Тема: Puhutko?
Просмотр одиночного сообщения
Old 11-10-2003, 14:01   #58
kissa
Registered User

Проживание:
Status: Offline
Eihän sillä ole mitään väliä, onko joku vaate merkkivaate!

Mikä se merkki on? Se on kangaslappu vaatteen niskassa, jossa lukee: "Tällä ihmisellä on paljon rahaa, tasapainoton itsetunto ja pinnallinen elämänasenne."

Miksi pitäisi kirpputorilta ostaa sellaisia vaatteita?

Yleensä kirpputoreilla on huonoja, kuluneita vaatteita. Mutta välillä, kun jaksaa etsiä, voi sieltä löytää jotain aivan uutta ja tavattoman halpaa! Ehkä joku ihminen on ostanut itselleen väärän kokoisen vaatteen, jolla ei ole ollut palautusoikeutta, ehkä hänelle on ostettu lahjaksi vaate, joka ei hänelle sovi tai josta hän ei pidä .... kuka tietää?

On myös kirpputoreja, joissa pidetään huolta laadusta ja vaatteiden kunnosta. Tällainen on esim. UFF. Minä ostin itselleni talvikengät UFF:ltä, polveen ulottuvat nuorekkaat, tukevat nahka(!)saappaat, joissa on hyvä vuori ja tukeva korko, lähes käyttämättömät. Hinta oli ainakin puolet halvempi, mitä olisi saanut maksaa oikeassa kaupassa.

Kirpputoreilta löytää myös kirjoja, astioita, videoita ja levyjä halvalla. Jos kysymyksessä on jokin isompi kirpputori, kuten Eurokirppis, sieltä voi ostaa myös huonekaluja.

----------------------

Yleensä ihmisten pukeutumisesta ja ulkonäöstä.

Olin kerran talvi-iltana siskoni kanssa lähdössä baariin juomaan muutamaa lasillista "aikuisten limsaa" ihan tyttöjen kesken, ilman ukkojamme Olimme laittaneet itseämme vähän: meikanneet nätisti ja minulla oli punainen(!) paita. Molemmilla oli nilkkapituinen mekko.

Samalla bussipysäkillä seisoi seurue nuoria venäläisiä naisia. Heillä kaikilla oli niin lyhyt mekko, ettei heitä melkein kehdannut sivistynyt ihminen katsoa. Yhdellä oli mekossa jopa korkealle nouseva halkio ja kun tuuli hieman mekkoa heilutti, näkyi tytön takapuoli. Meikkiä oli enemmän kuin tarpeeksi ja saappaissa sellaiset korot, ettei niillä voi normaali ihminen kävellä. Kyllä heillä varmasti oli kylmä! He lauloivat venäläistä pop-musiikkia ja nauroivat kovalla äänellä julkisella paikalla.

Jos sellainen on teidän mielestänne kaunista, en lainkaan ihmettele, miksi ette pidä suomalaisista naisista.

En yleistä. Kaikki venäläiset naiset eivät pukeudu niin. Olen tavannut todella sieviä ja kauniita venäläisiä naisia, jotka pukeutuvat, kuten ihmiset pukeutuvat. He ovat ahkeria, vastuuntuntoisia, viisaita ja käyttäytyvät hillitysti ja fiksusti. Kaikki kunnioitukseni heille.

kissa

0

0