:)
Цитата:
|
Сообщение от mika salo
Mitenkä se on hyödyllistä, hyvin hyödyllistä Suomelle?? Mitä muuta hyvää kuin aurinko on koskaan tullut idästä???? Ja mitä se elääkkemeno tähän kuuluu??? Tainut mennä vellit ja puurot sekaisin, eli teillä venäläisillä ei taida olla tietoa tai käsitystä miksi suomalaiset haluaisivat ihan vaan omissa oloissaa muutaman Somalin kanssa asua täällä?
|
Niin munkin mielistä Suomi on aivan väärä maa venäläisille, löytyy paljon muitakin houkuttelevampia paikkoja maahanmuuttoa varten. Esim. Ruotsi mihin karkasi puolimiljoona suomalaisia..., tämän ajatuksen minä aina yritän venäläisille tällä selittä, mutta ne eivät kuuntele.
Sitten alkavat ongelmat niin kuin Anton pojan kanssa…
Mitäs heille voi…
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Jatkuvasti yritän heille selittä ettei Suomen ja Venäjän välillä ei ole minkälaista ystävyyttä eikä yhteistyötä, on olemassa vain viha, kosto ja ratkaisematon aluekysymys.
Ei kukaan kuuntele mitä mä sanon.
Olen sama mieltä että molempien maiden näkökulmasta olisi hyödyllistä lopettaa tämä vastaanotto mahdollisimman pian, mutta Suomi vaan ottaa jostain syystä
Sen verran kuulin yhdellä korvalla, että Putinin viime vierailulla ei ainoastaan kaasuputkesta keskusteltu, maahaanmuuton lopettamisesta myös, koska työkykyiset ja koulutettu ihmiset maasta karkaavat, tämä ei ole Venäjän eikä Suomen intressien mukaista. Toivotaan että tämä mahd. nop. loppu.
Muuten sun kanssa vaikea keskustella, jätät minun kysymykset vastaamatta. En vaivaudu vastamaan sinunkaan kysymyksesi.
Eläkkeestä sen verran että eläkerahasto on tyhjä, kuten varmaan tiedät, sieltä hävisi kuulemma muhkea summa rahaa. Maa tarvitse rehellisiä työkykyisiä veronmaksaja, jotta sinuakin joku voisi hoitaa silloin kun alat paskata sänkyyn.
|