Цитата:
|
Сообщение от Nati
Привет!
Предлагаю вот такой способ изучения финского языка с финном...
Я не живу в Финляндии и рядом со мной нет ни одного вашего собрата...
На спор (на энную сумму EUR-секрет)поспорила,что буду говорить на финском языке и писать.Вот вот мой вариант находки финна в аське:
Набрала страну Финляндия,выбрала возраст и Ж или М и написала просьбу...И я нашла так финнов и теперь переписываюсь(правда ещё с моей стороны....туговато)
Стучите...буду рада пообщаться:314651282
|
Moi! Santeri tassa. Mitas sulle kuuluu? Mitas sulla on tapahtunut kiinnostavaa? Mulle kuuluu joskus hyvaa joskus huonoa, koska en oo puhunut usein suomeksi. Oon inkerinsuomalainen Pietarista ja asunut tassa koko ajan. Kylla ma osaan puhua myos venajaa( siksi voin puhua kanssasi venajaksi tai kaantaa sulle mun viestit, jos haluut). Oon 21, iloinen ja mukava poika. Oon myos bakalavri ja opiskellut yliopistossa. Pidan urheilusta, lukemisesta, uimisesta, musiikista (Myllarit, Apulanta, Yo, Klamudia, Anssi Kela) <--ne on tosi makeet bandit. Myos pidan metsasta. Pidan kavella metsassa, koska se erilaistuu aina ja siina on tosi mukavaa olla. En pida ottaa aurinkoa. Entas mista sa pidat? Tassa ei osata puhua suomea. En tie kuka puhuu suomea Venajalla. Siksi oon niin yksinainen ja oon surussa usein siita. Voi jutella tassa venajaa, mutta haluun keskustella paljon juuri suomeksi. Mun serkkuni on asunut Tampereella. Tietysti me keskustellaan suomeksi iltaisin tietokoneella (messengerissa tai chatilla), mutta haluun jutella enemman. Yleensa iltaisin oon runoilemassa venajaksi, pidankin olla lukemassa usein. Jos haluut, niin voin lahettaa mun runot sulle. Juttelisin kanssasi mielellani. Entas sa? Sano, mita mielta sa oot siita. Pyydan mailailla mulle. Olisi tosi kiva, jos kirjoitat edes jotain sahkopostiini: igott@mail.ru. Toivon ja odotan vaan...
|