Просмотр одиночного сообщения
Old 06-01-2011, 09:26   #38
aks-47
Гость

Проживание:
Arrow opettaja

Цитата:
Сообщение от luonnonlapsi
Haistattelu ei aina tarkoita "haista"-sanan viljelyä. Sillä voidaan tietyissä tapauksisssa viitata myös muuhun ala-arvoiseen käyttäytymiseen ja kielenkäyttöön. Ja nyt tarkistapa uudestaan kaikki, mitä olet tähän ketjuun kirjoittanut.

P.S.: Olisin kertonut sulle venäjäksi, niin olisit ehkä ymmärtänyt paremmin, mutta huomasin, että paheksut sitä, kun joku yrittää sua korjata venäjäksi, tai kertoo sulle venäjäksi mitä joku tietty suomen kielen sana tarkoittaa. Joten mennään nyt näillä eväin ja katsotaan, osaatko ottaa opiksesi ja alkaa käyttäytyä kuin aikuinen vai leikitkö tästäkin eteenpäin juuri kiroilemaan oppinutta teiniä.

Saanko pyytä anteeksi niin viisaalta tädiltä?
Päivä ei mennyt hukkaan kun viisastunut sanalla haistatella joka sinä monesti kuullut opettajalta silloin kun riehunut poikien kanssa takarivinpulpetilla suomenkielientunneilla.
Minä kirjoittaan suurin osan muistista, virheet luonnollisesti sattuu, minua vaan ihmetyttää kuinka koko forumin vahingoniloinen sopulilauma heti kerääntyy mun tekstien päälle kuin kärpäset tuoreen läjän ympärille. Minulla on aavistus että suurin osa niistä etelärannikon viisastelijoita joiden mielipide minua ei liikuttaa olenkaan, mutta ne aina yrittävät sen mulle väkisin tyrkyttää.
Niin kuin eräs viisaus sanoo ”äläkä sanoko minulle mitä tehdä minä en sano mitä teidän täytyy haistaa..”
Saat kirjoitta vaikka sekaisin en ymmärrä miksi foorumin jotkut joutilaat luulevat että minä täällä elvistelen kielitaidolla tai taidottomuudella, ihan sama…
Elämä menee täällä kielillä melkein lapsuudesta asti, minulle aivan luonnollista puhua ja kirjoittaa oikein tai väärin vaihtoehtoja ei ole oma tulkkia ei ole vara palkata.

0

0