Просмотр одиночного сообщения
Old 12-03-2011, 19:33   #37
Teffi
Гость

Проживание:
Цитата:
Сообщение от mls250
Всем привет!
Раз уж тут есть такая темка, не буду создавать новую и напишу здесь.
Хотелось бы попросить чтобы проверили и мое письмо к работодателю, кому не сложно.
заренее всем спасибо!

Haluaisin hakea Teidän yrityksen tarjoamaan hoitoapulaisen virtaan.

Olen ollut 1 vuosi huoltajana sairaalassa kotimaassani(Virossa) ja haluaisin jatkaa hoitoapulainen työtä myös Suomessa.

Opiskelen suomea aktiivisesti kotona ja kayn kursseilla. Olen nyt valmis työskentelemään suomen kielellä.Minulla on iloinen ja rauhallinen perusluonne.
Pidän apua ihmisiä ja olen innokas oppimaan uutta.

Mä puhun hyvin venäjää ja viroa, melko hyvin englantia ja vähan suomea. Hallitsen tietokonetta hyvä taso.Tiedostaen itseään, olen vakuuttunut, että Teidän ehdottama työpaikka on vastaava minun kyvyille. Paljon kiitoksia!

Ystävällisin terveisin,

Liite: CV

а то я посылаю уже ето письмо вместе со своим CV, а там наверно ошибок море, так поэтому нет ответа никакого.

Olen Vanja Petrov, 32 v. Olen naimisissa, 2 lasta. Ajokortti B.

Olen ollut 1 vuosi huoltajana sairaalassa kotimaassani(Virossa) ja haluan jatkaa työskenellä hoitoapulaisena nyt Suomessa.

Opiskelen suomea aktiivisesti kotona ja kayn kursseilla. Olen nyt valmis työskentelemään suomen kielellä.Minulla on iloinen ja rauhallinen perusluonne. Pidän ihmisten auttamisesta ja olen innokas oppimaan uutta.

Puhun hyvin venäjää, viroa, englantia ja suomea. Osan kttää MS Office, Internet Explorer, Power Point ja n.e. Tiedostaen itseään, olen vakuuttunut, että Teidän ehdottama työpaikka on vastaava minun kyvyille.

Ystävällisin terveisin
Vanja Petrov.

Одно предложение немного смутило. А где вы ищете место?

0

0