Просмотр одиночного сообщения
Old 06-11-2010, 19:48   #46
tinto verano
Гость

Проживание:
Цитата:
Сообщение от jonna
вот вам и статья, а вы всё сомневаетесь

на быкмана и его компанию Пааво уже подает в суд и об этом сообщил его старший сын Юха - так что статья у доцента у же есть. Да и требовать Пааво за оскорбление личности и смешивание с гавном будет ни мало ни много а 600 000 евро. Данные из блогов Uusi suomi

Anton Salosen isoveli Juha Salonen vastasi Evgenia Hilden-Järvenperän blogin kommentissa:
http://hilevg.puheenvuoro.uusisuomi...siantuntija-maa...
5.11.2010 15:15 Juha Salonen

Äkkiäpäs Safka oli minun kirjoituksiin ottanut kantaa, hyvin teillä tuo informaatio kulkee.

Siellä nyt väitetään että olisin isäni ilmiantanut rikoksesta, ja sitä voidaan käyttää isääni ja Simo Pietiläistä vastaan todisteena. Isäni kanssa tuolle jo puhelimessa naureskeltiin. Tuo menee jo hieman överiksi näin maalaisjärjellä ajateltuna, siis taas minun mielestäni.

Ei vissiin Safkan blogikirjoittaja osannut lukea tuota sanoomaani kun kirjoitin ” niin sanottu rikos”, tekstistä luetaan vain se mitä siitä halutaan lukea ja ymmärtää, ja tuloksena on lukemisen väärin ymmärrys . Aika tutulla kaavalla tuo on kirjoitettu, ihan kuin olisin lukenut samalla tavalla kirjoitettua tekstiä paljonkin aikaisemmin, ei tarvitse olla edes yliopiston tohtori ymmärtääkseen tuon.

Eiköhän isäni tuosta rajan ylityksestä paljon jo puhunut viime vuonna, niin että eihän tuossa mitään ilmiantoa ole, Suomalainen saa rajan tuollaisissa oloissa ylittää ilman passiakin, sen voi vaikka tarkistaa rajavartiostolta, jos on vaarassa niin Suomalainen saa tulla Suomeen rajan yli ilman passiakin, oikaiskaa jos olen väärässä.

Nämä teidän kirjoitukset ei mielestäni auta mitenkään Rimman asiaa, vaan pikemminkin päinvastoin, asiat tulevat vain vaikeammaksi hänelle. Minä haluan ja pyydän että jos teillä on jotain Suomen päättäjiä vastaan niin käyttäkää aseena jotain muuta kuin veljeäni.

Annetaanpas teille sitten lopuksi vielä lisää blogi aihetta.

Isäni kanssa kun puhelin niin hän sanoi että tuosta rajan ylityksestä on jo puheltu viime vuonna, ja jos hänelle siitä parikymmentä euroa sakkoa annetaan että hän rajan on ylittänyt ilman passia niin kyllä hän sen sakon maksaa, mistään muusta häntä ei voi tuomita.

Sitten vielä hän lisäsi että hän tulee viideltä henkilöltä vaatimaan yhteensä 600.000 euron korvauksen törkeistä kunnianloukkauksista ja totuudenvastaisista sekä valheisiin perustuvista kirjoituksista. Isäni menee maanantaina allekirjoittamaan valmiit paperit poliisilaitokselle, ja sitten ne lähetetään syytäjälle. Varmasti kyseiset tietävät, niin että siitä sitten uutta blogia tekemään.

Terveisin
Juha Salonen

п.с Паули Сааринен в своем блоге сообщил что у него данные что РИММА не стоит за этми заявлением и что это все лишь быкмановские выдумки. Кто хочет верит, а кто- нет

0

0