Просмотр одиночного сообщения
Old 19-04-2005, 17:35   #771
AlinaR
лучше Алинарчик

Проживание: artami
Status: Offline
Upeita ajatuksia ja ohjeita!
Kiitos Ralphie että toit ne tänne. Jos ihmiset uskaltaisi kuunnella omia sisäisiä äänejä ja uskoisivat vastoihinsa niin maailmassa ei olisi niin paljon luusereita. IMHO

Intuition käyttö muuttaa arjen

Intuition käyttö muuttaa elämän ja tuo siihen aivan uudet säännöt. Sonia Choquette on määritellyt ne näin:

Olen hengellinen olento, jumalallinen ihme, syntyperältäni korvaamattoman arvokas.
Voin luottaa itseeni. Sisin olemukseni tietää parhaiten, jos vain kuuntelen sitä.
Korkeampi minäni ohjaa minua jokaisena päiväni hetkenä. Kaikella on merkitystä.
Minulla on elämässäni selkeät päämäärät. Tiedän mihin olen menossa. Olen vastuussa elämästäni ja kaikki asiat selviävät.
Elämäni on järjestyksessä ja tunnen vastuuni. Sanon "Kyllä" kaikelle mikä on tärkeätä; en millekään muulle. Olen vapaa huolistani.
Kokemukseni ovat parempia ja olen onnellisempi silloin, kun luotan sisäiseen ohjaukseeni ja käytän sitä hyödykseni. En kaipaa toisten hyväksymistä. Onnistumiseni tekee sen minulle.
Toimin uskon voimalla. Minun ei tarvitse perustella intuitiotani. Odotan kärsivällisesti kunnes minulle selviää, miksi minua ohjataan tiettyyn suuntaan.
En ole passiivinen - olen aktiivinen. Sisäinen ääneni on todellinen. Käytän sitä apunani ja se takaa turvallisuuteni.

Sonia Choquette: Herätä sisäinen äänesi.

0

0