysin toistensa lumoissa, etteivät varmaan myöskään kiinnittäneet meihin mitään huomiota.
Hannelore puristi appelsiinimehua uudelleen iholleni, nyt myös hävylle. Puristettuani toisen appelsiinin mehut hänen upealle vartalolleen, söimme hedelmälihat yhdessä. Istuimme lootusasennossa, joten saatoimme kaikessa rauhassa tarkkailla toistemme karvattomia pimppejä. Levittelimme häpyhuulia enemmän auki sormilla ja kumarruimme vuorotellen eteenpäin saadaksemme vielä lisää märkää virkistystä.
Minun vakoni oli lyhyempi kuin Hanneloren, mutta klitorikseni isompi. Hannelorekin oli aamulla sheivannut koko alueen, joten sänkeäkään ei tuoreelle, hunajalla ja appelsiinilla maustetulle posliinipinnalle ollut vielä kummallekaan tullut. Poskenpehmeää, senkin testasimme molemmin puolin.
Odottamatta hän haki omalta puoleltaan käsiraudat ja sitoi minut uima-altaan rappujen käsinojiin. Yllätyin niin, etten ehtinyt edes sanoa mitään, kun havaitsin ratsupiiskan kohoavan Hanneloren kädessä ja aloittavan villin tanssin vartalollani. Käännyin häneen selin, jolloin käteni menivät ristikkäin. Paljaalle takapuolelle piiskaniskut antoivat uutta pontta ja Hannelorella oli kyky käsitellä piiskaansa.
Kun aloin tottua kipuun, hän lopetti hakkamisen ja ryhtyi nuolemaan pakaroitani ja paljasta vakoani takapuolelta alkaen. Tunne oli taivaallinen. Hänen päästyään jälleen etupuolelle purin häntä korvaan ikään kuin kostoksi odottamattomasta piiskauksesta, mutta hän ymmärsi sen, aivan oikein, tarkoittavan kiitosta rajun fyysisen kontrastin aikaansaamisesta.
Illalla menimme suomalaisen matkatoimiston järjestämiin perinteisiin possujuhliin. Paisti, että tapasimme siellä erinäisen määrän juopuneita suomalaisia (jollaisia toki olimme itsekin) ja söimme hyvää kokonaisena vartaassa paistettua porsasta, ei niistä ole mitään kerrottavaa. Kun ei ole juuri muistikuvia...
|